AutoMAGAZIN - Vesti

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

JP Putevi Srbije - Promocija prve edukativne kampanje 3 SEKUNDE CEO ŽIVOT

JP Putevi Srbije - Promocija prve edukativne kampanje 3 SEKUNDE CEO ŽIVOT

Promocijom edukativne kampanje "3 sekunde ceo život", JP „Putevi Srbije” želi da unapredi bezbednost saobraćaja...

Da li ste znali?


- Više od 500 poginulih lica u saobraćajnim nezgodama godišnje;
- Više od 150 poginulih lica na autoputu u tri godine;
- Više od 50% saobraćajnih nezgoda posledica su naglog kočenja i naletanja vozila;
- Svaka četvrta nezgoda sa poginulim licima događa se zbog nedovoljnog odstojanja vozila.


Bezbednost saobraćaja je tema koja podseti na svoju ozbiljnost tek kada se saobraćajna nezgoda dogodi i kada su njene posledice svima vidljive na asfaltu.


Osnovni cilj sprovođenja edukativne kampanje je podizanje svesti o problemima stradanja u saobraćaju, odnosno skretanje pažnje javnosti na značaj i mogućnosti unapređenja nivoa bezbednosti saobraćaja, kao i smanjenje nivoa stradanja u saobraćaju – edukacija stanovništva.


Ispunjenje osnovnog cilja edukativne kampanje je podizanje svesti vozača koja bi trebala da doprinese:

smanjenju brzine kretanja vozila,
držanju bezbednog intervala sleđenja vozila,
aktivnom sagledavanju uslova saobraćajnog toka,
neugrožavanju drugih vozača u saobraćajnom toku


Ciljna grupa na koju JP „Putevi Srbije“želi da utiče su vozači svih starosnih i socio-ekonomskih grupa. Primarno, to su vozači koji gotovo svakodnevno, voze autoputem, prosečni (vikend) vozači, kao i profesionalni vozači koji svakodnevno ili povremeno koriste autoputske deonice za svoja kretanja.


Oni su najznačajnija ciljna grupa zato što predstavlja direktne učesnike, a najčešće i uzročnike saobraćajnih nezgoda.


Vodeći se tezom da se nezgode na putevima mogu sprečiti, JP „Putevi Srbije“ će sistemski delovati na podizanje nivoa svesti učesnika u saobraćaju. U tu svrhu pripremljeni su edukativni video i radio spot, poruke za portale sa izmenljivom saobraćajnom signalizacijom duž autoputeva, objave za društvene i socijalne mreže, informativni flajeri i posteri, nalepnice sa vizualom edukativne kampanje na srpskom i engleskom jeziku su već zalepljene na svim naplatnim kabinama na mestu gde se uzima kartica…


Ne zaboravite - pravilno odstojanje je preduslov za bezbednu vožnju!
Budite odgovorni prema sebi i drugima – sačuvajte život!


„3 sekunde ceo život“ je prva u nizu edukativnih kampanja, nastavljamo u kontinuitetu!


PR

Bettina Fetzer ispred Mercedes-Benz S-Klasa 2021
Slika nedelje