AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Za proizvođača automobila Subaru, japansku kompaniju "Fudži teška industrija" (FHI), tržište Sjedinjenih Amerićkih Država je najznačajnije na svetu. U 2013. godini tamo su prodali 425.000 vozila. Na globalnom planu prodato je 830.000 automobila Subaru što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na prethodnu 2012. godinu...

Time je postignut i najbolji prodajni rezultat u istoriji kompanije. Tome je svakako doprinela prodaja u SAD koja već pet godina uzastopno beleži rekorde, od 2008. kada je kupce pronašlo 188.000 Subarua pa do prošle, 2013.godine kada je broj prodatih vozila ove marke više nego udvostručen i iznosio je 425.000 jedinica. Ove godine cilj je da se prodaja učvrsti na 460.000 automobila.

"Čvrsto verujem da postoje tri razloga za ovako dobar nastup na tržištu SAD" - rekao je, predstavljajući novi Subaru "autbek" njujorškoj publici Jasujuki Jošinaga, predsednik i generalni direktor "Fudži teške industrije. - "Naši automobili su odlično primljeni jer uspešno prenose ideju - uživanje i relaksacija - kupcima u SAD, naša marketinška strategija ističe snažno vrednosti našeg brenda, a naša prodajno-servisna mreža je odlično osmišljena i izgrađena."

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Kao posledica povećane prodaje na globalnom nivou, Subaru je uvećao i profit. Srednjoročni plan menadžmenta "Fudži teške industrije" završava krajem 2016. godine, a očekuje se da ciljani operativni prihod bude dostignut dve godine pre nego što je zacrtano. Očekivanja su realna čak i kada se izuzmu pozitivni efekti slabljenja japanske monete jena.

Novi "autbek" koji je doživeo svoju premijeru na salonu u Njujorku predstavljaće glavni adut Subarua u nastojanjima da pojača prodajni rezultat na tržištu SAD. Kao top model među krosoverima novi "autbek" nosi u sebi mnogo osobina koje posebno odgovaraju kupcima u severnoj Americi i od njega se očekuje izvrsna prodaja.

PR

Kinezi već isprobali lebdeći autobus (FOTO + VIDEO)

Kinezi već isprobali lebdeći autobus (FOTO + VIDEO)

Autobus koji "lebdi" iznad automobila na putu - sigurno ste videli ovu zanimljivu ideju za gradski prevoz. U Kini je vreme koje protekne od ideje do realizacije dramatično smanjeno, pa danas možemo videti i prvi prototip koji izlazi na ulice...

Uz Bosch tehnologiju parkiranje je mačji kašalj

Uz Bosch tehnologiju parkiranje je mačji kašalj

Kada je reč o parkiranju, Bosch primenjuje integrisani pristup. Proizvođač tehnologija i usluga nudi inovativna rešenja, koja vozačima pomažu pri pronalaženju parking mesta. Dok im tokom parkiranja moderni sistemi za pomoć pomažu pri izbegavanju sudara...

Bosch tehnologija pretvara svakog u parking profesionalca

Bosch tehnologija pretvara svakog u parking profesionalca

Parkiranje vozila se ponekad može pretvoriti u pravu dramu. Pokušaj vozača da ugura automobil u parking mesto se sve češće završava ulubljenjima i ogrebotinama. U proteklih 10 godina broj nesreća tokom parkiranja i manevrisanja se povećao za više od 30 odsto...

YANGWANG U9 Xtreme
Slika nedelje