AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Nacionalna edukativna kampanja SMART KID, posvećena podizanju svesti o bezbednosti dece u saobraćaju, koju organizuje i sprovodi kompanija Fiat Automobili Srbija (FAS) u partnerstvu sa Agencijom za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, otpočela je danas velikim događajem u dvorištu kragujevačke Osnovne škole »Treći kragujevački bataljon«.

U prisustvu predstavnika FAS-a, Agencije, Ministarstva unutrašnjih poslova, Grada Kragujevca i velikog broja dece i nastavnika, predstavljen je novi sajt www.smartkid.rs, pomoću kojeg će roditelji i deca moći da se na jednostavan i zabavan način informišu o tome kako da bezbedno učestvuju u saobraćaju.

"Imajući u vidu našu osnovnu delatnost – proizvodnju motornih vozila i svesni problema sa kojima se svakodnevno suočavaju deca u saobraćaju, odlučili smo da, u saradnji sa našim partnerima iz Agencije za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, sprovedemo edukativnu kampanju SMART KID. Cilj kampanje jeste da se deca i njihovi roditelji u Kragujevcu, ali i širom Srbije, edukuju i da im se podigne svest o značaju poštovanja saobraćajnih pravila. Pored toga, naša želja je i da se kod dece i roditelja promene navike i ponašanje u saobraćaju, te da tako doprinesemo smanjenju broja saobraćajnih nesreća,“ rekao je gospodin Frančesko Ćanća (Francesco Ciancia), Direktor fabrike FAS-a. On je dodao da će "Glavno oruđe naše kampanje biti informativni portal www.smartkid.rs, koji će od danas postati dostupan svima i čija je uloga da podigne svest o bezbednosti dece u saobraćaju. Portal je veoma napredan, a da bi se promovisao, osmišljen je i poseban viralni video sa našim glavnim junakom i zaštitnim licem kampanje, dečakom Vidakom."

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Bezbednost dece koja učestvuju u saobraćaju u Srbiji sve više je ugrožena zbog čestog neprimenjivanja mera predostrožnosti, a to je pogotovo slučaj kod dece koja imaju između tri godine, kada prestaje zakonska obaveza korišćenja sedišta za decu i 12-13 godina, odnosno početka puberteta.

U okviru SMART KID kampanje, pored pokretanja naprednog portala www.smartkid.rs, biće organizovane i brojne druge edukativne i zabavne aktivnosti. Navedene aktivnosti trebalo bi da se odvijaju tokom čitave 2014, a planirano je da se nastave i tokom narednih godina, sa ciljem da se najneposrednije moguće angažuju i roditelji i deca i naveu da preduzmu sve neophodne mere predostrožnosti i ponašaju se oprezno kao učesnici u saobraćaju.

FAS PR

Prvi ruski crash test za Ladu Vestu

Prvi ruski crash test za Ladu Vestu

Lada Vesta je prvi automobil u novoj eri ruske kompanije AvtoVAZ, tako da javnost od ovog modela ima velika očekivanja. U najnovijem testiranju bezbednosti, u organizaciji ruskog časopisa Auto Review, Vesta je imala maksimalan rezultat...

U ponudi AK Kole iz Zemuna i lake prikolice

U ponudi AK Kole iz Zemuna i lake prikolice

Poslovne aktivnosti Auto kuće Kole iz Zemuna nedavno su proširene ponudom lakih prikolica za automobile i laka komercijalna vozila. Za početak, kupcima su na raspolaganju dva modela iz bogatog asortimana kompanije MOTORFLEX-REMONT iz Bečeja...

Zaljubi se u TIPA - Zakaži sastanak, Zrenjanin

Zaljubi se u TIPA - Zakaži sastanak, Zrenjanin

Pozivamo vas da zakažete svoju test vožnju i proverite zašto je Međunarodni žiri Autobesta – nezavisna organizacija osnovana 2001. godine – proglasio je Fiat Tipo najboljim automobilom 2016. godine. - poručuju iz AK Stojanov...

Delta Motors: Specijalna ponuda za BMW X3

Delta Motors: Specijalna ponuda za BMW X3

Delta Motors je pripremio niz pogodnosti za model BMW X3 xDrive 2.0d koji predstavlja nepogrešiv izbor kada je u pitanju porodični automobil. Specijalna ponuda podrazumeva poklon paket opreme, u vrednosti većoj od 5.000€...

BMW 5 Touring (2024)
Slika nedelje