AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Za proizvođača automobila Subaru, japansku kompaniju "Fudži teška industrija" (FHI), tržište Sjedinjenih Amerićkih Država je najznačajnije na svetu. U 2013. godini tamo su prodali 425.000 vozila. Na globalnom planu prodato je 830.000 automobila Subaru što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na prethodnu 2012. godinu...

Time je postignut i najbolji prodajni rezultat u istoriji kompanije. Tome je svakako doprinela prodaja u SAD koja već pet godina uzastopno beleži rekorde, od 2008. kada je kupce pronašlo 188.000 Subarua pa do prošle, 2013.godine kada je broj prodatih vozila ove marke više nego udvostručen i iznosio je 425.000 jedinica. Ove godine cilj je da se prodaja učvrsti na 460.000 automobila.

"Čvrsto verujem da postoje tri razloga za ovako dobar nastup na tržištu SAD" - rekao je, predstavljajući novi Subaru "autbek" njujorškoj publici Jasujuki Jošinaga, predsednik i generalni direktor "Fudži teške industrije. - "Naši automobili su odlično primljeni jer uspešno prenose ideju - uživanje i relaksacija - kupcima u SAD, naša marketinška strategija ističe snažno vrednosti našeg brenda, a naša prodajno-servisna mreža je odlično osmišljena i izgrađena."

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Kao posledica povećane prodaje na globalnom nivou, Subaru je uvećao i profit. Srednjoročni plan menadžmenta "Fudži teške industrije" završava krajem 2016. godine, a očekuje se da ciljani operativni prihod bude dostignut dve godine pre nego što je zacrtano. Očekivanja su realna čak i kada se izuzmu pozitivni efekti slabljenja japanske monete jena.

Novi "autbek" koji je doživeo svoju premijeru na salonu u Njujorku predstavljaće glavni adut Subarua u nastojanjima da pojača prodajni rezultat na tržištu SAD. Kao top model među krosoverima novi "autbek" nosi u sebi mnogo osobina koje posebno odgovaraju kupcima u severnoj Americi i od njega se očekuje izvrsna prodaja.

PR

Regionalno finale u ekonomičnoj vožnji u Šumaherovom stilu

Regionalno finale u ekonomičnoj vožnji u Šumaherovom stilu

Na stazi Formule 1, na čuvenom Hungaroringu, u blizini Budimpešte, 18. avgusta je održano regionalno finale Volvo takmičenja u ekonomičnoj vožnji – The Drivers’ Fuel Challenge. Ove godine glavnu nagradu - novi automobil Volvo V40 R Design – kući je odvezao takmičar iz Češke, Tomáš Horčička.

BMW serije 1 sa paketom uštede od 3.000 €

BMW serije 1 sa paketom uštede od 3.000 €

U čast jubileja, 100 godina BMW brenda, BMW Srbija pripremio je rođendanske uslove za kupovinu modela BMW Serije 1, koji podrazumevaju pakete uštede od 3.000€ i važe za ograničen broj vozila dostupnih za isporuku odmah...

Kia odlična u istraživanju J.D. Power APEAL

Kia odlična u istraživanju J.D. Power APEAL

Kijini modeli Optima, Sorento, Sedona (na nekim tržištima pod imenom Grand Carnival) i Soul su u istraživanju J.D. Power APEAL o automobilskim mogućnostima, izvršenju i izgledu (APEAL - Automotive Performance, Execution and Layout) pobedili u svojim klasama...

Vicešampion Poljske u automobilizmu testirao za Lein racing

Vicešampion Poljske u automobilizmu testirao za Lein racing

Trkački vikend šampionata centralne Evrope u automobilizmu započeo je danas slobodnim treninzima na autodromu Slovakiaring kraj Bratislave. Srpski Lein racing ovoga puta nastupa u punom sastavu pa su Milovan Vesnić i Mladen Lalušić nakon nastupa na Grobniku ponovo za volanima svojih Seat racera TCR...

Toyota Hilux BEV (2026)
Slika nedelje