AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Nacionalna edukativna kampanja SMART KID, posvećena podizanju svesti o bezbednosti dece u saobraćaju, koju organizuje i sprovodi kompanija Fiat Automobili Srbija (FAS) u partnerstvu sa Agencijom za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, otpočela je danas velikim događajem u dvorištu kragujevačke Osnovne škole »Treći kragujevački bataljon«.

U prisustvu predstavnika FAS-a, Agencije, Ministarstva unutrašnjih poslova, Grada Kragujevca i velikog broja dece i nastavnika, predstavljen je novi sajt www.smartkid.rs, pomoću kojeg će roditelji i deca moći da se na jednostavan i zabavan način informišu o tome kako da bezbedno učestvuju u saobraćaju.

"Imajući u vidu našu osnovnu delatnost – proizvodnju motornih vozila i svesni problema sa kojima se svakodnevno suočavaju deca u saobraćaju, odlučili smo da, u saradnji sa našim partnerima iz Agencije za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, sprovedemo edukativnu kampanju SMART KID. Cilj kampanje jeste da se deca i njihovi roditelji u Kragujevcu, ali i širom Srbije, edukuju i da im se podigne svest o značaju poštovanja saobraćajnih pravila. Pored toga, naša želja je i da se kod dece i roditelja promene navike i ponašanje u saobraćaju, te da tako doprinesemo smanjenju broja saobraćajnih nesreća,“ rekao je gospodin Frančesko Ćanća (Francesco Ciancia), Direktor fabrike FAS-a. On je dodao da će "Glavno oruđe naše kampanje biti informativni portal www.smartkid.rs, koji će od danas postati dostupan svima i čija je uloga da podigne svest o bezbednosti dece u saobraćaju. Portal je veoma napredan, a da bi se promovisao, osmišljen je i poseban viralni video sa našim glavnim junakom i zaštitnim licem kampanje, dečakom Vidakom."

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Bezbednost dece koja učestvuju u saobraćaju u Srbiji sve više je ugrožena zbog čestog neprimenjivanja mera predostrožnosti, a to je pogotovo slučaj kod dece koja imaju između tri godine, kada prestaje zakonska obaveza korišćenja sedišta za decu i 12-13 godina, odnosno početka puberteta.

U okviru SMART KID kampanje, pored pokretanja naprednog portala www.smartkid.rs, biće organizovane i brojne druge edukativne i zabavne aktivnosti. Navedene aktivnosti trebalo bi da se odvijaju tokom čitave 2014, a planirano je da se nastave i tokom narednih godina, sa ciljem da se najneposrednije moguće angažuju i roditelji i deca i naveu da preduzmu sve neophodne mere predostrožnosti i ponašaju se oprezno kao učesnici u saobraćaju.

FAS PR

Honda je moja odluka

Honda je moja odluka

Honda je pripremila afirmativne pakete finansiranja vozila za modele CR-V i HR-V čiji je broj ograničen, a koji su raspoloživi za isporuku odmah. Model finansiranja bez ostatka vrednosti bi obuhvatio period otplate od 60 meseci...

Opel GT Concept zvanično predstavljen (FOTO)

Opel GT Concept zvanično predstavljen (FOTO)

Jedna od zvezda autosalona u Ženevi biće Opel GT Concept, koji sa motorom iza prednje osovine, sekvencijalnim menjačem i pogonom na zadnje točkove, predstavlja pravi čistokrvni sportski automobil. Ovim modelom Opel se vraća korenima istinskih sportskih automobila...

2024 Toyota Land Cruiser
Slika nedelje