AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Mikica Vesnić - Povratak u Evropu

Mikica Vesnić - Povratak u Evropu

Mala sala Medija centra u Beogradu danas je ponovo opravdala svoj naziv. Kao i uvek, kada konferencije za novinare pravi porodica Vesnić, prostor je nedovoljno velik da primi sve zainteresovane. Broj predstavnika uglednih novinskih, TV i internet redakcija govori u prilog veličini projekta koji je najavio Milovan Mikica Vesnić.

Mikica Vesnić - Povratak u Evropu

U sezoni 2013, uz pomoć svojih partnera opštine Čajetina, Dunlop-a, Modriče, grada Užica i Republike Srbije dobro poznatu Opel Vectru STW gledaćemo na najpoznatijim svetskim stazama u borbi za titulu Šampiona centralne Evrope.

Pored Milovana i Miluna Vesnića, prisutni su mogli da čuju i glavne sponzore ASK Sport Auto Vesnić u sezoni 2013, predsednika opštine Čajetina, Milana Stamatovića, i direktora Optime Beograd, Mrđana Žugića. „Udružila su se dva šampiona, u automobilizmu i turizmu. U godini kada slavimo 120 godina organizovanog turizma, dobro je došla ideja da i mi učestvijemo u uspesima Vesnića ali i oni u našim. Nadamo se da je ovo samo početak saradnje i da će visoka planina Zlatibor doprineti vrhunskim rezultatima Milovana Vesnića.“ – izjavio je gospodin Milan Stamatović ispred opštine Čajetina. Mrđan Žugić je sa druge strane potvrdio dugogodišnju saradnju sa porodicom Vesnić – „Rafinerija ulja Modriča je i dalje sa najboljim srpskim automobilistom Milovanom Mikicom Vesnićem. Ovo je samo nastavak tradicije. Želimo puno supeha Mikici.“

Mikica Vesnić - Povratak u Evropu

Sam Vesnić je, pre svega istakao da je ovo veliki korak za njega i ceo tim ali i da pored dosta nepoznanica očekuje dobar rezultat – „Mnogo više ćemo znati nakon prve trke u Hungaroringu. Naš cilj je da do kraja sezone skupimo dovoljno bodova za dobar plasman jer se boduje svaka od deset duplih trka. Osim Salzburgringa i staze Most u Češkoj, sve ostale ću voziti prvi put i to je možda jedini mali hendikep. Automobil Opel Vectra STW je pripremljen maksimalno a dodatnu pažnju smo posvetili smanjenu težine. Sada smo na 905 kg mase praznog vozila, a prema pravilniku dozvoljeno je 900kg. Podsetiću Vas da nastupamo u klasi D4 do 2000ccm gde je dozvoljen nastup gotovo svim aktuelnim klasama, od E1 i H do ETCC i S2000. Jedino ograničenje je atmosferski motor i 900kg težine. Pravi šareniš vozila i nadam se konačno odlična konkurencija.“

Mikica Vesnić - Povratak u Evropu

Kalendar takmičenja CEZ Championship 2013:

27-28. april - Hungaroring, Mađarska
11-12. maj - A1 Ring, Austrija
01-02. jun  - Banja Luka, Bosna i Hercegovina
15-16. jun – Panoniaring, Mađarska
22-23. jun – Poznan, Poljska
06-07. jul – Salzburgring,  Austrija
10-11. avgust – Most, Češka
24-25. avgust – Slovakiaring, Slovačka
14-15. septembar – Brno, Češka
05-06. oktobar – NAVAK, Srbija

ASK Sport Auto Vesnić

IAA Frankfurt 2015 - Infiniti Q30

IAA Frankfurt 2015 - Infiniti Q30

Svetska premijera Infiniti-ja Q30, prvog premijum aktiv kompkatnog modela japanskog proizvođača biće održana na predstojećem Salonu automobila u Frankfurtu...

Jaguar XE stigao na domaće tržište

Jaguar XE stigao na domaće tržište

U godini kada slavi veliki jubilej, 80 godina od osnivanja brenda, eminentni britanski  proizvođač lansirao je potpuno novi model XE, koji je upravo stigao u prodajni salon Grand Motorsa, zvaničnog uvoznika i servisera vozila marke Jaguar za Srbiju...

40. godina bez premca – BMW Serije 3

40. godina bez premca – BMW Serije 3

Tokom poslednjih 40 godina i šest generacija modela Serije 3, BMW je postavio standard savremenih sportskih limuzina, posebnim dizajnom, sportskom agilnošću, efikasnošću i komforom, stvarajući jaku emocionalnu vezu između sportskog iskustva vožnje i svakodnevne praktičnosti...

2024 Toyota Land Cruiser
Slika nedelje