AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Delta Generali Osiguranje lansiralo novi proizvod za vozače

Delta Generali Osiguranje lansiralo novi proizvod za vozače

Delta Generali Osiguranje je prvo u Srbiji lansiralo proizvod Osiguranje pravne pomoći vezane za upotrebu motornog vozila, koji obezbeđuje dobijanje profesionalne pravne pomoći u slučaju nastanka saobraćajne nezgode...

Proizvod obezbeđuje osiguranicima pravovremeni savet advokata, kako da postupe za vreme i nakon nezgode, kako bi ostvarili najbolji pravni tretman prilikom nadoknade sopstvene štete ili prilikom odbrane kada je u pitanju njihova delimična ili potpuna odgovornost za nastanak saobraćajne nezgode.

U slučaju nastanka saobraćajne nezgode osiguranicima je na raspolaganju više vrsta usluga specijalizovanih advokatskih kancelarija: davanje saveta i instrukcija telefonskim putem kako da postupe na licu mesta saobraćajne nezgode, u cilju pravovremenog obezbeđenja neophodnih radnji, izjava i podataka za dalje postupke ostvarenja maksimalnih prava osiguranika koja proizilaze iz saobraćajne nezgode. Druga usluga je zastupanje osiguranika Delta Generali Osiguranja pred licem koje je po zakonu obavezno da mu nadokandi štetu i realiazcija nadoknade štete u sudskom ili vansudskom postupku. Treći nivo usluge je odbrana osiguranika Delta Generali Osiguranja, u slučajevima kada je on potpuno ili delimično odgovoran za saobraćajnu nezgodu, u prekršajnim ili krivičnim postupcima pokrenutim protiv njega.

Osiguranje pravne pomoći vezane za motorno vozilo Delta Generali Osiguranje realizuje sa Europe Assistance, vodećom svetskom kompanijom za pružanje usluga asistencije. U slučaju nastanka saobraćajne nezgode, osiguranik poziva asistentsku službu, koja mu dodeljuje advokatsku kancelariju iz svoje mreže. Asistentska služba dostupna je klijentima 24 sata dnevno, 365 dana u godini.

„Osnovni razlog za lansiranje novog proizvoda je zadovoljenje potreba klijenata, rešavanje problema i pružanje pomoći prilikom saobraćajne nezgode, na način kakav do sada nije postojao u Srbiji. Saobraćajna nezgoda je stresna za sve učesnike bez obzira na posledice ili na krivicu nekog od učesnika. Izuzetno su retki vozači koji znaju šta treba da urade u tom trenutku, koje izjave, podatke, ili dokumentaciju treba da traže ili daju, da li da pozovu policiju ili je dovoljno da popune evropski izveštaj, itd. Od toga kako se postupi na licu mesta, najčešće zavisi dalji postupak ostvarenja prava učesnika u saobraćajnoj nezgodi. Pored dobijanja advokatske pomoći na licu mesta, ovaj proizvod obezbeđuje i profesionalnu advokatsku pomoć osiguraniku prilikom ostvarivanja prava na nadoknadu štete od trećih lica čija je to obaveza, u vansudskom ili sudskom postupku, čime štedimo vreme i novac klijentu, a nadoknadu činimo izvesnom i brzom. U slučaju kada je naš osiguranik potpuno ili delimično odgovoran sa saobraćajnu nezgodu, besplatna usluga advokata je dragocena u postupcima njegove odbrane u prekršajnom ili čak krivičnom postupku, dok u novije vreme nije beznačajna i zaštita prava na bonus našeg osiguranika. Osiguranje pravne pomoći vezane za motorno vozilo namenjeno je pojedincima i preduzećima koji tako smanjuju sopstvene troškove navedenih pravnih aktivnosti“, kaže Mr Sava Bogičević, direktor Tehničke direkcije za neživotna osiguranja Delta Generali Osiguranja.

 

„Uloga Europe Assistance-a je da omogući korisniku osiguranja pravne pomoći vezane za motorno vozilo da stupi u kontakt sa advokatom iz naše mreže, profesionalcem za saobraćajne nezgode i pravna pitanja, koji će za njega kvalitetno i brzo obaviti neophodne aktivnosti koje proizilaze iz saobraćajne nezgode. Dovoljno je da korisnik osiguranja pozove broj call centra odštampan na polisi i u najkraćem roku će dobiti kvalitetan pravni savet. Mreža advokata koje koristi Europe Assistance u Srbiji u ovom trenutku broji više od 25 renomiranih kancelarija na celokupnoj teritoriji Srbije. Kriterijumi za angažovanje advokata na kojima smo insistirali su iskustvo, vrhunska profesionalnost - poznavanje materije,  efikasnost i nepristrasnost. Svi advokati su preko call centra dostupni 24 sata svakog dana u godini. Na osnovu iskustava koje Europe Assistance ima u EU, posebno u Velikoj Britaniji i Severnoj Americi, smatramo da će ova vrsta asistencije postati sastavni deo ponude svih vrsta osiguranja motornih vozila jer na jednostavan i efikasan način zaokružuje zaštitu na koju korisnik osiguranja može da se osloni u nepredviđenim situacijama“, kaže Vuk Šušić, Regionalni komercijalni  direktor Europe Assistance-a.

Delta Generali Osiguranje

IAA Frankfurt 2015 - Infiniti Q30

IAA Frankfurt 2015 - Infiniti Q30

Svetska premijera Infiniti-ja Q30, prvog premijum aktiv kompkatnog modela japanskog proizvođača biće održana na predstojećem Salonu automobila u Frankfurtu...

Jaguar XE stigao na domaće tržište

Jaguar XE stigao na domaće tržište

U godini kada slavi veliki jubilej, 80 godina od osnivanja brenda, eminentni britanski  proizvođač lansirao je potpuno novi model XE, koji je upravo stigao u prodajni salon Grand Motorsa, zvaničnog uvoznika i servisera vozila marke Jaguar za Srbiju...

40. godina bez premca – BMW Serije 3

40. godina bez premca – BMW Serije 3

Tokom poslednjih 40 godina i šest generacija modela Serije 3, BMW je postavio standard savremenih sportskih limuzina, posebnim dizajnom, sportskom agilnošću, efikasnošću i komforom, stvarajući jaku emocionalnu vezu između sportskog iskustva vožnje i svakodnevne praktičnosti...

2024 Toyota Land Cruiser
Slika nedelje