AutoMAGAZIN - Vesti

Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Za proizvođača automobila Subaru, japansku kompaniju "Fudži teška industrija" (FHI), tržište Sjedinjenih Amerićkih Država je najznačajnije na svetu. U 2013. godini tamo su prodali 425.000 vozila. Na globalnom planu prodato je 830.000 automobila Subaru što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na prethodnu 2012. godinu...

Time je postignut i najbolji prodajni rezultat u istoriji kompanije. Tome je svakako doprinela prodaja u SAD koja već pet godina uzastopno beleži rekorde, od 2008. kada je kupce pronašlo 188.000 Subarua pa do prošle, 2013.godine kada je broj prodatih vozila ove marke više nego udvostručen i iznosio je 425.000 jedinica. Ove godine cilj je da se prodaja učvrsti na 460.000 automobila.

"Čvrsto verujem da postoje tri razloga za ovako dobar nastup na tržištu SAD" - rekao je, predstavljajući novi Subaru "autbek" njujorškoj publici Jasujuki Jošinaga, predsednik i generalni direktor "Fudži teške industrije. - "Naši automobili su odlično primljeni jer uspešno prenose ideju - uživanje i relaksacija - kupcima u SAD, naša marketinška strategija ističe snažno vrednosti našeg brenda, a naša prodajno-servisna mreža je odlično osmišljena i izgrađena."

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Kao posledica povećane prodaje na globalnom nivou, Subaru je uvećao i profit. Srednjoročni plan menadžmenta "Fudži teške industrije" završava krajem 2016. godine, a očekuje se da ciljani operativni prihod bude dostignut dve godine pre nego što je zacrtano. Očekivanja su realna čak i kada se izuzmu pozitivni efekti slabljenja japanske monete jena.

Novi "autbek" koji je doživeo svoju premijeru na salonu u Njujorku predstavljaće glavni adut Subarua u nastojanjima da pojača prodajni rezultat na tržištu SAD. Kao top model među krosoverima novi "autbek" nosi u sebi mnogo osobina koje posebno odgovaraju kupcima u severnoj Americi i od njega se očekuje izvrsna prodaja.

PR

BMW X4 M Sport prvi put snimljen u Abu Dhabiju

BMW X4 M Sport prvi put snimljen u Abu Dhabiju

Sportski "auspuh" sa četiri cevi, branici karakteristični za M modele, širi bočni pragovi, nov difuzor u zadnjem braniku, specijalno dizajnirane felne prečnika 21 inč sa pneumaticima dimenzija 245/35 R21. To je novi BMW X4 M Sport...

Održana međunarodna konferencija proizvođača auto delova

Održana međunarodna konferencija proizvođača auto delova

Formiranje nacionalnog udruženja koje bi trebalo da osnuju učesnici nezavisnog tržitšta rezervnih delova, jedna je od najvažnijih preporuka Prve međunarodne konferencije „Automotive Aftermarket Conference“ koja je posvećena nezavisnom tržištu rezervnih delova regionu Jugoistočne Evrope...

Citroen se sa osmehom vraća u Srbiju

Citroen se sa osmehom vraća u Srbiju

Na naše tržište danas je stigla kompletna gama Citroen vozila, čiji dolazak je obezbedila kompanija AVTONOVA KAB d.o.o.,novi ekskluzivni uvoznik za teritoriju Srbije i Crne Gore. Posle nekoliko godina došlo je vreme da veliki broj ljubitelja Citroen-a u našoj zemlji ponovo ima svoj Citroen centar...

Novi Volkswagen Passat (B8) - zvanične informacije i fotografije

Novi Volkswagen Passat (B8) - zvanične informacije i fotografije

Osma generacija modela Volkswagen Passat je pred nama. Nemački proizvođač je objavio prve zvanične fotografije i osnovne informacije. VW Passat B8 je lakši, štedljiviji i snažniji od svog prethodnika, ima kraće prevese i niži je. Zapremina prtljažnika je povećana na 586 litara kod sedana, odnosno 650 L kod karavana...

Otvoren prvi Motrio servis u Srbiji + FOTO

Otvoren prvi Motrio servis u Srbiji + FOTO

U sredu 02.07.2014. u Aranđelovcu, Renault otvara prvi Motrio servis u Srbiji. Čast da prvi u Srbiji postane član buduće Motrio servisne mreže pripala je autoservisu "TEA auto", koji se svojim iskustvom i znanjem kvalifikovao za člana Motrio mreže...

Kampanja za bezbednost mladih u saobraćaju #MladostNeLudost

Kampanja za bezbednost mladih u saobraćaju #MladostNeLudost

Agencija za bezbednost saobraćaja danas je predstavila interaktivu kampanju #MladostNeLudost, koju zajednički organizuje sa Ministarstvom omladine i sporta, i uz podršku Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i Uprave saobraćajne policije MUP-a. #MNEL i EXIT za bezbednu avanturu!

Toyota GR Yaris
Slika nedelje