AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

FAS i Svetislav Goncić: Đaci prvaci bezbedni u saobraćaju

FAS i Svetislav Goncić: Đaci prvaci bezbedni u saobraćaju

U okviru nacionalne kampanje SMART KID, posvećene podizanju svesti o bezbednosti dece u saobraćaju, kompanija FIAT Automobili Srbija (FAS) obišla je tri osnovne škole u Kragujevcu, gde su zajedno sa glumcem Svetislavom Goncićem i predstavnicima saobraćajne policije razgovarali sa đacima prvacima...

FAS i Svetislav Goncić: Đaci prvaci bezbedni u saobraćaju

.... na temu bezbednosti u saobraćaju i podelili im poklone za polazak u školu. Prezentacije i predavanja održana su u osnovnim školama „Natalija Nana Nedeljković“, „Živadinka Divac“ i „Milutin Todorović“, a FAS  je obezbedio poklone za sve đake prvake, ukupno 1750 dece, iz 24 osnovne škole na teritoriji Kragujevca.

„Ovom prilikom bismo da poželimo svim prvacima u Kragujevcu, ali i u Srbiji, srećan polazak u školu i mnogo uspeha u sticanju novih znanja. Takođe, želimo da budemo sigurni da su svi đaci, a naročito prvaci, svesni načina na koje mogu da doprinesu poboljšanju sopstvene bezbednosti u saobraćaju na putu od kuće do škole i nazad. Smatramo da je naš zadatak da im pomognemo u tome,“ rekla je Aleksandra Ranković, menadžer korporativnih komunikacija kompanije FIAT Automobili Srbija.  Ona je dodala „Osnovni cilj celokupne SMART KID kampanje je da edukujemo decu i podignemo svest o značaju poštovanja saobraćajnih pravila, kao i da utičemo na njih, ali i na roditelje, da promene navike i ponašanje u saobraćaju.“

FAS i Svetislav Goncić: Đaci prvaci bezbedni u saobraćaju

Ovo je samo jedna u nizu aktivnosti kojom kompanija FIAT Automobili Srbija u okviru SMART KID kampanje obeležava početak školske godine. FAS će nastaviti da edukuje, ali i zabavlja decu, kroz različite akcije i poklone. Tako će svi koji kupe Mali zabavnik 15. septembra uz njega od FAS-a dobiti i bojanku na poklon.

Nacionalna edukativna kampanja SMART KID, koju organizuje i sprovodi kompanija FIAT Automobili Srbija u partnerstvu sa Agencijom za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, posvećena je podizanju svesti o bezbednosti dece u saobraćaju. U okviru SMART KID kampanje, pokrenut je web portal www.smartkid.rs, pomoću kojeg roditelji i deca mogu da se na jednostavan i zabavan način informišu o tome kako da bezbedno učestvuju u saobraćaju.

U okviru kampanje biće organizovane i brojne druge edukativne i zabavne aktivnosti da bi se najneposrednije moguće angažovali i roditelji i deca i naveli da preduzmu sve neophodne mere predostrožnosti kao aktivni učesnici u saobraćaju.

PR

Euro Sumar: Prodaja Suzuki automobila u Srbiji veća za petinu

Euro Sumar: Prodaja Suzuki automobila u Srbiji veća za petinu

U beogradskom Euro Sumaru, ovlašćenom uvozniku i serviseru Suzukijevih automobila i motocikala, prošlu poslovnu godinu ocenjuju uspešnom: u odnosu na 2014. isporuke su povećane za 19,64 odsto – kupcima su predati ključevi od 396 vozila, a to je 65 veše nego godinu ranije.

Šta se sprema u ovoj garaži? Škoda Kodiaq?

Šta se sprema u ovoj garaži? Škoda Kodiaq?

Škoda je na zanimljiv način počela "komunikaciju" svog novog modela. Na Facebook profilu ovog proizvođača objavljena je fotografija na kojoj piše da nam ubrzo stiže nešto veliko. Pretpostavljamo da je u pitanju novi SUV iz Mlade Boleslave...

Mercedes-Benz ukida oznaku AMG Sport

Mercedes-Benz ukida oznaku AMG Sport

Oznaka za "polu-sportske" Mercedes-Benz modele - AMG Sport, nije dugo trajala. Ova oznaka će biti ukinuta, a modeli iz ove serije koristiće oznake iz divizije AMG. Šta to u praksi znači?

Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje