AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Delta Generali Osiguranje lansiralo novi proizvod za vozače

Delta Generali Osiguranje lansiralo novi proizvod za vozače

Delta Generali Osiguranje je prvo u Srbiji lansiralo proizvod Osiguranje pravne pomoći vezane za upotrebu motornog vozila, koji obezbeđuje dobijanje profesionalne pravne pomoći u slučaju nastanka saobraćajne nezgode...

Proizvod obezbeđuje osiguranicima pravovremeni savet advokata, kako da postupe za vreme i nakon nezgode, kako bi ostvarili najbolji pravni tretman prilikom nadoknade sopstvene štete ili prilikom odbrane kada je u pitanju njihova delimična ili potpuna odgovornost za nastanak saobraćajne nezgode.

U slučaju nastanka saobraćajne nezgode osiguranicima je na raspolaganju više vrsta usluga specijalizovanih advokatskih kancelarija: davanje saveta i instrukcija telefonskim putem kako da postupe na licu mesta saobraćajne nezgode, u cilju pravovremenog obezbeđenja neophodnih radnji, izjava i podataka za dalje postupke ostvarenja maksimalnih prava osiguranika koja proizilaze iz saobraćajne nezgode. Druga usluga je zastupanje osiguranika Delta Generali Osiguranja pred licem koje je po zakonu obavezno da mu nadokandi štetu i realiazcija nadoknade štete u sudskom ili vansudskom postupku. Treći nivo usluge je odbrana osiguranika Delta Generali Osiguranja, u slučajevima kada je on potpuno ili delimično odgovoran za saobraćajnu nezgodu, u prekršajnim ili krivičnim postupcima pokrenutim protiv njega.

Osiguranje pravne pomoći vezane za motorno vozilo Delta Generali Osiguranje realizuje sa Europe Assistance, vodećom svetskom kompanijom za pružanje usluga asistencije. U slučaju nastanka saobraćajne nezgode, osiguranik poziva asistentsku službu, koja mu dodeljuje advokatsku kancelariju iz svoje mreže. Asistentska služba dostupna je klijentima 24 sata dnevno, 365 dana u godini.

„Osnovni razlog za lansiranje novog proizvoda je zadovoljenje potreba klijenata, rešavanje problema i pružanje pomoći prilikom saobraćajne nezgode, na način kakav do sada nije postojao u Srbiji. Saobraćajna nezgoda je stresna za sve učesnike bez obzira na posledice ili na krivicu nekog od učesnika. Izuzetno su retki vozači koji znaju šta treba da urade u tom trenutku, koje izjave, podatke, ili dokumentaciju treba da traže ili daju, da li da pozovu policiju ili je dovoljno da popune evropski izveštaj, itd. Od toga kako se postupi na licu mesta, najčešće zavisi dalji postupak ostvarenja prava učesnika u saobraćajnoj nezgodi. Pored dobijanja advokatske pomoći na licu mesta, ovaj proizvod obezbeđuje i profesionalnu advokatsku pomoć osiguraniku prilikom ostvarivanja prava na nadoknadu štete od trećih lica čija je to obaveza, u vansudskom ili sudskom postupku, čime štedimo vreme i novac klijentu, a nadoknadu činimo izvesnom i brzom. U slučaju kada je naš osiguranik potpuno ili delimično odgovoran sa saobraćajnu nezgodu, besplatna usluga advokata je dragocena u postupcima njegove odbrane u prekršajnom ili čak krivičnom postupku, dok u novije vreme nije beznačajna i zaštita prava na bonus našeg osiguranika. Osiguranje pravne pomoći vezane za motorno vozilo namenjeno je pojedincima i preduzećima koji tako smanjuju sopstvene troškove navedenih pravnih aktivnosti“, kaže Mr Sava Bogičević, direktor Tehničke direkcije za neživotna osiguranja Delta Generali Osiguranja.

 

„Uloga Europe Assistance-a je da omogući korisniku osiguranja pravne pomoći vezane za motorno vozilo da stupi u kontakt sa advokatom iz naše mreže, profesionalcem za saobraćajne nezgode i pravna pitanja, koji će za njega kvalitetno i brzo obaviti neophodne aktivnosti koje proizilaze iz saobraćajne nezgode. Dovoljno je da korisnik osiguranja pozove broj call centra odštampan na polisi i u najkraćem roku će dobiti kvalitetan pravni savet. Mreža advokata koje koristi Europe Assistance u Srbiji u ovom trenutku broji više od 25 renomiranih kancelarija na celokupnoj teritoriji Srbije. Kriterijumi za angažovanje advokata na kojima smo insistirali su iskustvo, vrhunska profesionalnost - poznavanje materije,  efikasnost i nepristrasnost. Svi advokati su preko call centra dostupni 24 sata svakog dana u godini. Na osnovu iskustava koje Europe Assistance ima u EU, posebno u Velikoj Britaniji i Severnoj Americi, smatramo da će ova vrsta asistencije postati sastavni deo ponude svih vrsta osiguranja motornih vozila jer na jednostavan i efikasan način zaokružuje zaštitu na koju korisnik osiguranja može da se osloni u nepredviđenim situacijama“, kaže Vuk Šušić, Regionalni komercijalni  direktor Europe Assistance-a.

Delta Generali Osiguranje

Honda u Ginisovoj knjizi rekorda

Honda u Ginisovoj knjizi rekorda

Honda je postavila novi rekord u Ginisovoj knjizi rekorda u okviru efikasnosti potrošnje goriva, sa prosekom od 2.82l na 100 km u vožnji kroz 24 zemlje Evropske unije, sa pređenih preko 13,498 km u 25 dana...

Kia u Frankfurtu predstavlja Sportage i Optimu

Kia u Frankfurtu predstavlja Sportage i Optimu

Kia Motors na 66. salonu automobila u Frankfurtu predstavlja dva potpuno nova modela - Sportage i Optima. Pored dva najvažnija noviteta Kia predstavlja i unapređenog cee’da i svoje najveće tehnološke novosti – novi 1.0 T-GDI motor i novi 7-stepeni menjač s dvostrukim kvačilom DCT.

Fiesta i Focus uz petogodišnje beskamatno finansiranje

Fiesta i Focus uz petogodišnje beskamatno finansiranje

Ford je izašao sa jedinstvenom ponudom na domaćem tržištu, budući da besplatno finansiranje u saradnji sa S Leasing-om prvi put pokriva celokupan iznos izuzev učešća, omogućava period otplate u trajanju do 60 meseci i nema nikakvih skrivenih troškova...

IAA Frankfurt 2015: Novi Toyota Prius - ponovno rođenje pionira

IAA Frankfurt 2015: Novi Toyota Prius - ponovno rođenje pionira

Predstavljanje potpuno nove, četvrte, generacije Priusa obeležava dalji napredak u istoriji i dostignućima Toyotine hibridne tehnologije. Novi model je izgrađen na prednostima i dostignućima svojih prethodnika i zadatak mu je da postavi nova merila u segmentu ekologije, potrošnje goriva i efikasnosti pogona...

Renault Symbioz
Slika nedelje