AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Za proizvođača automobila Subaru, japansku kompaniju "Fudži teška industrija" (FHI), tržište Sjedinjenih Amerićkih Država je najznačajnije na svetu. U 2013. godini tamo su prodali 425.000 vozila. Na globalnom planu prodato je 830.000 automobila Subaru što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na prethodnu 2012. godinu...

Time je postignut i najbolji prodajni rezultat u istoriji kompanije. Tome je svakako doprinela prodaja u SAD koja već pet godina uzastopno beleži rekorde, od 2008. kada je kupce pronašlo 188.000 Subarua pa do prošle, 2013.godine kada je broj prodatih vozila ove marke više nego udvostručen i iznosio je 425.000 jedinica. Ove godine cilj je da se prodaja učvrsti na 460.000 automobila.

"Čvrsto verujem da postoje tri razloga za ovako dobar nastup na tržištu SAD" - rekao je, predstavljajući novi Subaru "autbek" njujorškoj publici Jasujuki Jošinaga, predsednik i generalni direktor "Fudži teške industrije. - "Naši automobili su odlično primljeni jer uspešno prenose ideju - uživanje i relaksacija - kupcima u SAD, naša marketinška strategija ističe snažno vrednosti našeg brenda, a naša prodajno-servisna mreža je odlično osmišljena i izgrađena."

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Kao posledica povećane prodaje na globalnom nivou, Subaru je uvećao i profit. Srednjoročni plan menadžmenta "Fudži teške industrije" završava krajem 2016. godine, a očekuje se da ciljani operativni prihod bude dostignut dve godine pre nego što je zacrtano. Očekivanja su realna čak i kada se izuzmu pozitivni efekti slabljenja japanske monete jena.

Novi "autbek" koji je doživeo svoju premijeru na salonu u Njujorku predstavljaće glavni adut Subarua u nastojanjima da pojača prodajni rezultat na tržištu SAD. Kao top model među krosoverima novi "autbek" nosi u sebi mnogo osobina koje posebno odgovaraju kupcima u severnoj Americi i od njega se očekuje izvrsna prodaja.

PR

Opel slavi 50 godina postojanja Rodgau-Dudenhofen test centra

Opel slavi 50 godina postojanja Rodgau-Dudenhofen test centra

Rodgau-Dudenhofen. 70 kilometara test staza i razvojnih poligona, uz prosečno 40.000 odvozanih kilometara dnevno. Za tačno 50 godina, Opelovi inženjeri su testirali svaki novi model u Rodgau-Dudenhofenu, kao i njegove limite kada je o performansama reč, pokrivši u tom procesu ukupno 200 miliona kilometara...

Bosch - Pametni senzori u nadzoru rada mašina

Bosch - Pametni senzori u nadzoru rada mašina

Na čelu sa kompanijom Bosch, sedam partnera sarađuje na projektu pod nazivom AMELI 4.0 koji se bavi razvojem sistema senzora za budućnost za povezanu proizvodnju, ili industriju 4.0. Sistem je namenjen za nadzor mašina i odmah detektuje odstupanja od normalnog statusa rada...

Opelov kalendar 2017

Opelov kalendar 2017

Aktuelna foto sesija za Opelov kalendar za 2017., nastavlja se tamo gde je uspešna produkcija stala: superzvezda Brajan Adams, fotografisao je Opel ADAM, a ikona među modnim dizajnerima, Karl Lagerfeld, ovekovečio je svoju „birman“ mačku Šupet (Choupette) i Opel Corsu...

FCA Srbija - Auto za zlato!

FCA Srbija - Auto za zlato!

Automobil koji se s ponosom pravi u Srbiji, FIAT 500L je auto zlata vredan! Naime, svaki Olimpijac koji osvoji zlatnu medalju  na predstojećim Olimpijskim Igrama u Riju, dobiće na poklon FIAT 500L!

Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje