AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Poruka iz Pariza: Kada voziš, parkiraj telefon

Poruka iz Pariza: Kada voziš, parkiraj telefon

Kampanja Telekoma Srbija o bezbednoj upotrebi mobilnog telefona tokom vožnje „Kada voziš, parkiraj telefon!“ predstavljena je u Muzeju nauke i industrije u Parizu, na specijalizovanoj izložbi koja je posvećena temi rizika...

Poruka iz Pariza: Kada voziš, parkiraj telefon

Pogledajte vest: Savetujemo: Ovako NE treba sedeti za volanom! (foto).

 

Na poziv pariskog muzeja, Telekom Srbija je svoju društveno odgovornu kampanju predstavio televizijskim spotom na interaktivnoj izložbi  pod nazivom „Rizikujte, izložite se izložbi!“. Ovo je ujedno i prva društveno odgovorna kampanja koja je prešla granice zemlje, prvo putem društvenih mreža, deljenjem sadržaja u vezi sa kampanjom, a sada i u okviru izložbe te prestižne institucije.

Pogledajte Najbolje reklame za bezbednu vožnju.

 

„Uložili smo dosta truda i rada u kampanju, i to je dalo rezultate. Mnogo smo govorili o tome da je ovaj projekat iskorak u svakom smislu, ali za nas u kompaniji najveći uspeh predstavlja činjenica da su ljudi počeli da menjaju svoje loše navike tokom vožnje. Poslednje istraživanje koje smo radili u vezi sa ovom kampanjom pokazuje da je njena glavna poruka “Kada voziš, parkiraj telefon!“, uticala na čak 40 odsto ispitanika. Ponosni smo što je snaga kampanje „Kada voziš, parkiraj telefon! “ prepoznata i van granica naše zemlje. Hvala našim partnerima, ali i medijima koji su odigrali značajnu ulogu u njenoj promociji“, povodom još jednog uspeha kampanje istakla je direktorka Sektora za PR Telekoma Srbija Marija Bošković.


Posetioci izložbe na zanimljiv način mogu da sagledaju razne oblike rizika, kao i da kroz igre i radionice ispitaju svoj odnos prema riziku. Istovremeno, omogućeno im je da uvide opasnosti od rizičnih situacija koje se na prvi pogled takvima ne čine. Na izložbi u oblasti bezbednosti u saobraćaju prikazuje se i spot koji je nosilac kampanje „Kada voziš, parkiraj telefon!“. Izložba je otvorena 18. novembra i trajaće do avgusta 2015. godine, a planirano je i da obiđe nekoliko zemalja Evropske unije.

Poruka iz Pariza: Kada voziš, parkiraj telefon

Pariski Muzej nauke i industrije je najveći muzej u Evropi, koji godišnje poseti pet miliona ljudi. Nalazi se u parku Vilet u Parizu, stecištu nauke, tehnologije i industrije. Pored prostora za privremene i stalne izložbe, muzej sadrži i planetarijum, podmornicu i pozorište. Klasifikovan je kao javno dobro sa ciljem da promoviše opšti interes, a posebno interes mladih, za nauku, tehnologiju i kulturu.


Kampanju „Kada voziš, parkiraj telefon!“, koja je pokrenuta u novembru 2013. godine, Telekom Srbija sprovodi u saradnji sa Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije MUP-a Srbije. Kampanja je nagrađena nizom nagrada: tri nagrade Udruženja za tržišne komunikacije Srbije za najbolju neprofitnu kampanju, najbolji spot i najbolju digitalnu komunikaciju u kampanji, nagrada TABOO magazina „Snaga kreativnosti“ za najbolji CSR projekat, dve nagrade Društva Srbije za odnose s javnošću za najbolji PR u integrisanim komunikacijama i najbolju društveno odgovornu kampanju, priznanje „Moj izbor” udruženja „Moja Srbija“ za najbolju CSR akciju, nagrada za najbolju non-profit kampanju na Noći reklamoždera, kao i priznanje časopisa „Auto bild“ za istu kategoriju.

PR

McLaren P1 uništen u udesu centru grada + FOTO

McLaren P1 uništen u udesu centru grada + FOTO

Pred nama je novi incident sa supersportskim skupocenim automobilom. U glavnoj ulozi, ovoga puta bio je McLaren P1. Incident se dogodio u Dallasu, u državi Texas, u USA. Šteta na automobilu je ogromna, verovatno "totalna"...

Ford Kuga s pet hiljada evra nižom cenom

Ford Kuga s pet hiljada evra nižom cenom

U idealno vreme, uoči početka zimske sezone, Grand Motors i mreža njegovih ovlašćenih partnera, po akcijskoj, za 20 odsto nižoj ceni nudi limuzinu i urbanog „terenca“ u jednoj karoseriji – model Ford Kuga...

Video: Mercedes-Benz slavi 17 miliona fanova na Facebooku

Video: Mercedes-Benz slavi 17 miliona fanova na Facebooku

Za proslavu 17 miliona fanova na društvenoj mreži Facebook, Mercedes-Benz je kreirao pravo umetničko delo, čiji glavni motiv je Mercedes-AMG GT. Ovoga puta, ne radi se o atraktivnoj sportskoj vožnji ili paljenju pneumatika, već o zanimljivom radu dizajnera...

Volkswagen u Nemačkoj predao prvi Passat Variant 2015

Volkswagen u Nemačkoj predao prvi Passat Variant 2015

Volkswagen je u nemačkom Wolfsburgu kupcu predao prvi VW Passat Variant (B8). Novi vlasnik se odlučio za atraktivnu boju Silver Tungsten, stepen opreme Comfortline, a pod "haubom" njegovog novog metalnog ljubimca diše štedljivi 2.0 TDI motor BlueMotion (150 KS i 340 Nm)...

AMSS akcija: Ispravno vozilo - bezbedno vozilo

AMSS akcija: Ispravno vozilo - bezbedno vozilo

Auto-moto savez Srbije u saradnji sa Upravom saobraćajne policije MUP Republike Srbije i Asocijacijom tehničkih pregleda vozila organizuje tokom ove nedelje, od 24. do 29. novembra 2014. godine tradicionalnu akciju “Ispravno vozilo – bezbedno vozilo“...

Zimska akcija za Peugeot skutere

Zimska akcija za Peugeot skutere

Ako ste vlasnik jednog od Peugeot skutera, zima je idealno vreme da proverite svoj skuter i sačuvate ga na sigurnom, kako bi sa prvim sunčanim danima vaš moped bio spreman za uživanje u vožnji...

Svetska premijera koncepta Kia KX3

Svetska premijera koncepta Kia KX3

Korporacija Kia Motors (u Kini zajedno s kineskim partnerom posluje kao Dongfeng Yueda Kia - DYK) nedavno je u kineskom gradu Guangzhou predstavila koncept KX3 koji će biti Kijin predstavnik u klasi manjih sportskih terenaca (SUV-B), a namenjen je isključivo kineskom tržištu...

BMW 5 Touring (2024)
Slika nedelje