S-Leasing - Prodaja vozila na lizing raste
U prvoj polovini godine, S–Lizing i S-Rent finansirali su kupovinu na lizing 1.375 putničkih automobila što je porast od 88% u odnosu na isti period prošle godine. Prema statistici S-lizinga, kompanije i preduzetnici su se prvenstveno odlučivali za kupovinu vozila marke Opel. Nakon toga su rangirani automobili marke Kia, Ševrolet, Škoda, Citroen, Ford i Pežo.
Prema podacima za period od prvih šest meseci ove godine, Opel je i kod fizičkih lica omiljena marka putničkih vozila, a zatim slede Ševrolet, KIA, Pežo, Citroen i Ford. Poređenja radi, u 2007. godini trend je bio nešto drugačiji. S-Lizing i S-Rent su prevashodno finansirali kupovinu na lizing automobila marke Ševrolet. Na listi „ljubimaca na četiri točka“, prošle godine su se našli Ford, Opel, Citroen, Kia, Škoda, Zastava i Pežo. S-Lizing i S-Rent u poslednje dve godine imaju veliki udeo na tržištu kada je u pitanju lizing automobila. Opšti uslovi za kupovinu putničkih motornih vozila podrazumevaju rok otplate od dve do pet godina, učešće za fizička lica je minimum 20% od bruto nabavne vrednosti predmeta lizinga dok učešće za pravna lica varira kod putničkih automobila od 10% do 20% u zavisnosti od boniteta klijenta. Kompanija S-Lizing, članica Erste grupe, danas predstavlja jednu od pet najvećih lizing kompanija u Srbiji. Tokom 2006. godine osnovana je i kompanija S-Rent koja se bavi kratkoročnim i dugoročnim izdavanjem u zakup vozila i opreme. Od početka poslovanja, jula 2003. godine, do kraja drugog kvartala 2008. godine plasirano je 250 miliona evra na tržište lizinga Srbije. Na kraju juna 2008. godine obe firme zajedno imaju sklopljenih preko 9000 ugovora sa skoro 6000 klijenata kojima su obezbeđeni predmeti lizinga trenutne vrednosti od 130 miliona evra. S-Leasing PR