AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

JP Putevi Srbije - Promocija prve edukativne kampanje 3 SEKUNDE CEO ŽIVOT

JP Putevi Srbije - Promocija prve edukativne kampanje 3 SEKUNDE CEO ŽIVOT

Promocijom edukativne kampanje "3 sekunde ceo život", JP „Putevi Srbije” želi da unapredi bezbednost saobraćaja...

Da li ste znali?


- Više od 500 poginulih lica u saobraćajnim nezgodama godišnje;
- Više od 150 poginulih lica na autoputu u tri godine;
- Više od 50% saobraćajnih nezgoda posledica su naglog kočenja i naletanja vozila;
- Svaka četvrta nezgoda sa poginulim licima događa se zbog nedovoljnog odstojanja vozila.


Bezbednost saobraćaja je tema koja podseti na svoju ozbiljnost tek kada se saobraćajna nezgoda dogodi i kada su njene posledice svima vidljive na asfaltu.


Osnovni cilj sprovođenja edukativne kampanje je podizanje svesti o problemima stradanja u saobraćaju, odnosno skretanje pažnje javnosti na značaj i mogućnosti unapređenja nivoa bezbednosti saobraćaja, kao i smanjenje nivoa stradanja u saobraćaju – edukacija stanovništva.


Ispunjenje osnovnog cilja edukativne kampanje je podizanje svesti vozača koja bi trebala da doprinese:

smanjenju brzine kretanja vozila,
držanju bezbednog intervala sleđenja vozila,
aktivnom sagledavanju uslova saobraćajnog toka,
neugrožavanju drugih vozača u saobraćajnom toku


Ciljna grupa na koju JP „Putevi Srbije“želi da utiče su vozači svih starosnih i socio-ekonomskih grupa. Primarno, to su vozači koji gotovo svakodnevno, voze autoputem, prosečni (vikend) vozači, kao i profesionalni vozači koji svakodnevno ili povremeno koriste autoputske deonice za svoja kretanja.


Oni su najznačajnija ciljna grupa zato što predstavlja direktne učesnike, a najčešće i uzročnike saobraćajnih nezgoda.


Vodeći se tezom da se nezgode na putevima mogu sprečiti, JP „Putevi Srbije“ će sistemski delovati na podizanje nivoa svesti učesnika u saobraćaju. U tu svrhu pripremljeni su edukativni video i radio spot, poruke za portale sa izmenljivom saobraćajnom signalizacijom duž autoputeva, objave za društvene i socijalne mreže, informativni flajeri i posteri, nalepnice sa vizualom edukativne kampanje na srpskom i engleskom jeziku su već zalepljene na svim naplatnim kabinama na mestu gde se uzima kartica…


Ne zaboravite - pravilno odstojanje je preduslov za bezbednu vožnju!
Budite odgovorni prema sebi i drugima – sačuvajte život!


„3 sekunde ceo život“ je prva u nizu edukativnih kampanja, nastavljamo u kontinuitetu!


PR

Kia EV9 je Svetski auto godine 2024. po izboru žena

Kia EV9 je Svetski auto godine 2024. po izboru žena

Kia EV9 je od strane uglednog žirija u izboru Women's Worldwide Car of the Year (WWCOTY) proglašen za "najbolji automobil na svetu za 2024. godinu". Proglašenje pobednika, objavljeno 8. marta, odvilo se upravo na međunarodni Dan žena...

Peugeot - Mesec sajamskih ponuda!

Peugeot - Mesec sajamskih ponuda!

Posebna Sajamska ponuda za PEUGEOT vozila sa lagera trajaće do 31. marta u svim prodajnim salonima, kao i na našem štandu u Hali 1 Beogradskog Sajma i obuhvata najpopularnije hečbek i SUV modele po akcijskim cenama i sa specijalnim uslovima garancije...

Opel Sajamska Akcija 2024

Opel Sajamska Akcija 2024

U susret ovogodišnjem Sajmu Automobila u Beogradu, Opel je za sve svoje kupce u Srbiji do kraja marta obezbedio posebne akcijske popuste od 10% za celokupnu gamu, uz 4 godine garancije (ili 100.000 pređenih kilometara)...

Sajam automobila u Beogradu ima dugu tradiciju

Sajam automobila u Beogradu ima dugu tradiciju

Jedinstvena sajamska manifestacija i najznačajniji godišnji događaj u sektoru auto i moto industrije u jugoistočnoj Evropi, Bg car show i Motopassion,  biće održana na Beogradskom sajmu u tradicionalnom prolećnom terminu – od 21. do 27. marta 2024. godine...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje