AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

FAS i Svetislav Goncić: Đaci prvaci bezbedni u saobraćaju

FAS i Svetislav Goncić: Đaci prvaci bezbedni u saobraćaju

U okviru nacionalne kampanje SMART KID, posvećene podizanju svesti o bezbednosti dece u saobraćaju, kompanija FIAT Automobili Srbija (FAS) obišla je tri osnovne škole u Kragujevcu, gde su zajedno sa glumcem Svetislavom Goncićem i predstavnicima saobraćajne policije razgovarali sa đacima prvacima...

FAS i Svetislav Goncić: Đaci prvaci bezbedni u saobraćaju

.... na temu bezbednosti u saobraćaju i podelili im poklone za polazak u školu. Prezentacije i predavanja održana su u osnovnim školama „Natalija Nana Nedeljković“, „Živadinka Divac“ i „Milutin Todorović“, a FAS  je obezbedio poklone za sve đake prvake, ukupno 1750 dece, iz 24 osnovne škole na teritoriji Kragujevca.

„Ovom prilikom bismo da poželimo svim prvacima u Kragujevcu, ali i u Srbiji, srećan polazak u školu i mnogo uspeha u sticanju novih znanja. Takođe, želimo da budemo sigurni da su svi đaci, a naročito prvaci, svesni načina na koje mogu da doprinesu poboljšanju sopstvene bezbednosti u saobraćaju na putu od kuće do škole i nazad. Smatramo da je naš zadatak da im pomognemo u tome,“ rekla je Aleksandra Ranković, menadžer korporativnih komunikacija kompanije FIAT Automobili Srbija.  Ona je dodala „Osnovni cilj celokupne SMART KID kampanje je da edukujemo decu i podignemo svest o značaju poštovanja saobraćajnih pravila, kao i da utičemo na njih, ali i na roditelje, da promene navike i ponašanje u saobraćaju.“

FAS i Svetislav Goncić: Đaci prvaci bezbedni u saobraćaju

Ovo je samo jedna u nizu aktivnosti kojom kompanija FIAT Automobili Srbija u okviru SMART KID kampanje obeležava početak školske godine. FAS će nastaviti da edukuje, ali i zabavlja decu, kroz različite akcije i poklone. Tako će svi koji kupe Mali zabavnik 15. septembra uz njega od FAS-a dobiti i bojanku na poklon.

Nacionalna edukativna kampanja SMART KID, koju organizuje i sprovodi kompanija FIAT Automobili Srbija u partnerstvu sa Agencijom za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, posvećena je podizanju svesti o bezbednosti dece u saobraćaju. U okviru SMART KID kampanje, pokrenut je web portal www.smartkid.rs, pomoću kojeg roditelji i deca mogu da se na jednostavan i zabavan način informišu o tome kako da bezbedno učestvuju u saobraćaju.

U okviru kampanje biće organizovane i brojne druge edukativne i zabavne aktivnosti da bi se najneposrednije moguće angažovali i roditelji i deca i naveli da preduzmu sve neophodne mere predostrožnosti kao aktivni učesnici u saobraćaju.

PR

Bosch aktivna papučica gasa - osećaj za put

Bosch aktivna papučica gasa - osećaj za put

Stopalo vozača odgovorno je za četvrtinu potrošnje goriva. Do sada, jedina stvar koju je bilo moguće uraditi u vezi toga je da se vozi lagano ili da se pohađaju kursevi za eko-vožnju. Bosch ima rešenje...

Nova Opel Mokka X - Sada još više u avanture

Nova Opel Mokka X - Sada još više u avanture

Još od lansiranja 2012., Opel Mokka je u neprestanom jačanju i usponu. Sa svojim perfektnim dimenzijama (4,28 metara dužine), sportskim izgledom i podignutom pozicijom sedenja, ovaj SUV iz B segmenta je u potpunosti u duhu vremena i već je poručen u više od 500.000 primeraka širom Evrope...

Ferrari FF (2017) na prvoj fotografiji

Ferrari FF (2017) na prvoj fotografiji

Ferrari će za nekoliko dana predstaviti facelift modela FF. Iako u Maranellu nisu zvanično potvrdili da se radi o modelu FF, poznato je da je upravo FF najstariji model u ponudi...

BMW 5 Touring (2024)
Slika nedelje