AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Prodaja Toyotinih hibrida u Japanu dosegla 2 miliona primeraka

Prodaja Toyotinih hibrida u Japanu dosegla 2 miliona primeraka

Toyota Motor Corporation saopštava da je kumulativna prodaja hibridnih vozila ove kompanije u Japanu dosegla 2,04 miliona primeraka¹, zaključno sa 31. oktobrom ove godine². Na svetskom nivou, kumulativna prodaja Toyotinih hibridnih vozila (prvi put uvedenih 1997.) je sada dosegla 4,60 miliona vozila¹...

1,02 miliona vozila je prodato od 1. januara do 31. oktobra ove godine.

Odgovor na pitanja zaštite životne sredine, što je prioritet menadžmenta, baziran je na verovanju da ekološka vozila mogu da imaju pozitivan uticaj samo ako se široko koriste; Toyota je učinila velike napore na promociji masovne upotrebe hibridnih vozila.

U avgustu 1997. godine u Japanu TMC je predstavila „Coaster Hybrid EV“, benzinsko-električni minibus, a u decembru iste godine prvi na svetu masovno proizveden hibridni automobil – Prius. Prodaja Priusa u Severnoj Americi, Evropi i drugim tržištima je počela 2000. godine. Druga generacija Priusa je predstavljena 2003, a treća 2009. godine. Toyota je proširila svoj hibridni asortiman, pa on sada uključuje kombije, SUV vozila, limuzine sa pogonom na zadnje točkove i kompaktne hečbek modele. Kumulativna svetska prodaja hibrida proizvedenih u TMC je dosegla 4 miliona vozila u aprilu ove godine.

Zaključno sa oktobrom 2012, TMC nudi 19 hibridnih putničkih modela i jedno „plug-in“ hibridno vozilo u približno 80 zemalja i regiona širom sveta. U Japanu TMC proizvodi 15 hibridnih putničkih modela i jedan „plug-in“ hibrid.

Na svetskom nivou, Toyota planira da uvede 20 novih hibridnih modela do kraja 2015, a takođe će učiniti dodatne napore da proširi asortiman hibridnih vozila i tržište na kom se prodaju ovi modeli. U Japanu, zbog početka prodaje „Aqua“ kompaktnog hibridnog hečbeka i veće popularnosti hibridnih vozila, procenat prodaje hibrida je svake godine sve veći i veći. Hibridna vozila čine približno 40 procenata Toyotine prodaje u Japanu i 14 procenata globalne prodaje.

Prema Toyotinoj računici, zaključno sa 31. oktobrom 2012, hibridna vozila ove kompanije³ su od 1997. smanjila CO2 emisijeˆ – glavni uzročnik klimatskih promena – za približno 30 miliona tona u svetu i približno 9 miliona tona u Japanu, kada se nivo emisija poredi za benzinskom vozilima slične veličine i voznih performansi.

Osim toga, Toyota procenjuje da su hibridna vozila na svetskom nivou uštedela oko 11 milijardi litara benzina, u poređenju sa potrošnjom benzinskih vozila slične veličine.

Toyota smatra da je hibridna tehnologija koja omogućava korišćenje različitih vrsta goriva – uključujući sve tehnologije potrebne za primenu u različitim tipovima ekoloških automobila – ključna ekološka tehnologija za 21. vek. Osim što razvija i druge tipove ekoloških automobila, Toyota će nastaviti da povećava performanse hibridnih vozila i proširuje svoj hibridni asortiman, u isto vreme smanjujući troškove kako bi ova vozila bila dostupna što širem krugu kupaca.

¹ Uključujući „plug-in“ hibridna vozila.
² Prema podacima TMC.
³  Isključujući Coaster Hybrid EV, Dyna Hybrid, Toyoace Hybrid i Quick Delivery 200.
ˆ Broj registrovanih vozila x pređena kilometraža x potrošnja goriva (stvarna potrošnja goriva u svakoj zemlji) x faktor konverzije CO2.

Toyota Srbija

Kia Auto - Uručeni ključevi vozila za Futsal2016 u Beogradu

Kia Auto - Uručeni ključevi vozila za Futsal2016 u Beogradu

Kompanija KIA AUTO, ovlašćeni zastupnik za vozila iz programa KIA MOTORS-a za Srbiju, u petak 25.septembra svečano je uručila ključeve prvih 9 vozila za potrebe predstojećeg Evropskog prvenstva u Futsalu koje će se održati u Beogradu od 2. do 13. februara 2016. godine...

Partnerstvom do bezbednosti motociklista

Partnerstvom do bezbednosti motociklista

U organizaciji Auto Moto Saveza Srbije (AMSS), Moto Saveza Srbije (MSS) i Agencije za Bezbednost Saobraćaja, a uz podršku rukovodstva grada Kraljeva, danas je na Beranovcu u Kraljevu održano takmičenje “Partnerstvom do bezbednosti motociklista”...

Auto Bild: Opel Corsa - Zlatni auto 2015. godine!

Auto Bild: Opel Corsa - Zlatni auto 2015. godine!

Opelova "korsa" najpopularniji je automobil u Srbiji! U 2. izboru za automobil godine, "Zlatni auto", koji se održava u organizaciji magazina "Auto Bild", posetioci portala blic.rs, čitaoci magazina i članovi stručnog žirija dodeli su najviše poena novitetu nemačkog proizvođača.

Matthias Muller novi šef Volkswagena

Matthias Muller novi šef Volkswagena

Nadzorni odbor kompanije Volkswagen, u petak je doneo odluku o imenovanju novog generalnog direktora. Prema očekivanjima, to je Matthias Müller, koji trenutno vodi marku Porsche...

Kada Brabus prepravi kombi, to izgleda ovako (foto)

Kada Brabus prepravi kombi, to izgleda ovako (foto)

Brabus je poznat po svojim kreacijama supersportskih automobila, od kojih neretko pravi rakete na točkovima. Ovoga puta, iz Bottropa nam stiže modifikovani Mercedes-Benz Sprinter, koji predstavlja pravi luksuzni salon na točkovima...

Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje