AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Nacionalna edukativna kampanja SMART KID, posvećena podizanju svesti o bezbednosti dece u saobraćaju, koju organizuje i sprovodi kompanija Fiat Automobili Srbija (FAS) u partnerstvu sa Agencijom za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, otpočela je danas velikim događajem u dvorištu kragujevačke Osnovne škole »Treći kragujevački bataljon«.

U prisustvu predstavnika FAS-a, Agencije, Ministarstva unutrašnjih poslova, Grada Kragujevca i velikog broja dece i nastavnika, predstavljen je novi sajt www.smartkid.rs, pomoću kojeg će roditelji i deca moći da se na jednostavan i zabavan način informišu o tome kako da bezbedno učestvuju u saobraćaju.

"Imajući u vidu našu osnovnu delatnost – proizvodnju motornih vozila i svesni problema sa kojima se svakodnevno suočavaju deca u saobraćaju, odlučili smo da, u saradnji sa našim partnerima iz Agencije za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, sprovedemo edukativnu kampanju SMART KID. Cilj kampanje jeste da se deca i njihovi roditelji u Kragujevcu, ali i širom Srbije, edukuju i da im se podigne svest o značaju poštovanja saobraćajnih pravila. Pored toga, naša želja je i da se kod dece i roditelja promene navike i ponašanje u saobraćaju, te da tako doprinesemo smanjenju broja saobraćajnih nesreća,“ rekao je gospodin Frančesko Ćanća (Francesco Ciancia), Direktor fabrike FAS-a. On je dodao da će "Glavno oruđe naše kampanje biti informativni portal www.smartkid.rs, koji će od danas postati dostupan svima i čija je uloga da podigne svest o bezbednosti dece u saobraćaju. Portal je veoma napredan, a da bi se promovisao, osmišljen je i poseban viralni video sa našim glavnim junakom i zaštitnim licem kampanje, dečakom Vidakom."

SMART KID – podizanje svesti o bezbednosti dece u saobraćaju

Bezbednost dece koja učestvuju u saobraćaju u Srbiji sve više je ugrožena zbog čestog neprimenjivanja mera predostrožnosti, a to je pogotovo slučaj kod dece koja imaju između tri godine, kada prestaje zakonska obaveza korišćenja sedišta za decu i 12-13 godina, odnosno početka puberteta.

U okviru SMART KID kampanje, pored pokretanja naprednog portala www.smartkid.rs, biće organizovane i brojne druge edukativne i zabavne aktivnosti. Navedene aktivnosti trebalo bi da se odvijaju tokom čitave 2014, a planirano je da se nastave i tokom narednih godina, sa ciljem da se najneposrednije moguće angažuju i roditelji i deca i naveu da preduzmu sve neophodne mere predostrožnosti i ponašaju se oprezno kao učesnici u saobraćaju.

FAS PR

Audi Q2 - otkrivanje se nastavlja

Audi Q2 - otkrivanje se nastavlja

Posle modela Q3, Q5 i Q7, Audi nam "na kašikicu" predstavlja novog člana Q porodice, koji će nositi ime Q2. Pred nama su dve fotografije, koje nam otkrivaju Audi Q2 ispod plašta iz dva ugla...

Mercedes-Benz C-Klasa Cabriolet - prva zvanična skica

Mercedes-Benz C-Klasa Cabriolet - prva zvanična skica

Nemačka kompanija Mercedes-Benz potvrdila je informaciju, da priprema model C-Klasu u verziji kabriolet. Posredstvom zvaničnog Facebook profila, Mercedes je u svet pustio prvu skicu i kratku informaciju, da je ovo prvi put u istoriji, da C-klasa postaje kabrio...

Volvo V90 na prvim fotografijama

Volvo V90 na prvim fotografijama

18. februara zvanično će biti predstavljen Volvo V90. Na internetu su prostrujale prve fotografije, istina nezvanične, koje su verovatno oficijelne fotografije sličajno "procurele" u javnost (ako dana bilo šta može biti slučajno)...

Volvo XC60 najprodavaniji kompaktni SUV u Evropi

Volvo XC60 najprodavaniji kompaktni SUV u Evropi

Volvo XC60 uživa sve veću popularnost  na evropskom tržištu, gde je proteklu godinu završio na vodećoj poziciji po prodaji u svom segmentu, pokazuju podaci JATO Dynamics, vodeće svetske kompanije za prikupljanje podataka i istraživanje tržišta u automobilskoj industriji...

Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje