AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Za proizvođača automobila Subaru, japansku kompaniju "Fudži teška industrija" (FHI), tržište Sjedinjenih Amerićkih Država je najznačajnije na svetu. U 2013. godini tamo su prodali 425.000 vozila. Na globalnom planu prodato je 830.000 automobila Subaru što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na prethodnu 2012. godinu...

Time je postignut i najbolji prodajni rezultat u istoriji kompanije. Tome je svakako doprinela prodaja u SAD koja već pet godina uzastopno beleži rekorde, od 2008. kada je kupce pronašlo 188.000 Subarua pa do prošle, 2013.godine kada je broj prodatih vozila ove marke više nego udvostručen i iznosio je 425.000 jedinica. Ove godine cilj je da se prodaja učvrsti na 460.000 automobila.

"Čvrsto verujem da postoje tri razloga za ovako dobar nastup na tržištu SAD" - rekao je, predstavljajući novi Subaru "autbek" njujorškoj publici Jasujuki Jošinaga, predsednik i generalni direktor "Fudži teške industrije. - "Naši automobili su odlično primljeni jer uspešno prenose ideju - uživanje i relaksacija - kupcima u SAD, naša marketinška strategija ističe snažno vrednosti našeg brenda, a naša prodajno-servisna mreža je odlično osmišljena i izgrađena."

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Kao posledica povećane prodaje na globalnom nivou, Subaru je uvećao i profit. Srednjoročni plan menadžmenta "Fudži teške industrije" završava krajem 2016. godine, a očekuje se da ciljani operativni prihod bude dostignut dve godine pre nego što je zacrtano. Očekivanja su realna čak i kada se izuzmu pozitivni efekti slabljenja japanske monete jena.

Novi "autbek" koji je doživeo svoju premijeru na salonu u Njujorku predstavljaće glavni adut Subarua u nastojanjima da pojača prodajni rezultat na tržištu SAD. Kao top model među krosoverima novi "autbek" nosi u sebi mnogo osobina koje posebno odgovaraju kupcima u severnoj Americi i od njega se očekuje izvrsna prodaja.

PR

Mercedes-Benz E-Klasa je kralj enterijera u 2016. godini (FOTO)

Mercedes-Benz E-Klasa je kralj enterijera u 2016. godini (FOTO)

Održano je peto izdanje manifestacije Automotive Interiors Expo, u kojoj je žiri sastavljen od automobilskih novinara ocenio inovativne enterijere automobila, nove koncepte ili nove tehnologije, koje imaju šansu da postanu serijski. Ove godine, Mercedes-Benz je "oduvao" konkurenciju...

Bosch Sensortec lansirao najmanji 9-osni senzor pokreta na svetu

Bosch Sensortec lansirao najmanji 9-osni senzor pokreta na svetu

Bosch Sensortec danas lansira BMX160, kompaktni 9-osni senzor pokreta, koji je idealan za širok asortiman aplikacija kao što su pametni telefoni, pametni satovi, narukvice za praćenje aktivnosti, pametan nakit, na primer prstenje, ogrlice, kao i uređaji za virtuelnu realnost...

Sa Opelom do Olimpijske medalje

Sa Opelom do Olimpijske medalje

Kompanija Opel Southeast Europe LLC je u Zrenjaninu u saradnji sa Opel Ćirkom d.o.o. svečano uručila novu Opel Astru K srpskom plivaču Čabi Silađiju...

Vozila Renault Trucks T za tim Renault sport Formula 1

Vozila Renault Trucks T za tim Renault sport Formula 1

Tokom proteklih petnaest godina, kompanija Renault Trucks je partner Reno Sporta na trkama Formula 1. Za sezonu 2016, vozila Renault Trucks T opremljena Euro 6 DTI 13 motorima sa 520 KS i Fuel Eco paketom prevoziće bolide i prateću opremu na sve evropske Grand Prix događaje...

Hyundai i20 N Rally1 - Ott Tanak
Slika nedelje