AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai Elantra automobil godine u SAD i prva po lojalnosti kupaca

Hyundai Elantra automobil godine u SAD i prva po lojalnosti kupaca

Hyundai Elantra je na upravo završenom sajmu automobila u Detroitu dobila nagradu ''2012 North American Car of the Year''. U oštroj konkurenciji i posle glasanja velikog broja akreditovanjih novinara automobilskih magazina i sajtova na teritoriji SAD za automobil godine u SAD progašena je Hyundai Elantra...

Hyundai Elantra automobil godine u SAD i prva po lojalnosti kupaca

Osim toga, Hyundai je prema istraživanjima ''J.D. Power 2012 Customer Retention Study'' zauzeo mesto broj 1 u konkurenciji 33 automobilska brenda kada je u pitanju lojalnost kupaca određenom automobilskom brendu. Hyundai modeli prema kojima su kupci pokazali najveću lojalnost su Elantra i Sonata.

Prema poslednjem istraživanju ''J.D. Power 2012 Customer Retention Study'' lojalnost kupaca  Hyundai brendu je povećana  za 4% u odnosu na prethodno istraživanje. 2010. god. kada je vršeno prethodni ispitivanje Hyundai je ostvario stopu lojalnosti postojećih kupaca, odnosno vlasnika Hyundai vozila od 60% dok je prilikom poslednjeg ispitivanje ta stopa iznosila 64%. Hyundai je, na osnovu ovih ispitivanja, poslednjih godina ostvario vrtoglavi skok lojalnosti svojih kupaca i od 2009. godine poboljšao svoju poziciju za čak 10 mesta /2009. god.-11 pozicija, 2010. god.-3 pozicija, 2012. god.-1 pozicija/. Vlasnici automobila kao glavne razloge svoje vernosti navode: uživanje u vožnji, ekonomičnost i bezbednost. 

Hyundai Elantra automobil godine u SAD i prva po lojalnosti kupaca

''J.D. Power Customer Retention Study'' istražuje u kojoj meri pojedini kupci, vlasnici automobila ostaju verni određenim automobilskim brendovima. Do rezultata se dolazi na osnovu iskustava i odgovora miliona potrošača godišnje. Ova studija se realizuje već devet godina sa ciljem da proceni ne samo u kojoj meri pojedini automoblski brendovi zadržavaju svoje postojeće kupce nego i ispituje   razloge zbog kojih korisnici ostaju lojalni određenom automobilskom brendu jer je zadržavanje kupaca od ključnog značaja za tržišni uspeh brenda, naročito u tekućem periodu kada se tržište oporavlja od velike svetske ekonomske krize. Pored toga, ova studija meri stopu po kojoj svaki od automobilskih brendova osvaja /preuzima/ kupce svojih konkurenata.

Hyundai Auto Beograd

Preminuo novinar Pavle Mrđanov

Preminuo novinar Pavle Mrđanov

U Beogradu je iznenada preminuo novinar Pavle Mrđanov (rođen 4.4.1946). Poslednjih par decenija bio je posvećen dešavanjima u automobilskom sportu. Pisao je za više redakcija, najduže 19 godina za „Borbu“...

Kia Auto - Uručeni ključevi vozila za Futsal2016 u Beogradu

Kia Auto - Uručeni ključevi vozila za Futsal2016 u Beogradu

Kompanija KIA AUTO, ovlašćeni zastupnik za vozila iz programa KIA MOTORS-a za Srbiju, u petak 25.septembra svečano je uručila ključeve prvih 9 vozila za potrebe predstojećeg Evropskog prvenstva u Futsalu koje će se održati u Beogradu od 2. do 13. februara 2016. godine...

Partnerstvom do bezbednosti motociklista

Partnerstvom do bezbednosti motociklista

U organizaciji Auto Moto Saveza Srbije (AMSS), Moto Saveza Srbije (MSS) i Agencije za Bezbednost Saobraćaja, a uz podršku rukovodstva grada Kraljeva, danas je na Beranovcu u Kraljevu održano takmičenje “Partnerstvom do bezbednosti motociklista”...

Auto Bild: Opel Corsa - Zlatni auto 2015. godine!

Auto Bild: Opel Corsa - Zlatni auto 2015. godine!

Opelova "korsa" najpopularniji je automobil u Srbiji! U 2. izboru za automobil godine, "Zlatni auto", koji se održava u organizaciji magazina "Auto Bild", posetioci portala blic.rs, čitaoci magazina i članovi stručnog žirija dodeli su najviše poena novitetu nemačkog proizvođača.

Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje