AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Apel - bezbedno u letnjim mesecima

Apel - bezbedno u letnjim mesecima

Letnji meseci, jun, jul i avgust, su period sa veoma izraženim stradanjem u saobraćaju. Razlozi za ovakvo stanje su različiti, ali veliki broj ljudi nastradalih u toku letnjih meseci su oni koji su putovali ka dalekim turističkim destinacijama, vraćali se sa njih ili pak tranzitirali kroz Republiku Srbiju...

Tokom letnjih meseci u saobraćajnim nezgodama najčešće stradaju cele porodice i mladi. U toku letnjih meseci 2013. godine, na putevima u Republici Srbiji dogodile su se 9.494 saobraćajne nezgode. U ovim nezgodama poginulo je 205 ljudi, dok je 5.264 njih zadobilo teške ili lakše povrede. Iako je broj poginulih u 2013. smanjen u odnosu na 2012. godinu za preko 11%, od suštinske važnosti je da se tragičan bilans iz prethodnih godina i dalje smanjuje kvalitetnim i pravovremenim aktivnostima. Sa tim ciljem, Agencija za bezbednost saobraćaja je, uz podršku partnera, planirala promotivno-preventivnu kampanju posvećenu bezbednosti saobraćaja u letnjim mesecima. Osnovne poruke i saveti koje promoviše kampanja upućeni su vozačima i putnicima, a odnose se na značaj i obavezu poštovanja propisanih ograničenja brzine, propisnog i bezbednog preticanja, korišćenja sigurnosnih pojaseva i bezbednosnih sedišta za decu i nekonzumiranja alkohola. Pored poštovanja propisa, od suštinskog značaja su pravilna priprema za putovanje, polazak na put u odmornom stanju i redovno pravljenje pauza tokom vožnje.

Važno je istaći da su preduslovi za bezbedno putovanje: adekvatna priprema vozila, vozača i putnika za putovanje po visokim temperaturama.

Kampanja će biti realizovana kroz: emitovanje radio i TV spota posvećenog bezbednosti u letnjim mesecima, postavljanje bilborda sa porukama duž svih putnih pravaca kojima se kreću turisti (ka moru, planinama, banjama), podelu brošura sa savetima za bezbedno putovanje (priprema za put, poštovanje propisa, upozorenja o opasnim deonicama, bezbedna vožnja, itd.), kao i brošura sa savetima za strane državljane (na engleskom i nemačkom jeziku) koji tranzitiraju kroz Republiku Srbiju.

Ovu kampanju Agencija realizuje u saradnji sa partnerima – Upravom saobraćajne policije, JP „Putevi Srbije“, Udruženjem osiguravača Srbije, Crvenim krstom Srbije i Nacionalnom asocijacijom turističkih agencija (YUTA).

Apel - bezbedno u letnjim mesecima

Specijalna akcija u PSC Komnenović

Specijalna akcija u PSC Komnenović

U svakodnevnom životu često se susrećemo sa nedostatkom prostora za odlaganje stvari koje ne koristimo. Isti problem imaju svi vozači na početku zimske i letnje sezone, u periodu kada se menjaju gume...

Bosch predstavlja pametna rešenja za auto-servise budućnosti

Bosch predstavlja pametna rešenja za auto-servise budućnosti

U kompaniji Bosch, glavna tema na sajmu Automechanika 2016. biće „umreženi auto-servis”, njegova interakcija sa ostalim uslugama na bazi mreže i primena izmenjene realnosti (eng. Augmented Reality). Od 13. do 17. septembra 2016. u izložbenom prostoru kompanije Bosch, na 2.400 m2 u hali 9 moći će uživo da se vidi koncept umreženog auto-servisa budućnosti...

Kia obogatila ponudu modela Optima

Kia obogatila ponudu modela Optima

Južnokorejski proizvođač automobila Kia je prošle sedmice evropskoj javnosti predstavila čak tri nove varijante limuzine Optima – hibridnu Optimu Plug-in Hybrid, karavansku Optimu Sportswagon i sportsku varijantu Optima GT...

Honda Srbija podržala je Elite Neon Cup 2016

Honda Srbija podržala je Elite Neon Cup 2016

Honda Srbija, kao društveno odgovorna kompanija koja podržava razvoj mladih talenata, kulture i sporta u našoj zemlji, prepoznala je potencijal ovih mladih sportista i podržala ovu manifestaciju kao automobilski sponzor...

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje