AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nova generacija Opel 1.6 turbo motora

Nova generacija Opel 1.6 turbo motora

Opel iz temelja obnavlja svoju ponudu motora. Tri sasvim nove benzinske i dizel serije menjaju ključni deo trenutnog portfolija. Cilj je preuzeti vodeću poziciju u branši, i to ne samo po potrošnji goriva i emisiji, nego i specifičnim obrtnim momentom i smanjenjem buke...

Prvi novi motor koji će biti predstavljen je četvorocilindrični agregat zapremine 1.598 kubnih centimetara sa turbopunjenjem, direktnim ubrizgavanjem i Start/Stop tehnologijom. Novi SIDI (spark ignition direct injection - paljenje pomoću svećica sa direktnim ubrizgavanjem) ECOTEC motor će biti dostupan sa različitom snagom i u nekoliko linija automobila. Proizvodnja u fabrici Szentgotthardt u Mađarskoj počeće krajem 2012. godine.

Glatko ubrzavanje, snažna vuča, nizak nivo buke i niska potrošnja goriva bili su glavni fokus. Naglasak je bio na obrtnom momentu, a inženjeri su uspeli da postignu 187,5 Nm po litru zapremine, što je novi standard za benzinske motore iz masovne proizvodnje. Maksimalni obrtni momenat iznosi do 300 Nm i dostupan je već kod 1700 obrta u minuti. Maksimalna snaga od 200 KS dostiže se pri 4700 obrtaja. U poređenju sa prethodnim modelom, 1.6-litarskim benzinskim motorom sa turbopunjenjem, potrošnja goriva i emisija ugljendioksida smanjeni su za 13%.

„U samo dvanaest meseci predstavićemo tri sasvim nove generacije motora. To pokazuje koliko smo brzi u uvođenju novih proizvoda“, rekao je glavni izvršni direktor Opela Karl-Friedrich Stracke. „Naš novi 1.6-litarski motor sa direktnim ubrizgavanjem je pravi džin kad se radi o obrtnom momentu. Snaga raste vrlo glatko i tiho“, objasnio je direktor za benzinske motore, Thomas Johnen.

Prvi Opelov benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem, bio je „2.2 ECOTEC direct“ sa 114 kW/155 KS, koji je od 2003. bio ugrađivan u Signum i Vectru, a zatim i u Zafiru od 2007. Model GT iz 2007 je prvi koji je dobio Opelov benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem i turbopunjenjem – bio je to dvolitarski benzinac od 194 kW/264 KS.  Godinu kasnije, taj motor je implementiran u Insigniju, a u Opelovoj perjanici je bio dostupan u dve verzije: 162 kW/220 KS i 184 kW/250 KS. Nova Astra OPC će biti opremljena najnovijom verzijom ovog motora snage 206 kW/280 KS.

Opel

5+ prodajna akcija u Hondi

5+ prodajna akcija u Hondi

Honda Srbija od ponedeljka 14. septembra pa sve do kraja oktobra nudi jedinstvenu priliku za kupovinu novog automobila uz posebne pogodnosti specijalne “5+” ponude...

Već 30.000 porudžbina za novu Astru

Već 30.000 porudžbina za novu Astru

Opel je bio u centru pažnje na 66. Međunarodnom salonu automobila u Frankfurtu sa svetskom premijerom nove generacije Astre, koja se odigrala upravo danas. Ova premijera ujedno označava početak nove ere za kompaniju...

Priča o novom Aurisu se nastavlja!

Priča o novom Aurisu se nastavlja!

Na obe lokacije, u ulici Kralja Milana, juče od 12 do 15 časova, i u ulici Milentija Popovića od 16 do 19 časova, Auris će se transformisati, i pokazati da je jednako lep i u drugoj boji, i jednako zabavan u novom, originalnom izdanju!

Poslušajte zvuk modernizovanog Porsche 911

Poslušajte zvuk modernizovanog Porsche 911

Modernizovani Porsche 911 izgibio je svoj atmosferski motor, čije mesto je zauzeo manji turbo motor. Agregat ima šest cilindara, zapreminu od 3 litra i opremljen je sa dva turbopunjača. Da li je izgubio karakter?

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje