AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Nacionalna edukativna kampanja SMART KID, posvećena podizanju svesti o bezbednosti dece u saobraćaju, koju organizuje i sprovodi kompanija Fiat Automobili Srbija (FAS) u partnerstvu sa Agencijom za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, otpočela je danas velikim događajem u dvorištu kragujevačke Osnovne škole »Treći kragujevački bataljon«.

U prisustvu predstavnika FAS-a, Agencije, Ministarstva unutrašnjih poslova, Grada Kragujevca i velikog broja dece i nastavnika, predstavljen je novi sajt www.smartkid.rs, pomoću kojeg će roditelji i deca moći da se na jednostavan i zabavan način informišu o tome kako da bezbedno učestvuju u saobraćaju.

"Imajući u vidu našu osnovnu delatnost – proizvodnju motornih vozila i svesni problema sa kojima se svakodnevno suočavaju deca u saobraćaju, odlučili smo da, u saradnji sa našim partnerima iz Agencije za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, sprovedemo edukativnu kampanju SMART KID. Cilj kampanje jeste da se deca i njihovi roditelji u Kragujevcu, ali i širom Srbije, edukuju i da im se podigne svest o značaju poštovanja saobraćajnih pravila. Pored toga, naša želja je i da se kod dece i roditelja promene navike i ponašanje u saobraćaju, te da tako doprinesemo smanjenju broja saobraćajnih nesreća,“ rekao je gospodin Frančesko Ćanća (Francesco Ciancia), Direktor fabrike FAS-a. On je dodao da će "Glavno oruđe naše kampanje biti informativni portal www.smartkid.rs, koji će od danas postati dostupan svima i čija je uloga da podigne svest o bezbednosti dece u saobraćaju. Portal je veoma napredan, a da bi se promovisao, osmišljen je i poseban viralni video sa našim glavnim junakom i zaštitnim licem kampanje, dečakom Vidakom."

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Bezbednost dece koja učestvuju u saobraćaju u Srbiji sve više je ugrožena zbog čestog neprimenjivanja mera predostrožnosti, a to je pogotovo slučaj kod dece koja imaju između tri godine, kada prestaje zakonska obaveza korišćenja sedišta za decu i 12-13 godina, odnosno početka puberteta.

U okviru SMART KID kampanje, pored pokretanja naprednog portala www.smartkid.rs, biće organizovane i brojne druge edukativne i zabavne aktivnosti. Navedene aktivnosti trebalo bi da se odvijaju tokom čitave 2014, a planirano je da se nastave i tokom narednih godina, sa ciljem da se najneposrednije moguće angažuju i roditelji i deca i naveu da preduzmu sve neophodne mere predostrožnosti i ponašaju se oprezno kao učesnici u saobraćaju.

FAS PR

Detroit 2016 - Infiniti Q60

Detroit 2016 - Infiniti Q60

Na krilima prošlogodišnjeg uspeha, koji se ogleda u rekordnom broju prodatih vozila i lansiranju veoma perspektivnog modela Q30, japanski premijum proizvođač Infiniti ambiciozno je započeo 2016 godinu...

Bestseler: Opel Mokka dostigla 500.000 porudžbina

Bestseler: Opel Mokka dostigla 500.000 porudžbina

Opel Mokka, zvezda koja blista u SUV klasi, dostigla je nove visine, jer je primljena 500.000. po redu porudžbina ovog bestselera. Još od lansiranja od pre otprilike tri godine, Mokka impresionira svojim dizajnom, odličnom praktičnošću, štedljivim motorima i izuzetno modernim tehnologijama...

Fiat Tipo je zvanično vozilo Evropskog prvenstva u vaterpolu

Fiat Tipo je zvanično vozilo Evropskog prvenstva u vaterpolu

Model Fiat Tipo zvanično je vozilo Evropskog prvenstva u vaterpolu. Osim što će novi model brenda Fiat biti na raspolaganju učesnicima i gostima vaterpolo prvenstva, u periodu od 10. do 23. januara 2016 u Beogradu, ovo je ujedno i prilika da se šira javnost upozna sa novim  FIAT modelom.

Audi R8 prepolovljen u udesu (FOTO)

Audi R8 prepolovljen u udesu (FOTO)

Vozač je pri ekstremno visokoj brzini izgubio kontrolu nad automobilom i udario u stub. Posledice su zastrašujuće, što možemo videti i na fotografijama. Audi R8 je pukao na dva dela...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje