AutoMAGAZIN - Vesti

Ford Fiesta - Grand Motors
ma nemoj
Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Vip mobile pametna kupovina - 26 Toyota Prius hibrida

Vip mobile pametna kupovina - 26 Toyota Prius hibrida

Mobilni operater predstavio je novu strategiju zaštite životne sredine, koja za cilj ima smanjenje uticaja poslovanja na okolinu, promociju višekratne upotrebe i recikliranja, kao i podršku javnim projektima iz ove oblasti. Vipova društveno odgovorna nabavka Toyote Prius pokazuje da su kompanije u Srbiji počele da koriste podsticaj Fonda za zaštitu životne sredine u iznosu od 100.000 dinara koji se dodeljuje za kupovinu ekološki usaglašenih vozila...

Vip mobile pametna kupovina - 26 Toyota Prius hibrida

U toku promocije novog voznog parka od 26 vozila Toyota Prius, predsednik Upravnog odbora Vip mobile, Tanasis Kacirumpas, na današnjoj konferenciji je za novinare predstavio kompanijski program zaštite životne sredine pod nazivom „Eko motivacija”. To je dugoročni program mera i inicijativa u cilju smanjenja korišćenja energije, vode i drugih sredstava, povećanja energetske efikasnosti, višekratne upotrebe i reciklaže materijala i opreme, kao i odgovarajućeg rukovođenja otpadom i bezbednosnim pitanjima IKT opreme.

„Ovo je samo početak našeg programa „Eko motivacije”. Znamo da se okolina ne može sačuvati primenom nekoliko kampanja, zato planiramo da našu strategiju periodično obogaćujemo novim inicijativama i merama. Takođe, nameravamo da isto odgovorno ponašanje tražimo od naših partnera, dobavljača i podizvođača. Verujemo da će nas u ovim aktivnostima podržati naši korisnici, kojih je više od 1.58 miliona, tako da ćemo svi zajedno doprineti da Srbija u budućnosti bude „zelenija.” - rekao je Kacirumpas.

Vip mobile pametna kupovina - 26 Toyota Prius hibrida

Generalni direktor kompanije Toyota Srbija, Slobodan Radoičić, potvrdio je da nijedna druga kompanija u regionu jugoistočne Evrope nema u voznom parku gotovo 30 hibridnih vozila i napomenuo da Prius, pored toga što je neškodljiv za životnu sredinu, predstavlja i kvalitetno i pouzdano vozilo. "Pre svega, zahvaljujem se našem današnjem domaćinu, na pametnom i racionalnom izboru prilikom kupovine automobila. Naravno, kupovina automobila ima svoj ekonomski momenat, ali u ovom slučaju bih pre svega stavio notu na ono što je VIP prepoznao kao jedna od prvih kompanija na tržištu Srbije, a to je doprinos opštoj društvenoj zajednici, po pitanju zaštite i očuvanja životne sredine. Flota od skoro 30 hibridnih automobila je prva takva flota na prostorima jugoistične Evrope. Siguran sam da će, kao što je Toyota pionir u promovisanju hibridne tehnologije, ovaj potez kompanije VIP pokazati ostalim velikim kompanijama da poslovanje treba posmatrati sa šireg aspekta. Nakon ovako ohrabrujućih vesti iz Ministarstva životne sredine i nakon ovakvih pionirskih poteza velikih kompanija, sigurni smo da će svest građana u Srbiji doći na određeni nivo, i da ćemo svi mi razmišljati šta vozimo, koliko trošimo i kakav vazduh ostavljamo iza sebe. Ispred Toyote, ja svakako mogu da obećam da će Toyota nastaviti svoj rad na unapređenju i poboljšanju hibridne tehnologije, kao i da ćemo hibridna vozila što više tržištu Srbije i učiniti da što više ljudi može da ih kupi."

Vip mobile pametna kupovina - 26 Toyota Prius hibrida

Državni sekretar u Ministarstvu za životnu sredinu, rudarstvo i prostorno planiranje, Bojan Đurić, izjavio je: „Ova društveno odgovorna nabavka vozila pokazuje da su kompanije počele da uzimaju u obzir subvenciju Fonda za zaštitu životne sredine od 100.000 dinara za hibridna vozila čija je primena proširena na ostale automobile koji emituju manje od 100 grama ugljen dioksida po pređenom kilometru bez obzira na vrstu pogona. Pošto svi proizvođači automobila imaju bar jedan model koji zadovoljava ovaj kriterijum, smatramo da ovom subvencijom značajno doprinosimo prodaji vozila u Srbiji.”

Vip mobile pametna kupovina - 26 Toyota Prius hibrida

Kao kompanija koja se bavi pružanjem usluga mobilne telefonije, Vip mobile ne spada u kategoriju velikih zagađivača, ali nastoji da, koliko god je to moguće, smanji uticaj svog poslovanja na okruženje. Papir i toneri za štampače se ponovo koriste i recikliraju. Svi proizvodi se pakuju u ambalažu pogodnu za recikliranje, a korisnici ih dobijaju u kesama od degralena – ekološki usaglašenog materijala koji se u prirodi razgrađuje za 24 meseca ili 100 puta brže od običnih PVC vrećica. Samo prošle godine prikupljene su i poslate u reciklažu 3,2 tone papira, kao i 10,04 tona ambalaže i 40,45 tona električnog i elektronskog otpada. Otpisana IT oprema ustupa se školama ili univerzitetima. Operator će nastaviti da podiže ekološke bazne stanice koje koriste solarnu i energiju vetra, a u postojeću mrežu baznih stanica će biti ugrađivani uređaji koji mogu da uštede do 20% energije i time značajno doprinose smanjenju emisije karbon dioksida.

Foto: Milomir Bošković - Automagazin portal

Opel ADAM za fondaciju Hoze Kareras

Opel ADAM za fondaciju Hoze Kareras

Elegantni gradski automobil za obolele od leukemije  u Univerzitetskoj bolnici Hamburg-Ependorf . Opelov direktor marketinga Tina Miler je zvanično predala novi ADAM Slam vredan 20.000€ Fondaciji Hoze Kareras.

Opel Eco & Safety trening

Opel Eco & Safety trening

Kompanije Opel je za sve svoje kupce, potencijalne kupce i ljubitelje brenda organizovala OPEL Eco & Safety trening u centru NAVAK. Svi zainteresovani imali su priliku da se kroz trening sigurne i ekonomične vožnje upoznaju sa karakteristikama čak 22 Opel modela...

Bosch beleži dinamičan rast u Srbiji

Bosch beleži dinamičan rast u Srbiji

Bosch Grupa, vodeći globalni dobavljač tehnologije i usluga, povećavala je ukupnu neto prodaju u Srbiji za 13 procenata, na 30 miliona evra u 2013. godini. Ova cifra uključuje i prodaju nekonsolidovanih firmi i internih isporuka drugim Bosch kompanijama...

Nissan Navara 2015: počinje otkrivanje enterijera

Nissan Navara 2015: počinje otkrivanje enterijera

Već prekosutra, Nissan će predstaviti novu generaciju pick-up modela Navara. Na novom video snimku prvi put možemo videti i detalje enterijera, koji je zadržao prepoznatljiv Nissanov dizajnerski koncept, sa savršeno jednostavnim elementima...

Opel ostvario tržišni udeo od 7,7%

Opel ostvario tržišni udeo od 7,7%

Mesec maj je bio radostan za Opel: Automobilska kompanija je ponovo ostvario značajan napredak na nemačkom tržištu putničkih automobila u prošlom mesecu. Opel je zabeležio ukupno 21.040 novih registracija, 9 odsto više nego u maju prethodne godine...

Kia Sportage pobednik studije J.D. Power 2014

Kia Sportage pobednik studije J.D. Power 2014

Kia Sportage je pobednik studije J.D. Power 2014 o zadovoljstvu nemačkih vlasnika svojim vozilima i popeo se na najvišu stepenicu u svojoj klasi kompaktnih sportskih terenaca. U studiji, koja vozila i proizvođače na nemačkom tržištu rangira na osnovu ukupnog zadovoljstva vlasnika vozila, dobro su se uvrstili i ostali Kijini modeli...

BMW i Inside Future Concept (2017)
Slika nedelje