AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

750.000 Opel Insignia: Jubilej za uspešnu perjanicu

750.000 Opel Insignia: Jubilej za uspešnu perjanicu

Novo poglavlje je dodato uspešnoj priči Opel Insignije. 750.000. primerak Opelovog vodećeg modela je sišao sa proizvodne linije u fabrici u Riselshajmu. Tim za finalno sklapanje, koji vodi upravnik fabrike Aksel Šajben (Axel Scheiben), proslavio je...

... dolazak Opel Insignije OPC Sports Tourer u ekskluzivnoj OPC jarko plavoj boji. ekskluzivnoj OPC jarko plavoj boji. Jubilarni automobil je perjanica u Insignijinoj proizvodnoj liniji. Pogoni ga 2,8 litarski turbo motor sa 239 kW/325 ks, koji maksimalni obrtni moment od 435 Nm šalje na sve točkove. Ovaj karavan iz stanja mirovanja do 100 km/h ubrzava za 6,3 sekunde.

 

Pogledajte: Test - Opel Insignia 2.0 CDTi (163 KS) Cosmo OPC Line.


Aksel Šajben kaže: „Ovo je poseban dan za čitav tim. Imamo sve razloge da budemo ponosni na činjenicu da smo proizveli našu uspešnu Insigniju 750.000 puta. Naš tim obavlja sjajan posao iz dana u dan, proizvodeći veoma kompleksna vozila vrhunskog kvaliteta.“ Opelova perjanica se proizvodi ekskluzivno u glavnoj fabrici u Riselshajmu.

Šef Opel grupe, dr Karl-Tomas Nojman (Karl-Thomas Neumann), istakao je važnost Insignije za čitavu kompaniju: „Insignia je naša perjanica i vodeći model marke. Sa ovim automobilom, mi pokazujemo šta smo sposobni da napravimo u smislu dizajna, tehnologije i kvaliteta. Insignia je odigrala ključnu ulogu u vraćanju Opela u igru.“

Opel Insignia, koja je osvojila prestižno priznanje za „Evropski automobil godine 2009.“, godinu dana nakon lansiranja, postala je još popularnija od kada je na scenu stupila druga generacija, krajem leta 2013. Do danas, nova verzija je naručena 155.000 puta. Samo prošle godine, Opel je prodao više od 100.000 Insignija, što je porast od oko 19 odsto. Ovo je perjanicu marke učinilo četvrtim najpopularnijim Opelovim modelom. „Na ovaj način, Insignia dodatno dokazuje uspeh svoje tržišne ofanzive“, kaže dr Nojman.

 

Pogledajte test: Opel Cascada 2.0 CDTI.

Prošle godine, za Opelovom limuzinom srednje veličine posebno interesovanje je pokazano u Ujedinjenom Kraljevstvu, Nemačkoj i Španiji, dok je generalno u Evropi zabeležen najveći procentualni tržišni rast u segmentu.

Porodica Insignia je sačinjena od pet varijanti – hečbek, limuzina, Sports Tourer karavan, Country Tourer karavan i OPC. Najpopularnije boje u Evropi su „grafitno crna“ i „snežno bela“.

750.000 Opel Insignia: Jubilej za uspešnu perjanicu

Kupci Insignije mogu da biraju između benzinskog, dizel i pogona na tečni naftni gas (TNG). Osnovni model sa 1,4 litarskim turbo benzinskim motorom sa 140 ks, Start/Stop sistemom i šestostepenom manuelnom transmisijom malog trenja, dostupan je već od 24.515 evra u izdašnom „Business Edition“ paketu opreme.

 

Pogledajte test: Opel Astra GTC Sport 1.6 Turbo.

Insignia je takođe dostupna sa novim 2,0 litarskim modernim turbo dizel agregatom. Novi, ultra-moderni četvorocilindarski agregat iz Kajzerslauterna sa 170 ks impresionira svojom snagom, redukovanom potrošnjom goriva i smanjenom emisijom štetnih gasova, kao i minimalizovanim stepenom buke i vibracija.

 

Pogledajte test: Opel Adam 1.4 Twinport Ecotec.

Insignia je spremna za još veći međunarodni uspeh. Kasnije u toku ove godine, Insignia OPC sedan će se naći na putu za Australiju i Novi Zeland pod imenom Holden Insignia VXR. Pored toga, dodatna verzija Insignije će biti proizvođena u Riselshajmu pred kraj dekade, kada će biti prodavana na tržištu SAD kao novi model Buicka.

Opel PR

BMW u Kini proizveo 1 milion automobila

BMW u Kini proizveo 1 milion automobila

BMW je nedavno proizveo milioniti automobil u Kini. To je samo još jedna potvrda, koliki potencijal ima najmnogoljudnija zemlja na svetu u oblasti automobilske industrije, u kojoj proizvodne pogone imaju najveće kompanije na svetu...

Honda FCV Concept - premijera u Detroitu

Honda FCV Concept - premijera u Detroitu

Nova generacija Hondinog FCV concept-a debituje na Detroit Motor Show 2015. Hondin FCV concept prikazuje evoluciju stila kako enterijera tako i eksterijera predstojećeg vozila sa nultom emisijom gorivih ćelija, koje bi trebalo da bude dostupno u Japanu od marta 2016. godine...

Fiat Automobili Srbija (FAS) organizuje košarkaški turnir

Fiat Automobili Srbija (FAS) organizuje košarkaški turnir

U nedelju, 25. januara u Kragujevcu,  u hali "Jezero" biće otvoren turnir u košarci pod nazivom "Ja sam timski igrač".  Zaposleni kompanije FAS, podeljeni u 16 timova prema sektorima, takmičiće se u turniru koji će trajati do 1. februara, kada će biti održano finale...

Super Bowl 2015 - BMW će predstaviti i3

Super Bowl 2015 - BMW će predstaviti i3

BMW će se predstaviti u finalu američkog fudbala Super Bowl kroz spot u trajanju od 60 sekundi. Tako se BMW vraća na veliku utakmicu posle "apstinencije" od četiri godine. Reklama će biti emitovana u prvoj četvrtini utakmice, u nedelju, 1. februara...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje