AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Za proizvođača automobila Subaru, japansku kompaniju "Fudži teška industrija" (FHI), tržište Sjedinjenih Amerićkih Država je najznačajnije na svetu. U 2013. godini tamo su prodali 425.000 vozila. Na globalnom planu prodato je 830.000 automobila Subaru što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na prethodnu 2012. godinu...

Time je postignut i najbolji prodajni rezultat u istoriji kompanije. Tome je svakako doprinela prodaja u SAD koja već pet godina uzastopno beleži rekorde, od 2008. kada je kupce pronašlo 188.000 Subarua pa do prošle, 2013.godine kada je broj prodatih vozila ove marke više nego udvostručen i iznosio je 425.000 jedinica. Ove godine cilj je da se prodaja učvrsti na 460.000 automobila.

"Čvrsto verujem da postoje tri razloga za ovako dobar nastup na tržištu SAD" - rekao je, predstavljajući novi Subaru "autbek" njujorškoj publici Jasujuki Jošinaga, predsednik i generalni direktor "Fudži teške industrije. - "Naši automobili su odlično primljeni jer uspešno prenose ideju - uživanje i relaksacija - kupcima u SAD, naša marketinška strategija ističe snažno vrednosti našeg brenda, a naša prodajno-servisna mreža je odlično osmišljena i izgrađena."

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Kao posledica povećane prodaje na globalnom nivou, Subaru je uvećao i profit. Srednjoročni plan menadžmenta "Fudži teške industrije" završava krajem 2016. godine, a očekuje se da ciljani operativni prihod bude dostignut dve godine pre nego što je zacrtano. Očekivanja su realna čak i kada se izuzmu pozitivni efekti slabljenja japanske monete jena.

Novi "autbek" koji je doživeo svoju premijeru na salonu u Njujorku predstavljaće glavni adut Subarua u nastojanjima da pojača prodajni rezultat na tržištu SAD. Kao top model među krosoverima novi "autbek" nosi u sebi mnogo osobina koje posebno odgovaraju kupcima u severnoj Americi i od njega se očekuje izvrsna prodaja.

PR

Sportage od ključnog značaja za Kijino rekordno evropsko polugodište

Sportage od ključnog značaja za Kijino rekordno evropsko polugodište

U Kijinoj evropskoj fabrici u Slovačkoj proizveli rekordnih 177.900 vozila i više od 318.000 motora. U prvoj polovini 2016. Kijina evropska fabrika je radila punom parom. U tom razdoblju su u slovačkoj fabrici proizveli 177.900 vozila, što predstavlja povećanje od 4,7% u odnosu na isti period prošle godine.

Kupci iz Srbije u poseti fabrici Renault Trucks - u Bourg-en-Bresse

Kupci iz Srbije u poseti fabrici Renault Trucks - u Bourg-en-Bresse

Sredinom juna predstavnici desetak uglednih transportnih kompanija iz Srbije, koje u svojim voznim parkovima imaju Renault Trucks vozila nove i prethodnih generacija, posetili su jednu od glavnih fabrika Renault Trucks - u Bourg-en-Bresse, na istoku Francuske, 66 km severoistočno od Liona, gde je, inače, sedište čuvenog proizvođača kamiona i dizel motora...

Bosch formira savez u borbi protiv raka

Bosch formira savez u borbi protiv raka

Robert Bosch bolnica (RBK), Robert Bosch Stiftung, i Bosch grupa udružuju snage u borbi protiv raka. Tri partnera formirala su savez i pokrenula nekoliko inicijativa.  Ključni elementi ovog saveza su novoformirani Robert Bosch Centrum für Tumorerkrankungen (RBCT: Robert Bosch centar za istraživanje tumora) u Štutgartu...

Opel slavi 50 godina postojanja Rodgau-Dudenhofen test centra

Opel slavi 50 godina postojanja Rodgau-Dudenhofen test centra

Rodgau-Dudenhofen. 70 kilometara test staza i razvojnih poligona, uz prosečno 40.000 odvozanih kilometara dnevno. Za tačno 50 godina, Opelovi inženjeri su testirali svaki novi model u Rodgau-Dudenhofenu, kao i njegove limite kada je o performansama reč, pokrivši u tom procesu ukupno 200 miliona kilometara...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje