AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai Elantra automobil godine u SAD i prva po lojalnosti kupaca

Hyundai Elantra automobil godine u SAD i prva po lojalnosti kupaca

Hyundai Elantra je na upravo završenom sajmu automobila u Detroitu dobila nagradu ''2012 North American Car of the Year''. U oštroj konkurenciji i posle glasanja velikog broja akreditovanjih novinara automobilskih magazina i sajtova na teritoriji SAD za automobil godine u SAD progašena je Hyundai Elantra...

Hyundai Elantra automobil godine u SAD i prva po lojalnosti kupaca

Osim toga, Hyundai je prema istraživanjima ''J.D. Power 2012 Customer Retention Study'' zauzeo mesto broj 1 u konkurenciji 33 automobilska brenda kada je u pitanju lojalnost kupaca određenom automobilskom brendu. Hyundai modeli prema kojima su kupci pokazali najveću lojalnost su Elantra i Sonata.

Prema poslednjem istraživanju ''J.D. Power 2012 Customer Retention Study'' lojalnost kupaca  Hyundai brendu je povećana  za 4% u odnosu na prethodno istraživanje. 2010. god. kada je vršeno prethodni ispitivanje Hyundai je ostvario stopu lojalnosti postojećih kupaca, odnosno vlasnika Hyundai vozila od 60% dok je prilikom poslednjeg ispitivanje ta stopa iznosila 64%. Hyundai je, na osnovu ovih ispitivanja, poslednjih godina ostvario vrtoglavi skok lojalnosti svojih kupaca i od 2009. godine poboljšao svoju poziciju za čak 10 mesta /2009. god.-11 pozicija, 2010. god.-3 pozicija, 2012. god.-1 pozicija/. Vlasnici automobila kao glavne razloge svoje vernosti navode: uživanje u vožnji, ekonomičnost i bezbednost. 

Hyundai Elantra automobil godine u SAD i prva po lojalnosti kupaca

''J.D. Power Customer Retention Study'' istražuje u kojoj meri pojedini kupci, vlasnici automobila ostaju verni određenim automobilskim brendovima. Do rezultata se dolazi na osnovu iskustava i odgovora miliona potrošača godišnje. Ova studija se realizuje već devet godina sa ciljem da proceni ne samo u kojoj meri pojedini automoblski brendovi zadržavaju svoje postojeće kupce nego i ispituje   razloge zbog kojih korisnici ostaju lojalni određenom automobilskom brendu jer je zadržavanje kupaca od ključnog značaja za tržišni uspeh brenda, naročito u tekućem periodu kada se tržište oporavlja od velike svetske ekonomske krize. Pored toga, ova studija meri stopu po kojoj svaki od automobilskih brendova osvaja /preuzima/ kupce svojih konkurenata.

Hyundai Auto Beograd

Honda u Ginisovoj knjizi rekorda

Honda u Ginisovoj knjizi rekorda

Honda je postavila novi rekord u Ginisovoj knjizi rekorda u okviru efikasnosti potrošnje goriva, sa prosekom od 2.82l na 100 km u vožnji kroz 24 zemlje Evropske unije, sa pređenih preko 13,498 km u 25 dana...

Kia u Frankfurtu predstavlja Sportage i Optimu

Kia u Frankfurtu predstavlja Sportage i Optimu

Kia Motors na 66. salonu automobila u Frankfurtu predstavlja dva potpuno nova modela - Sportage i Optima. Pored dva najvažnija noviteta Kia predstavlja i unapređenog cee’da i svoje najveće tehnološke novosti – novi 1.0 T-GDI motor i novi 7-stepeni menjač s dvostrukim kvačilom DCT.

Fiesta i Focus uz petogodišnje beskamatno finansiranje

Fiesta i Focus uz petogodišnje beskamatno finansiranje

Ford je izašao sa jedinstvenom ponudom na domaćem tržištu, budući da besplatno finansiranje u saradnji sa S Leasing-om prvi put pokriva celokupan iznos izuzev učešća, omogućava period otplate u trajanju do 60 meseci i nema nikakvih skrivenih troškova...

IAA Frankfurt 2015: Novi Toyota Prius - ponovno rođenje pionira

IAA Frankfurt 2015: Novi Toyota Prius - ponovno rođenje pionira

Predstavljanje potpuno nove, četvrte, generacije Priusa obeležava dalji napredak u istoriji i dostignućima Toyotine hibridne tehnologije. Novi model je izgrađen na prednostima i dostignućima svojih prethodnika i zadatak mu je da postavi nova merila u segmentu ekologije, potrošnje goriva i efikasnosti pogona...

Renault Symbioz
Slika nedelje