AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Za proizvođača automobila Subaru, japansku kompaniju "Fudži teška industrija" (FHI), tržište Sjedinjenih Amerićkih Država je najznačajnije na svetu. U 2013. godini tamo su prodali 425.000 vozila. Na globalnom planu prodato je 830.000 automobila Subaru što predstavlja povećanje od 17% u odnosu na prethodnu 2012. godinu...

Time je postignut i najbolji prodajni rezultat u istoriji kompanije. Tome je svakako doprinela prodaja u SAD koja već pet godina uzastopno beleži rekorde, od 2008. kada je kupce pronašlo 188.000 Subarua pa do prošle, 2013.godine kada je broj prodatih vozila ove marke više nego udvostručen i iznosio je 425.000 jedinica. Ove godine cilj je da se prodaja učvrsti na 460.000 automobila.

"Čvrsto verujem da postoje tri razloga za ovako dobar nastup na tržištu SAD" - rekao je, predstavljajući novi Subaru "autbek" njujorškoj publici Jasujuki Jošinaga, predsednik i generalni direktor "Fudži teške industrije. - "Naši automobili su odlično primljeni jer uspešno prenose ideju - uživanje i relaksacija - kupcima u SAD, naša marketinška strategija ističe snažno vrednosti našeg brenda, a naša prodajno-servisna mreža je odlično osmišljena i izgrađena."

Subaru - odjeci Salona automobila u Njujorku

Kao posledica povećane prodaje na globalnom nivou, Subaru je uvećao i profit. Srednjoročni plan menadžmenta "Fudži teške industrije" završava krajem 2016. godine, a očekuje se da ciljani operativni prihod bude dostignut dve godine pre nego što je zacrtano. Očekivanja su realna čak i kada se izuzmu pozitivni efekti slabljenja japanske monete jena.

Novi "autbek" koji je doživeo svoju premijeru na salonu u Njujorku predstavljaće glavni adut Subarua u nastojanjima da pojača prodajni rezultat na tržištu SAD. Kao top model među krosoverima novi "autbek" nosi u sebi mnogo osobina koje posebno odgovaraju kupcima u severnoj Americi i od njega se očekuje izvrsna prodaja.

PR

Šokantno - Nokian varao na testovima pneumatika!

Šokantno - Nokian varao na testovima pneumatika!

Proizvođač pneumatika Nokian poslao je na novinarska testiranja drugačije pneumatike, od onih koje pod istom oznakom prodaje kupcima. Ovu informaciju objavio je finski ekonomski dnevnik Kauppalehti, pozivajući se na internu dokumentaciju finske firme...

Ženeva 2016 - Toyota C-HR na prvim fotografijama

Ženeva 2016 - Toyota C-HR na prvim fotografijama

Mali SUV marke Toyota biće predstavljen za nekoliko dana, na međunarodnom autosalonu u Ženevi. Pred nama su prve zvanične fotografije modela C-HR. Već na osnovu prvih fotografije eksterijera, možemo zaključiti da će novi model izgledati veoma privlačno i prepoznatljivo na ulici...

Ženeva 2016 - Aston Martin DB11

Ženeva 2016 - Aston Martin DB11

Naslednik automobilske ikone, Aston Martina DB9, biće prikazan već sledeće nedelje na autosalonu u Ženevi. Slavni britanski proizvođač automobila "počastio" nas je zanimljivom najavom...

Audi A4 - NetAuto 2016

Audi A4 - NetAuto 2016

Ljubiteljima automobila u Srbiji najviše se dopada Audi A4, dok bi na mestu suvozača najradije želeli da sedi neka brineta. Prema jednom istraživanju jedan od pet muškaraca priznao je da se oseća uspešnije kada je pored njega bila brineta...

Prestižna priznanja za novi Hyundai Tucson

Prestižna priznanja za novi Hyundai Tucson

Novi Tucson je u Americi osvojio dve prestižne nagrade “Najbolje manje kompaktno vozilo“ koju dodeljuje ,,Motor Week Driver’s Choice’’ za 2016. godinu, u kategoriji ,,Best Small Utility“ i „Najbolji kompaktni SUV model za vrednost novca“, koju dodeljuju U.S. News i World Report.

Renault Symbioz
Slika nedelje