AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai Elantra automobil godine u SAD i prva po lojalnosti kupaca

Hyundai Elantra automobil godine u SAD i prva po lojalnosti kupaca

Hyundai Elantra je na upravo završenom sajmu automobila u Detroitu dobila nagradu ''2012 North American Car of the Year''. U oštroj konkurenciji i posle glasanja velikog broja akreditovanjih novinara automobilskih magazina i sajtova na teritoriji SAD za automobil godine u SAD progašena je Hyundai Elantra...

Hyundai Elantra automobil godine u SAD i prva po lojalnosti kupaca

Osim toga, Hyundai je prema istraživanjima ''J.D. Power 2012 Customer Retention Study'' zauzeo mesto broj 1 u konkurenciji 33 automobilska brenda kada je u pitanju lojalnost kupaca određenom automobilskom brendu. Hyundai modeli prema kojima su kupci pokazali najveću lojalnost su Elantra i Sonata.

Prema poslednjem istraživanju ''J.D. Power 2012 Customer Retention Study'' lojalnost kupaca  Hyundai brendu je povećana  za 4% u odnosu na prethodno istraživanje. 2010. god. kada je vršeno prethodni ispitivanje Hyundai je ostvario stopu lojalnosti postojećih kupaca, odnosno vlasnika Hyundai vozila od 60% dok je prilikom poslednjeg ispitivanje ta stopa iznosila 64%. Hyundai je, na osnovu ovih ispitivanja, poslednjih godina ostvario vrtoglavi skok lojalnosti svojih kupaca i od 2009. godine poboljšao svoju poziciju za čak 10 mesta /2009. god.-11 pozicija, 2010. god.-3 pozicija, 2012. god.-1 pozicija/. Vlasnici automobila kao glavne razloge svoje vernosti navode: uživanje u vožnji, ekonomičnost i bezbednost. 

Hyundai Elantra automobil godine u SAD i prva po lojalnosti kupaca

''J.D. Power Customer Retention Study'' istražuje u kojoj meri pojedini kupci, vlasnici automobila ostaju verni određenim automobilskim brendovima. Do rezultata se dolazi na osnovu iskustava i odgovora miliona potrošača godišnje. Ova studija se realizuje već devet godina sa ciljem da proceni ne samo u kojoj meri pojedini automoblski brendovi zadržavaju svoje postojeće kupce nego i ispituje   razloge zbog kojih korisnici ostaju lojalni određenom automobilskom brendu jer je zadržavanje kupaca od ključnog značaja za tržišni uspeh brenda, naročito u tekućem periodu kada se tržište oporavlja od velike svetske ekonomske krize. Pored toga, ova studija meri stopu po kojoj svaki od automobilskih brendova osvaja /preuzima/ kupce svojih konkurenata.

Hyundai Auto Beograd

Matthias Muller novi šef Volkswagena

Matthias Muller novi šef Volkswagena

Nadzorni odbor kompanije Volkswagen, u petak je doneo odluku o imenovanju novog generalnog direktora. Prema očekivanjima, to je Matthias Müller, koji trenutno vodi marku Porsche...

Kada Brabus prepravi kombi, to izgleda ovako (foto)

Kada Brabus prepravi kombi, to izgleda ovako (foto)

Brabus je poznat po svojim kreacijama supersportskih automobila, od kojih neretko pravi rakete na točkovima. Ovoga puta, iz Bottropa nam stiže modifikovani Mercedes-Benz Sprinter, koji predstavlja pravi luksuzni salon na točkovima...

AK Kole isporučila Philip Morisu devet vozila Jeep Renegade

AK Kole isporučila Philip Morisu devet vozila Jeep Renegade

Jedan od najaktivnijih dilera kompanije Fiat Chrysler Automobili Srbija, Auto kuća Kole iz Zemuna, u svojstvu ovlašćenog prodavca i servisera više brendova koji posluju u sastavu FCA, krajem prošle sedmice je kompaniji Philip Moris Operations isporučila devet vozila Jeep Renegade...

BMW 5 Touring (2024)
Slika nedelje