AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

JP Putevi Srbije - Promocija prve edukativne kampanje 3 SEKUNDE CEO ŽIVOT

JP Putevi Srbije - Promocija prve edukativne kampanje 3 SEKUNDE CEO ŽIVOT

Promocijom edukativne kampanje "3 sekunde ceo život", JP „Putevi Srbije” želi da unapredi bezbednost saobraćaja...

Da li ste znali?


- Više od 500 poginulih lica u saobraćajnim nezgodama godišnje;
- Više od 150 poginulih lica na autoputu u tri godine;
- Više od 50% saobraćajnih nezgoda posledica su naglog kočenja i naletanja vozila;
- Svaka četvrta nezgoda sa poginulim licima događa se zbog nedovoljnog odstojanja vozila.


Bezbednost saobraćaja je tema koja podseti na svoju ozbiljnost tek kada se saobraćajna nezgoda dogodi i kada su njene posledice svima vidljive na asfaltu.


Osnovni cilj sprovođenja edukativne kampanje je podizanje svesti o problemima stradanja u saobraćaju, odnosno skretanje pažnje javnosti na značaj i mogućnosti unapređenja nivoa bezbednosti saobraćaja, kao i smanjenje nivoa stradanja u saobraćaju – edukacija stanovništva.


Ispunjenje osnovnog cilja edukativne kampanje je podizanje svesti vozača koja bi trebala da doprinese:

smanjenju brzine kretanja vozila,
držanju bezbednog intervala sleđenja vozila,
aktivnom sagledavanju uslova saobraćajnog toka,
neugrožavanju drugih vozača u saobraćajnom toku


Ciljna grupa na koju JP „Putevi Srbije“želi da utiče su vozači svih starosnih i socio-ekonomskih grupa. Primarno, to su vozači koji gotovo svakodnevno, voze autoputem, prosečni (vikend) vozači, kao i profesionalni vozači koji svakodnevno ili povremeno koriste autoputske deonice za svoja kretanja.


Oni su najznačajnija ciljna grupa zato što predstavlja direktne učesnike, a najčešće i uzročnike saobraćajnih nezgoda.


Vodeći se tezom da se nezgode na putevima mogu sprečiti, JP „Putevi Srbije“ će sistemski delovati na podizanje nivoa svesti učesnika u saobraćaju. U tu svrhu pripremljeni su edukativni video i radio spot, poruke za portale sa izmenljivom saobraćajnom signalizacijom duž autoputeva, objave za društvene i socijalne mreže, informativni flajeri i posteri, nalepnice sa vizualom edukativne kampanje na srpskom i engleskom jeziku su već zalepljene na svim naplatnim kabinama na mestu gde se uzima kartica…


Ne zaboravite - pravilno odstojanje je preduslov za bezbednu vožnju!
Budite odgovorni prema sebi i drugima – sačuvajte život!


„3 sekunde ceo život“ je prva u nizu edukativnih kampanja, nastavljamo u kontinuitetu!


PR

Slavna Mazda Red

Slavna Mazda Red

Mazda Motor Corporation je uspešno primenila sopstvenu tehnologiju bojenja Takuminuri[i] i razvila posebnu boju Artisan Red Premium...

Četiri nagrade What Car? za Kiju

Četiri nagrade What Car? za Kiju

Kia je na dodeli nagrada za automobil godine revije What Car? za 2024. godinu osvojila četiri nagrade, uključujući pobedu u dve glavne kategorije za Kia Sportage i Kia EV6...

2024 Toyota Land Cruiser
Slika nedelje