AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kia Motors 69. na Interbrandovoj rang-listi Best Global Brands 2016.

Kia Motors 69. na Interbrandovoj rang-listi Best Global Brands 2016.

Vrednost robne marke Kia narasla za 12% na 6,3 milijarde dolara
Na najnovijoj rang-listi Interbrandovih 100 najvećih globalnih brendova (100 ‘Best Global Brands’) se vrednost brenda Kia Motors u poslednjih godinu dana povećala za 12%. Kia je u izveštaju za 2016. napredovala za 5 mesta i sada je na 69. mestu najvrednijih brendova na svetu...


Vrednost korejskog giganta se sa 5,7 milijardi dolara u 2015. povećala na 6,3 milijarde u 2016. To predstavlja sedam puta veću (603%) vrednost u odnosu na 2006., kada se Kia odlučila za strategiju rasta, koja temelji na dizajnu.


“Uprkos ekonomskoj nesigurnosti i stagnaciji tržišta automobila širom sveta je rast vrednosti brenda Kia jasan odraz njenih napora pri održavanju neprekidnog rasta moći brenda. Ovaj rezultat nas motiviše da nastavimo s našom misijom da postanemo najpoželjniji automobilski brend u očima kupaca,” rekao je Charles Suh, viši potpredsednik korporativnog marketinškog odeljenja u Kia Motors.


Mike Rocha, globalni direktor Interbrandovog vrednovanja brendova, rekao je: “Impresivan rast brenda Kia u zadnjih nekoliko godina možemo da razumemo kao direktan rezultat sve veće privrženosti kupaca privlačnom dizajnu i prednostima Kijine game modela i globalnim aktivnostima Kije pri razvoju imidža brenda. Pogotovo u Evropi Kijina moć temelji na ponudi sportskih terenaca i komuniciranju preko iskustava kupaca.”


Brojne nagrade za Kiju u zadnjoj godini


Ovaj osetan, ali održivi rast je rezultat Kijinih napora za jačanje brenda i stvaranje veće emocionalne povezanosti kupaca s Kijom i njenim vozilima. Kijina globalna kampanja - A Different Beat – od 2012. omogućava brendu da naglasi živahnost, pouzdanost i prepoznatljivu narav njenih vozila.


Verovatno je Kijin najveći uspeh u zadnjih 12 meseci prvo mesto u američkom istraživanju J.D. Power IQS za 2016. o početnom kvalitetu. Radi se o najvišem plasmanu od svih brendova, a prvi put u 27 godina ovog istraživanja se dogodilo da se u ocenjivanju kvaliteta novih vozila na vrh vinuo neluksuzni automobilski brend. Kijin uspon na vrh leži u performansama kompaktnog sportskog terenca Sportaga i urbanog crossovera Soula. Kia se u još jednom istraživanju, koje u SAD provodi J.D. Power plasirala na 3. mesto od svih neluksuznih brendova u zadovoljstvu s performansama, delovanjem i izgledom novih automobila (APEAL).


Kijina zbirka nagrada za dizajn dopunjena je u 2016. godini, kada su novi modeli Sportage i Optima osvojili uticajna dizajnerska priznanja ‘red dot’ i ‘iF’. I drugi novi modeli (npr. hibridni krosover Niro i luksuzna limuzina Cadenza), kao i nove tehnologije ojačali su imidž brenda. Na sajmu savremene elektronike CES 2016 je Kia predstavila svoju viziju autonomne vožnje i najavila svoj novi podbrend DRiVE WISE, koji utelovljuje Kijinu filozofiju stvaranja pametnih sigurnih vozila s naprednim sistemima asistencije (ADAS).
Širenje game modela s oznakom GT, koja nudi snažne turbo motore, sportsko vešanje i sportski dizajn, samo je još povećala privlačnost i dinamičnost brenda Kia.

Sa sponzorstvima bliže mladim


Pored toga se Kia odlučila za brojna prestižna sportska sponzorstva kao što su fudbalske federacije FIFA i UEFA, košarkaška liga NBA, asocijacija profesionalnih igračica golfa LPGA i teniski grand slem Australian Open, koji nesumnjivo doprinose približavanju brenda mlađim kupcima širom sveta.


Kako Interbrand vrednuje


Interbrandov izvještaj o 100 najvrednijih globalnih brendova, već 17. po redu, na različite načine vrednuje brendove – od ispunjavanja očekivanja kupaca do veće ekonomske vrednosti. Interbrandova metodologija je bila prva metoda vrednovanja brendova s certifikatom ISO. Plasman temelji na kombinaciji atributa, koji doprinose kumulativnoj vrednosti brenda: finansijski rezultati proizvoda i usluga brendova, uloga koju igra brend pri uticaju na izbor kupaca i snaga brenda pri postizanju premium cene ili u omogućavanju prihoda brenda.

 

PR

 

Kia EV9 je Svetski auto godine 2024. po izboru žena

Kia EV9 je Svetski auto godine 2024. po izboru žena

Kia EV9 je od strane uglednog žirija u izboru Women's Worldwide Car of the Year (WWCOTY) proglašen za "najbolji automobil na svetu za 2024. godinu". Proglašenje pobednika, objavljeno 8. marta, odvilo se upravo na međunarodni Dan žena...

Peugeot - Mesec sajamskih ponuda!

Peugeot - Mesec sajamskih ponuda!

Posebna Sajamska ponuda za PEUGEOT vozila sa lagera trajaće do 31. marta u svim prodajnim salonima, kao i na našem štandu u Hali 1 Beogradskog Sajma i obuhvata najpopularnije hečbek i SUV modele po akcijskim cenama i sa specijalnim uslovima garancije...

Opel Sajamska Akcija 2024

Opel Sajamska Akcija 2024

U susret ovogodišnjem Sajmu Automobila u Beogradu, Opel je za sve svoje kupce u Srbiji do kraja marta obezbedio posebne akcijske popuste od 10% za celokupnu gamu, uz 4 godine garancije (ili 100.000 pređenih kilometara)...

Sajam automobila u Beogradu ima dugu tradiciju

Sajam automobila u Beogradu ima dugu tradiciju

Jedinstvena sajamska manifestacija i najznačajniji godišnji događaj u sektoru auto i moto industrije u jugoistočnoj Evropi, Bg car show i Motopassion,  biće održana na Beogradskom sajmu u tradicionalnom prolećnom terminu – od 21. do 27. marta 2024. godine...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje