AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Bosch beleži dinamičan rast u Srbiji

Bosch beleži dinamičan rast u Srbiji

Bosch Grupa, vodeći globalni dobavljač tehnologije i usluga, povećavala je ukupnu neto prodaju u Srbiji za 13 procenata, na 30 miliona evra u 2013. godini. Ova cifra uključuje i prodaju nekonsolidovanih firmi i internih isporuka drugim Bosch kompanijama...

Bosch beleži dinamičan rast u Srbiji

Direktor Bosch-a za Adria regiju, Javier Gonzalez Pareja

 

Konsolidovani prihodi od prodaje trećim licima na domaćem tržištu beleže snažan dvocifreni rast, dostigavši 22 miliona evra. Ove cifre uzimaju u obzir izmenjene računovodstvene politike u prethodnoj godini. "2013. godina je bila godina dinamičnog rasta za Bosch u Srbiji, u skladu sa pozitivnim trendom poslednjih godina", rekla je Jovanka Jovanović, generalni direktor Boscha u Srbiji. "Za 2014. godinu očekujemo da će prodaja u Srbiji i dalje rasti", rekla je Jovanović.

Bosch zapošljava više od 180 saradnika u Srbiji početkom 2014. godine. Do kraja godine, ova cifra će nastaviti da se povećava, uglavnom zbog povećane proizvodnje u novoj fabrici sistema brisača za automobile u Pećincima. "Proizvodnja za tržište prateće i dodatne opreme za automobile je uspešno započeta u avgustu 2013. godine. Sada se radujemo pokretanju serijske proizvodnje sistema brisača u julu 2014. godine", rekla je Jovanović.

Centar za obuku doprinosi povećanju bezbednosti u saobraćaju

Kao vodeći globalni dobavljač tehnologije za automobile, Bosch je pouzdan pružalac usluga vezanih za obuku i specijalizaciju u svim oblastima automobilske tehnologije. Ovlašćeni centar za obuku Bosch u Novom Miloševu pruža obuku u automobilskoj tehnologiji za zaposlene u auto servisima kao i profesore stručnih škola od 2002. godine. Do sada je obučeno više od 1.000 polaznika. Poboljšanjem znanja o korišćenju KTS opreme za dijagnostiku ili popravku ABS sistema, učesnici su u mogućnosti da kupcima ponude bolju uslugu, doprinesu većoj bezbednosti u saobraćaju u budućnosti, i povećaju svoju konkurentnost.

Novi Bosch električni ručni alati na tržištu u Srbiji

Bosch odejlenje Električnih ručnih alata je lansiralo više od 100 novih proizvoda na srpskom tržištu prošle godine. Jedan od primera je laserski daljinomer PLR 15 za "uradi sam" majstore koji žele da lako izmere dužine i razdaljine. Ovaj mali i kompaktan instrument - 10 x 3.6 cm - može da se koristi za merenje rastojanja do 15 metara sa tačnošću od tri milimetara u sekundi. PLR 15 je posebno lak za rukovanje i stoga je pogodan i za početnike.

Bosch takođe uvodi novu paletu proizvoda za jednostavno renoviranje zidova, na primer PWR 180 CE, novi univerzalni alat za pripremu zida za "uradi sam" majstore. Ovaj alat pouzdano uklanja tapete, gips i ostatke farbe sa površina. Radi sa rotirajućim diskom i dodacima koji se mogu menjati u zavisnosti od primene. Bosch će takođe ponuditi sistem alata za bojenje raspršivanjem koji po prvi put nudi opciju raspršivanja boja, lakova ili boja za drvo. Kako se različite vrste boje mogu nanositi sa samo jednim pištoljem, ovaj sistem je značajno superiorniji u odnosu na prethodne sisteme.

Bosch beleži dinamičan rast u Srbiji

Jovanka Jovanović, generalni direktor Boscha u Srbiji


Bosch odejlenje Termotehnike lansira nove proizvode

Tokom 2014. godine, Bosch odejlenje Termotehnike će takođe pokrenuti novu paletu čeličnih panelnih radijatora za srpsko tržište. Radijatori nude izuzetno visok kvalitet i veoma visoku termalnu efikasnost. Za razliku od standardnih radijatora, svaki od ovih novih radijatora ima dva fronta. Takođe su u ponudi i obični radijatori, kao i radijatori koji zadovoljavaju stroge higijenske zahteve bolnica i objekata specijalne namene. Očekuje se da prodaja u Srbiji započne ovog meseca.

Bosch donira humanitarnu pomoć za otklanjanje posledica poplava

Kompanija Bosch je odlučila da donira 100.000 evra hitne pomoći za žrtve poplava u Srbiji, Bosni i Hrvatskoj. Sredstva će biti usmerena različitim humanitarnim organizacijama u regionu kako bi se obezbedila hrana i medicinske zalihe, kao i obnova oštećenih objekata u pogođenim područjima.

Društvena odgovornost: ulaganje u obrazovanje

Ulaganje u obrazovanje je od velikog značaja za Bosch: Bosch Srbija, GIZ (Nemačka organizacija za tehničku saradnju), i „Miljenko Verkić Neša“, srednja tehnička škola u Pećincima, su se udružili kako bi uspostavili trogodišnji program prakse za obrazovni profil industrijski mehaničar. Diplomirani srednjoškolci će steći praktična znanja i tehničke kvalifikacije u Bosch fabrici, što će im pružiti veće šanse za zaposlenje u sektoru mašinskog inženjeringa. Bosch takođe podstiče mlade žene da počnu da se bave tehničkim zanimanjima. Ove godine u aprilu je organizovana poseta novog pogona u Pećincima za devojčice iz osnovne škole „Slobodan Bajić Paja“. Bosch u Srbiji ima za cilj da dodatno poveća broj žena na tehničkim i upravljačkim funkcijama.

U 2013. godini, Bosch je takođe sponzorisao i šest domova zdravlja u Beogradu sa didaktičkim materijalima za decu.

Bosch beleži dinamičan rast u Srbiji

Na Bosch konferenciji za medije u hotelu Crowne Plaza Belgrade, prisustvovali su brojni predstavnici medija


Poslovni izgledi Bosch Grupe za 2014. godinu

Bosch očekuje rast prodaje od 3 do 5 procenata u 2014. godini širom sveta. Proizvodi s mogućnošću povezivanja na internet i usluge zasnovane na internet tehnologiji su jedan od fokusa budućeg rasta prodaje kompanije. S obzirom na znanje i veliku stručnost na području tehnologije, dobavljač tehnologije i usluga je dobro pripremljen za napredak u tom smeru. „Bosch tradicionalne vrednosti – naša snaga inovacije, visok standard kvaliteta, međunarodna prisutnost i objedinjujuća snaga naše korporativne kulture - takođe su dragoceni u svetu povezanom putem interneta“, izjavio je Dr. Volkmar Denner, CEO kompanije Bosch., na skoro održanoj godišnjoj konferenciji za štampu u Nemačkoj. Štaviše, Bosch je globalni lider na tržištu mikromehaničkih senzora (MEMS), ključne tehnologije kada je u pitanju povezivanje stvari putem interneta. Senzori omogućavaju novi oblik tehničke pomoći u svakodnevnom životu – u na primer automatizovanoj vožnji, ili inteligentnoj zgradi. Strateški cilj kompanije Bosch je stvaranje rešenja za povezanu mobilnost, povezanu proizvodnju, povezane energetske sisteme i povezane zgrade.

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal

Infiniti Q30 najbezbedniji u kompakt klasi

Infiniti Q30 najbezbedniji u kompakt klasi

Infiniti Q30 zvanično je proglašen za najbezbedniji automobil u kompaktnom segmentu, budući da je na Euro NCAP „kreš“ testovima u godini za nama postigao najbolje rezultate od svih konkurenata u toj klasi...

Euro Sumar: Prodaja Suzuki automobila u Srbiji veća za petinu

Euro Sumar: Prodaja Suzuki automobila u Srbiji veća za petinu

U beogradskom Euro Sumaru, ovlašćenom uvozniku i serviseru Suzukijevih automobila i motocikala, prošlu poslovnu godinu ocenjuju uspešnom: u odnosu na 2014. isporuke su povećane za 19,64 odsto – kupcima su predati ključevi od 396 vozila, a to je 65 veše nego godinu ranije.

Šta se sprema u ovoj garaži? Škoda Kodiaq?

Šta se sprema u ovoj garaži? Škoda Kodiaq?

Škoda je na zanimljiv način počela "komunikaciju" svog novog modela. Na Facebook profilu ovog proizvođača objavljena je fotografija na kojoj piše da nam ubrzo stiže nešto veliko. Pretpostavljamo da je u pitanju novi SUV iz Mlade Boleslave...

Mercedes-Benz ukida oznaku AMG Sport

Mercedes-Benz ukida oznaku AMG Sport

Oznaka za "polu-sportske" Mercedes-Benz modele - AMG Sport, nije dugo trajala. Ova oznaka će biti ukinuta, a modeli iz ove serije koristiće oznake iz divizije AMG. Šta to u praksi znači?

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje