AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Kampanja za bezbednost mladih u saobraćaju #MladostNeLudost

Kampanja za bezbednost mladih u saobraćaju #MladostNeLudost

Agencija za bezbednost saobraćaja danas je predstavila interaktivu kampanju #MladostNeLudost, koju zajednički organizuje sa Ministarstvom omladine i sporta, i uz podršku Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i Uprave saobraćajne policije MUP-a. #MNEL i EXIT za bezbednu avanturu!

Konferencijom na kojoj su promovisani spotovi i multimedijalne platforme, zvanično je predstavljena prva domaća interaktivna kampanja za bezbednost mladih u saobraćaju - #MladostNeLudost. Plan je jasan, generaciji koja taguje i šeruje treba se obratiti onlajn, kako zbog grešaka u saobraćaju ne bi postala zauvek oflajn. Kampanja se pojačanim intezitetom sprovodi tokom letnjih meseci, sa akcentom na radionice u okviru festivala EXIT i Lovefest.

Govoreći o samoj kampanji, Stojadin Jovanović, direktor Agencije za bezbednost saobraćaja istakao je da je njen opšti cilj smanjenje stradanja mladih u saobraćaju, i dodao kako je za to neophodno pažnju javnosti usmeriti na problem stradanja mladih, mlade motivisati na promenu negativnih stavova i rizičnih ponašanja kroz razne vidove komunikacije i mobilisati sve kapacitete koji imaju uticaj na bezbednost mladih u saobraćaju.

„Agencija za bezbednost saobraćaja već drugu godinu za redom sprovodi aktivnosti koje imaju za cilj smanjenje stradanja mladih u saobraćaju. Ova kampanja se, pored medija, realizuje i na internetu, društvenim mrežama, radionicama, tribinama i radom na terenu. Naš cilj kao Agencije je da se u godinama koje dolaze uspostavi adekvatan sistem saobraćajnog obrazovanja i vaspitanja mladih u Srbiji kao osnovni preduslov za pozitivnu promenu njihovog ponašanja“, zaključio je Jovanović.

Vanja Udovičić, ministar omladine i sporta istakao je da je bezbednost mladih, uz zapošljavanje, ključan problem našeg društva i podržao ideju o sistemskom rešenju za edukaciju mladih o bezbednosti u saobraćaju.

„Bezbednost mladih je, pored zapošljavanja, ključan problem našeg društva. I jedno i drugo zahtevaju multisektorski pristup i Ministarstvo omladine i sporta će kroz sve raspoložive resurse raditi na tome da pobedimo ove porazne statistike. Kod bezbednosti u saobraćaju su bitne dve dimenzije - edukacija i sankcije. Sankcije moraju biti oštrije, a edukacija svakodnevna i konstantna – od vrtića do fakulteta“, predlaže Udovičić.

Prvi #MladostNeLudost događaj biće Bezbedna zona na predstojećem EXIT festivalu.

“U okviru State of EXIT zone promovisaćemo Bezbednu zonu koja će na kreativni način pozitivno uticati na ponašanje posetioca u saobraćaju. Takođe, prikazivaćemo spot na video bimovima, a putem naših raspoloživih kanala komunikacije promovisaćemo ovu akciju kod svih ljubitelja festivala, čiji se broj meri stotinama hiljada, i tako apelovati na njih da obrate dodatnu pažnju kad je u pitanju bezbedno ponašanje u saobraćaju”, naglasio je Dušan Kovačević, direktor EXIT festivala, i izrazio uverenje da je to početak dugoročne strateške saradnje.

Kampanju #MladostNeLudost čine po dva radio i TV spota, spoljašnje (outdoor) oglašavanje (bilbordi širom Srbije), internet stranica i profili na društvenim mrežama, štampana brošura i terenski rad kroz tribine.

Kao partneri Agencije za bezbednost saobraćaja u realizaciju kampanje uključili su se Ministarstvo omladine i sporta, Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, Uprava saobraćajne policije MUP-a, EXIT fondacija, Lovefest i portal Polovni automobili. U sklopu pripremnih aktivnosti sprovedena je anketa među mladima kroz koju je ispitano kojim znanjima raspolažu i održana pilot radionica za srednjoškolce u Kragujevcu.

Agencija za bezbednost saobraćaja

Renault otkrio novi Megane karavan - prve fotografije

Renault otkrio novi Megane karavan - prve fotografije

Nova ženevska premijera je pred nama. Renault je pustio u etar prve fotografije nove generacije modela Megane sa kararoserijom karavan. Iako nema puno zvaničnih informacija o novom Megane karavanu, jasno je da će tehniku "pozajmiti" od hatchback-a...

Nova Mazda MX-5 osvojila još devet novih nagrada

Nova Mazda MX-5 osvojila još devet novih nagrada

Nastavljajući tradiciju svojih prethodnica, potpuno nova Mazda MX-5 osvojila je još devet nagrada u 2016. godini, uključujući i nekoliko u Evropi. Nakon predstavljanja prošlog leta, novo izdanje roadstera do sada je osvojilo više od 15 nagrada - i nastavlja da ih sakuplja.

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje