AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Nacionalna edukativna kampanja SMART KID, posvećena podizanju svesti o bezbednosti dece u saobraćaju, koju organizuje i sprovodi kompanija Fiat Automobili Srbija (FAS) u partnerstvu sa Agencijom za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, otpočela je danas velikim događajem u dvorištu kragujevačke Osnovne škole »Treći kragujevački bataljon«.

U prisustvu predstavnika FAS-a, Agencije, Ministarstva unutrašnjih poslova, Grada Kragujevca i velikog broja dece i nastavnika, predstavljen je novi sajt www.smartkid.rs, pomoću kojeg će roditelji i deca moći da se na jednostavan i zabavan način informišu o tome kako da bezbedno učestvuju u saobraćaju.

"Imajući u vidu našu osnovnu delatnost – proizvodnju motornih vozila i svesni problema sa kojima se svakodnevno suočavaju deca u saobraćaju, odlučili smo da, u saradnji sa našim partnerima iz Agencije za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, sprovedemo edukativnu kampanju SMART KID. Cilj kampanje jeste da se deca i njihovi roditelji u Kragujevcu, ali i širom Srbije, edukuju i da im se podigne svest o značaju poštovanja saobraćajnih pravila. Pored toga, naša želja je i da se kod dece i roditelja promene navike i ponašanje u saobraćaju, te da tako doprinesemo smanjenju broja saobraćajnih nesreća,“ rekao je gospodin Frančesko Ćanća (Francesco Ciancia), Direktor fabrike FAS-a. On je dodao da će "Glavno oruđe naše kampanje biti informativni portal www.smartkid.rs, koji će od danas postati dostupan svima i čija je uloga da podigne svest o bezbednosti dece u saobraćaju. Portal je veoma napredan, a da bi se promovisao, osmišljen je i poseban viralni video sa našim glavnim junakom i zaštitnim licem kampanje, dečakom Vidakom."

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Bezbednost dece koja učestvuju u saobraćaju u Srbiji sve više je ugrožena zbog čestog neprimenjivanja mera predostrožnosti, a to je pogotovo slučaj kod dece koja imaju između tri godine, kada prestaje zakonska obaveza korišćenja sedišta za decu i 12-13 godina, odnosno početka puberteta.

U okviru SMART KID kampanje, pored pokretanja naprednog portala www.smartkid.rs, biće organizovane i brojne druge edukativne i zabavne aktivnosti. Navedene aktivnosti trebalo bi da se odvijaju tokom čitave 2014, a planirano je da se nastave i tokom narednih godina, sa ciljem da se najneposrednije moguće angažuju i roditelji i deca i naveu da preduzmu sve neophodne mere predostrožnosti i ponašaju se oprezno kao učesnici u saobraćaju.

FAS PR

Marchionne o Ferrari SUV-u: Samo preko mene mrtvog!

Marchionne o Ferrari SUV-u: Samo preko mene mrtvog!

Šef koncerna Fiat-Chrysler, koji je odgovoran i za upravljanje kompanijom Ferrari, izneo je jasan stav o tome, da li ovaj proizvođač sportskih automobila planira proizvodnju SUV modela. "Morali biste najpre da me ubijete." - rekao je Sergio Marchionne...

Neobičan udes u centru Minska (FOTO)

Neobičan udes u centru Minska (FOTO)

Jedna veoma neobična saobraćajna nezgoda se dogodila u Minsku, glavnom i najvećem gradu Belorusije. Verovali ili ne, u Volkswagen Golf druge generacije zakucao se skupoceni Bentley Continental Flying Spur...

Počela prodaja Jaguara F-PACE u Srbiji

Počela prodaja Jaguara F-PACE u Srbiji

Grand Motors, ovlašćeni uvoznik, prodavac i serviser vozila marke Jaguar u Srbiji, počeo je sa prodajom novog modela F-PACE. Atraktivni krosover britanskog premijum proizvođača  od sada je dostupan i kupcima u Srbiji po ceni od 46.990 evra...

Bosch aktivna papučica gasa - osećaj za put

Bosch aktivna papučica gasa - osećaj za put

Stopalo vozača odgovorno je za četvrtinu potrošnje goriva. Do sada, jedina stvar koju je bilo moguće uraditi u vezi toga je da se vozi lagano ili da se pohađaju kursevi za eko-vožnju. Bosch ima rešenje...

Renault Symbioz
Slika nedelje