AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Hyundai - prvi po zadovoljstvu kupaca

Hyundai - prvi po zadovoljstvu kupaca

Hyundai je i u trećem kvartalu ove godine u kategoriji automobilskih brendova zadržao prvo mesto kada je reč o zadovoljstvu korisnika, razultati su istraživanja ''Kelly Blue Book''. Hyundai  brend je u trećem kvartalu zabeležio stopu lojalnosti od čak 48% što je bilo dovoljno da se ova južnokorejska kompanija nađe na mestu broj 1 drugi kvartal za redom.

Da zadovoljstvo kupaca sa sobom povlači i veću prodaju govore podaci koje je objavio Hyundai Motor Company  a prema kojima je prihod  kompanije u trećem kvartalu porastao za čak 21%. To znači da bi Hyundai do kraja godine mogao prodati više od 4 miliona vozila i ostvariti rekordnu zaradu.    

Sa novim modelima koje je Hyundai nedavno lansirao širom sveta /čak 4 nova modela u Srbiji: Elantra, i40 Wagon, Genesis coupe, Veloster/ i postojećim modelima koji su dokazali svoj kvalitet, bezbednost i ekonomičnost, kompanija Hyundai nastoji da i dalje svojim kupcima pruži najbolji odnos cene i kvaliteta i na taj način obezbedi dugoročnu lojalnost svojih kupaca.

Da je Hyundai u tome uspeo govori podatak da je u februaru ove godine prema istraživanju konsultansko- istraživačke kompanije ''Brand Keys Costomer Loyalty Engagement Index'' Hyundai drugu godinu za redom  proglašen za brend broj 1 po lojalnosti kupaca. Reč je o istraživačkoj studiji koja se sprovodi svake godine počevši od 1997. god.  i obuhvata 598 brendova u 79 kategorija.

I prema istraživanju ''JD Power 2010 Comsumer Retention Study'' koje ocenjuje u kojoj meri pojedini kupci, vlasnici automobila, ostaju verni svom brendu, Hyundai zauzima zavidno mesto. Hyundai je, prema ovom istraživanju, ostvario stopu lojalnosti postojećih kupaca, odnosno vlasnika Hyundai automobila od čak 60% što predstavlja najbolji rezultat ovog automobislkog brenda u osam godina dugoj tradiciji ovog istraživanja.
Vlasnici Hyundai automobila kao glavne razloge svoje vernosti navode: uživanje u vožnji, ekonomičnost i bezbednost.     

Hyundai Auto Beograd

BMW i3 je zvanični auto London Fashion Week

BMW i3 je zvanični auto London Fashion Week

Električki Bavarac u Londonu će služiti kao "taxi" top modelima. London Fashion Week je jedan od najvažnijih događaja iz sveta mode, a važnu ulogu na tamošnjim ulicama će imati ružičasto-plavi BMW i3...

Honda u Ginisovoj knjizi rekorda

Honda u Ginisovoj knjizi rekorda

Honda je postavila novi rekord u Ginisovoj knjizi rekorda u okviru efikasnosti potrošnje goriva, sa prosekom od 2.82l na 100 km u vožnji kroz 24 zemlje Evropske unije, sa pređenih preko 13,498 km u 25 dana...

Kia u Frankfurtu predstavlja Sportage i Optimu

Kia u Frankfurtu predstavlja Sportage i Optimu

Kia Motors na 66. salonu automobila u Frankfurtu predstavlja dva potpuno nova modela - Sportage i Optima. Pored dva najvažnija noviteta Kia predstavlja i unapređenog cee’da i svoje najveće tehnološke novosti – novi 1.0 T-GDI motor i novi 7-stepeni menjač s dvostrukim kvačilom DCT.

Fiesta i Focus uz petogodišnje beskamatno finansiranje

Fiesta i Focus uz petogodišnje beskamatno finansiranje

Ford je izašao sa jedinstvenom ponudom na domaćem tržištu, budući da besplatno finansiranje u saradnji sa S Leasing-om prvi put pokriva celokupan iznos izuzev učešća, omogućava period otplate u trajanju do 60 meseci i nema nikakvih skrivenih troškova...

Renault Symbioz
Slika nedelje