AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Vlatko Stefanovski od sada putuje Opel Vivarom

Vlatko Stefanovski od sada putuje Opel Vivarom

Kompanija Opel predstavila je novog ambasadora svog brenda za 2014. i 2015. godinu, Vlatka Stefanovskog, koji je jedan od najpopularnijih i najvoljenijih muzičara naših prostora.  Vlatko Stefanovski će biti zaštitno lice Opelovih kampanja u Srbiji i Makedonij i zaštitni glas Opelovih kampanja u rodnoj Makedoniji.

Vlatko Stefanovski od sada putuje Opel Vivarom

Vlatko je renomiran i proslavljen muzičar, prepoznatljiv, poštovan i voljen širom ovih prostora, a njegove pesme i bravure na gitari odišu emocijama, kvalitetom i dugovečnošću baš kao i Opelovi automobili. To su upravo razlozi zbog kojih su se Opel i Vlatko Stefanovski odlučili na međusobnu saradnju.

’’Zaista imam veliko zadovoljstvo da sarađujem sa kompanijom kao što je Opel. Kada sam razmišljao o mogućim partnerima nekako se činilo da je Opel najbolji izbor, jer pre svega predstavlja nemački kvalitet koji traje godinama. Zbog toga je i Opel Vivaro bio izbor vozila koji će ubuduće prevoziti mene i članove mog benda’’, izjavio je Vlatko Stefanovski, novo zaštitno lice Opela.

’’Velika je čast što počinjemo saradnju sa jednim od najvećih gitarista, solo izvođača i muzičkog genija sa naših prostora. Želeli smo da pronađemo nekoga ko će na dostojan način prezentovati naš brend i našu viziju. Mislim da je Vlatko više nego odličan izbor. Ono na šta smo naročito ponosni jeste činjenica da će on sa svojim bendom od sada na svako svoje putovanje ići Opel Vivarom. To je još jedan dokaz da Opelov komercijalni program zaslužuje veliku pažnju i poseduje kvalitet dostojan svakog putovanja“, naglasio je Dragan Nenadović, direktor Opela.

Vlatko Stefanovski od sada putuje Opel Vivarom

Inovativne tehnologije, vrhunska funkcionalnost, ekonomičnost i udobnost čine Opel Vivaro idealnim saputnikom Vlatka Stefanovskog i njegovog benda na njihovim turnejama i nastupima.Tradicija, pouzdanost, vrhunski kvalitet i sigurnost, kao glavne odlike ne samo Opelovih automobila, već i čitave kompanije, predstavljaju Opel kao savršenog partnera i najavljuju dugu i uspešnu saradnju.

Opel

Regionalno finale u ekonomičnoj vožnji u Šumaherovom stilu

Regionalno finale u ekonomičnoj vožnji u Šumaherovom stilu

Na stazi Formule 1, na čuvenom Hungaroringu, u blizini Budimpešte, 18. avgusta je održano regionalno finale Volvo takmičenja u ekonomičnoj vožnji – The Drivers’ Fuel Challenge. Ove godine glavnu nagradu - novi automobil Volvo V40 R Design – kući je odvezao takmičar iz Češke, Tomáš Horčička.

BMW serije 1 sa paketom uštede od 3.000 €

BMW serije 1 sa paketom uštede od 3.000 €

U čast jubileja, 100 godina BMW brenda, BMW Srbija pripremio je rođendanske uslove za kupovinu modela BMW Serije 1, koji podrazumevaju pakete uštede od 3.000€ i važe za ograničen broj vozila dostupnih za isporuku odmah...

Kia odlična u istraživanju J.D. Power APEAL

Kia odlična u istraživanju J.D. Power APEAL

Kijini modeli Optima, Sorento, Sedona (na nekim tržištima pod imenom Grand Carnival) i Soul su u istraživanju J.D. Power APEAL o automobilskim mogućnostima, izvršenju i izgledu (APEAL - Automotive Performance, Execution and Layout) pobedili u svojim klasama...

Vicešampion Poljske u automobilizmu testirao za Lein racing

Vicešampion Poljske u automobilizmu testirao za Lein racing

Trkački vikend šampionata centralne Evrope u automobilizmu započeo je danas slobodnim treninzima na autodromu Slovakiaring kraj Bratislave. Srpski Lein racing ovoga puta nastupa u punom sastavu pa su Milovan Vesnić i Mladen Lalušić nakon nastupa na Grobniku ponovo za volanima svojih Seat racera TCR...

Sportage od ključnog značaja za Kijino rekordno evropsko polugodište

Sportage od ključnog značaja za Kijino rekordno evropsko polugodište

U Kijinoj evropskoj fabrici u Slovačkoj proizveli rekordnih 177.900 vozila i više od 318.000 motora. U prvoj polovini 2016. Kijina evropska fabrika je radila punom parom. U tom razdoblju su u slovačkoj fabrici proizveli 177.900 vozila, što predstavlja povećanje od 4,7% u odnosu na isti period prošle godine.

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje