AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kampanja za bezbednost mladih u saobraćaju #MladostNeLudost

Kampanja za bezbednost mladih u saobraćaju #MladostNeLudost

Agencija za bezbednost saobraćaja danas je predstavila interaktivu kampanju #MladostNeLudost, koju zajednički organizuje sa Ministarstvom omladine i sporta, i uz podršku Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i Uprave saobraćajne policije MUP-a. #MNEL i EXIT za bezbednu avanturu!

Konferencijom na kojoj su promovisani spotovi i multimedijalne platforme, zvanično je predstavljena prva domaća interaktivna kampanja za bezbednost mladih u saobraćaju - #MladostNeLudost. Plan je jasan, generaciji koja taguje i šeruje treba se obratiti onlajn, kako zbog grešaka u saobraćaju ne bi postala zauvek oflajn. Kampanja se pojačanim intezitetom sprovodi tokom letnjih meseci, sa akcentom na radionice u okviru festivala EXIT i Lovefest.

Govoreći o samoj kampanji, Stojadin Jovanović, direktor Agencije za bezbednost saobraćaja istakao je da je njen opšti cilj smanjenje stradanja mladih u saobraćaju, i dodao kako je za to neophodno pažnju javnosti usmeriti na problem stradanja mladih, mlade motivisati na promenu negativnih stavova i rizičnih ponašanja kroz razne vidove komunikacije i mobilisati sve kapacitete koji imaju uticaj na bezbednost mladih u saobraćaju.

„Agencija za bezbednost saobraćaja već drugu godinu za redom sprovodi aktivnosti koje imaju za cilj smanjenje stradanja mladih u saobraćaju. Ova kampanja se, pored medija, realizuje i na internetu, društvenim mrežama, radionicama, tribinama i radom na terenu. Naš cilj kao Agencije je da se u godinama koje dolaze uspostavi adekvatan sistem saobraćajnog obrazovanja i vaspitanja mladih u Srbiji kao osnovni preduslov za pozitivnu promenu njihovog ponašanja“, zaključio je Jovanović.

Vanja Udovičić, ministar omladine i sporta istakao je da je bezbednost mladih, uz zapošljavanje, ključan problem našeg društva i podržao ideju o sistemskom rešenju za edukaciju mladih o bezbednosti u saobraćaju.

„Bezbednost mladih je, pored zapošljavanja, ključan problem našeg društva. I jedno i drugo zahtevaju multisektorski pristup i Ministarstvo omladine i sporta će kroz sve raspoložive resurse raditi na tome da pobedimo ove porazne statistike. Kod bezbednosti u saobraćaju su bitne dve dimenzije - edukacija i sankcije. Sankcije moraju biti oštrije, a edukacija svakodnevna i konstantna – od vrtića do fakulteta“, predlaže Udovičić.

Prvi #MladostNeLudost događaj biće Bezbedna zona na predstojećem EXIT festivalu.

“U okviru State of EXIT zone promovisaćemo Bezbednu zonu koja će na kreativni način pozitivno uticati na ponašanje posetioca u saobraćaju. Takođe, prikazivaćemo spot na video bimovima, a putem naših raspoloživih kanala komunikacije promovisaćemo ovu akciju kod svih ljubitelja festivala, čiji se broj meri stotinama hiljada, i tako apelovati na njih da obrate dodatnu pažnju kad je u pitanju bezbedno ponašanje u saobraćaju”, naglasio je Dušan Kovačević, direktor EXIT festivala, i izrazio uverenje da je to početak dugoročne strateške saradnje.

Kampanju #MladostNeLudost čine po dva radio i TV spota, spoljašnje (outdoor) oglašavanje (bilbordi širom Srbije), internet stranica i profili na društvenim mrežama, štampana brošura i terenski rad kroz tribine.

Kao partneri Agencije za bezbednost saobraćaja u realizaciju kampanje uključili su se Ministarstvo omladine i sporta, Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Uprava saobraćajne policije MUP-a, EXIT fondacija, Lovefest i portal Polovni automobili. U sklopu pripremnih aktivnosti sprovedena je anketa među mladima kroz koju je ispitano kojim znanjima raspolažu i održana pilot radionica za srednjoškolce u Kragujevcu.

Agencija za bezbednost saobraćaja

Volvo V90 na prvim fotografijama

Volvo V90 na prvim fotografijama

18. februara zvanično će biti predstavljen Volvo V90. Na internetu su prostrujale prve fotografije, istina nezvanične, koje su verovatno oficijelne fotografije sličajno "procurele" u javnost (ako dana bilo šta može biti slučajno)...

Volvo XC60 najprodavaniji kompaktni SUV u Evropi

Volvo XC60 najprodavaniji kompaktni SUV u Evropi

Volvo XC60 uživa sve veću popularnost  na evropskom tržištu, gde je proteklu godinu završio na vodećoj poziciji po prodaji u svom segmentu, pokazuju podaci JATO Dynamics, vodeće svetske kompanije za prikupljanje podataka i istraživanje tržišta u automobilskoj industriji...

Prvi ruski crash test za Ladu Vestu

Prvi ruski crash test za Ladu Vestu

Lada Vesta je prvi automobil u novoj eri ruske kompanije AvtoVAZ, tako da javnost od ovog modela ima velika očekivanja. U najnovijem testiranju bezbednosti, u organizaciji ruskog časopisa Auto Review, Vesta je imala maksimalan rezultat...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje