AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Za proizvođača automobila Subaru, japansku kompaniju "Fudži teška industrija" (FHI), tržište Sjedinjenih Amerićkih Država je najznačajnije na svetu. U 2013. godini tamo su prodali 425.000 vozila. Na globalnom planu prodato je 830.000 automobila Subaru što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na prethodnu 2012. godinu...

Time je postignut i najbolji prodajni rezultat u istoriji kompanije. Tome je svakako doprinela prodaja u SAD koja već pet godina uzastopno beleži rekorde, od 2008. kada je kupce pronašlo 188.000 Subarua pa do prošle, 2013.godine kada je broj prodatih vozila ove marke više nego udvostručen i iznosio je 425.000 jedinica. Ove godine cilj je da se prodaja učvrsti na 460.000 automobila.

"Čvrsto verujem da postoje tri razloga za ovako dobar nastup na tržištu SAD" - rekao je, predstavljajući novi Subaru "autbek" njujorškoj publici Jasujuki Jošinaga, predsednik i generalni direktor "Fudži teške industrije. - "Naši automobili su odlično primljeni jer uspešno prenose ideju - uživanje i relaksacija - kupcima u SAD, naša marketinška strategija ističe snažno vrednosti našeg brenda, a naša prodajno-servisna mreža je odlično osmišljena i izgrađena."

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Kao posledica povećane prodaje na globalnom nivou, Subaru je uvećao i profit. Srednjoročni plan menadžmenta "Fudži teške industrije" završava krajem 2016. godine, a očekuje se da ciljani operativni prihod bude dostignut dve godine pre nego što je zacrtano. Očekivanja su realna čak i kada se izuzmu pozitivni efekti slabljenja japanske monete jena.

Novi "autbek" koji je doživeo svoju premijeru na salonu u Njujorku predstavljaće glavni adut Subarua u nastojanjima da pojača prodajni rezultat na tržištu SAD. Kao top model među krosoverima novi "autbek" nosi u sebi mnogo osobina koje posebno odgovaraju kupcima u severnoj Americi i od njega se očekuje izvrsna prodaja.

PR

Opel ulazi u novu fudbalsku sezonu

Opel ulazi u novu fudbalsku sezonu

Čekanje je konačno završeno. Nova sezona Bundeslige je započela 27. avgusta, kada je Borussia Dortmund dočekala na svom terenu 1. FSV Mainz 05 a novopečeni prvoligaš, SC Freiburg, otišao sutradan „na noge“ Herthi BSC...

Kijina 1. godišnjica u Meksiku s hibridnim Nirom

Kijina 1. godišnjica u Meksiku s hibridnim Nirom

Kia Motors Mexico slavi prvu godišnjicu delovanja u toj zemlji. Pritom su za kraj godine najavili početak proizvodnje hibridnog Nira, namenjenog tamošnjem tržištu. Tako će Kia ponuditi svoje prvo hibridno vozilo u Meksiku i time raširiti svoju ponudu...

Meganova formula strasti će najbržu ekipu odvesti u Moncu

Meganova formula strasti će najbržu ekipu odvesti u Moncu

Pričljivi Filip Ugrenović i Aleksandar Radojičić će ove nedelje u jutarnjim satima voziti ljude po ulicama većih gradova u Srbiji. Renault Megane će biti njihovo moćno oružje u potrazi za tročlanom ekipom koja će se takmičiti za glavnu nagradu: put na trku u Monci!

Bosch Srbija od sada i na Facebooku

Bosch Srbija od sada i na Facebooku

Kompanija Robert Bosch d.o.o. lansirala je promotivnu stranicu na Facebooku, najpopularnijoj društvenoj mreži na svetu. Tako se iza stranice Bosch Srbija kriju najnovije informacije, akcije, kampanje te niz drugih zabavnih ali i poučnih sadržaja...

U Singapuru vozi prvi taxi bez vozača (foto+video)

U Singapuru vozi prvi taxi bez vozača (foto+video)

U Singapuru se možete voziti taxijem bez vozača. Putem mobilne aplikacije možete besplatno pozvati, koji će vas odvesti tamo gde želite. Praktično nepoznatoj kompaniji nuTonomy, pošlo je za rukom da prestigne globalne gigante kao što su Google i Uber, koji razvijaju autonomne automobile...

Porsche Cayenne Turbo Electric (2026)
Slika nedelje