AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Za proizvođača automobila Subaru, japansku kompaniju "Fudži teška industrija" (FHI), tržište Sjedinjenih Amerićkih Država je najznačajnije na svetu. U 2013. godini tamo su prodali 425.000 vozila. Na globalnom planu prodato je 830.000 automobila Subaru što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na prethodnu 2012. godinu...

Time je postignut i najbolji prodajni rezultat u istoriji kompanije. Tome je svakako doprinela prodaja u SAD koja već pet godina uzastopno beleži rekorde, od 2008. kada je kupce pronašlo 188.000 Subarua pa do prošle, 2013.godine kada je broj prodatih vozila ove marke više nego udvostručen i iznosio je 425.000 jedinica. Ove godine cilj je da se prodaja učvrsti na 460.000 automobila.

"Čvrsto verujem da postoje tri razloga za ovako dobar nastup na tržištu SAD" - rekao je, predstavljajući novi Subaru "autbek" njujorškoj publici Jasujuki Jošinaga, predsednik i generalni direktor "Fudži teške industrije. - "Naši automobili su odlično primljeni jer uspešno prenose ideju - uživanje i relaksacija - kupcima u SAD, naša marketinška strategija ističe snažno vrednosti našeg brenda, a naša prodajno-servisna mreža je odlično osmišljena i izgrađena."

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Kao posledica povećane prodaje na globalnom nivou, Subaru je uvećao i profit. Srednjoročni plan menadžmenta "Fudži teške industrije" završava krajem 2016. godine, a očekuje se da ciljani operativni prihod bude dostignut dve godine pre nego što je zacrtano. Očekivanja su realna čak i kada se izuzmu pozitivni efekti slabljenja japanske monete jena.

Novi "autbek" koji je doživeo svoju premijeru na salonu u Njujorku predstavljaće glavni adut Subarua u nastojanjima da pojača prodajni rezultat na tržištu SAD. Kao top model među krosoverima novi "autbek" nosi u sebi mnogo osobina koje posebno odgovaraju kupcima u severnoj Americi i od njega se očekuje izvrsna prodaja.

PR

Kia obogatila ponudu modela Optima

Kia obogatila ponudu modela Optima

Južnokorejski proizvođač automobila Kia je prošle sedmice evropskoj javnosti predstavila čak tri nove varijante limuzine Optima – hibridnu Optimu Plug-in Hybrid, karavansku Optimu Sportswagon i sportsku varijantu Optima GT...

Honda Srbija podržala je Elite Neon Cup 2016

Honda Srbija podržala je Elite Neon Cup 2016

Honda Srbija, kao društveno odgovorna kompanija koja podržava razvoj mladih talenata, kulture i sporta u našoj zemlji, prepoznala je potencijal ovih mladih sportista i podržala ovu manifestaciju kao automobilski sponzor...

Još opremljeniji Suzuki Swift po staroj ceni

Još opremljeniji Suzuki Swift po staroj ceni

U prodajne salone beogradskog Euro Sumara, ovlašćenog uvoznika i servisera Suzukijevih automobila i motocikala, stiglo je drugo „letnje osveženje“: jedan od najpopularnijih modela – Swift, u verziji SE, sa blagim restajlingom i bogatijim paketom opreme, a po staroj, dosadašnjoj ceni od 10.690 evra sa PDV-om (u dinarskoj protivvrednosti)...

BMW iX3 50 xDrive
Slika nedelje