BMW M5 prošao fazu podmlađivanja - snaga ostaje ista (FOTO)
![BMW M5 prošao fazu podmlađivanja - snaga ostaje ista (FOTO) BMW M5 prošao fazu podmlađivanja - snaga ostaje ista (FOTO)](slike/vesti/20200622223812_photo_0.jpg)
Superbrzi sedan srednje više klase, BMW M5, dobio je svoj facelift. Proizvođač iz Minhena odlučio je da nam osveženi M5 predstavi u svojoj najsnažnijoj M5 Competition verziji...
![BMW M5 prošao fazu podmlađivanja - snaga ostaje ista (FOTO) BMW M5 prošao fazu podmlađivanja - snaga ostaje ista (FOTO)](slike/vesti/20200622223812_photo_1.jpg)
Kao što smo očekivali, promene su kozmetične prirode. Nova je prednja maska i svetlosne grupe sa većim LED komponentama izraženih u obliku slova L. Nove su felne prečnika 19 inča, zadnji difuzor i kod verzije Competetion vidljivo je diskretno zadnje krilo. Uz doplatu se mogu dobiti i felne prečnika 20 inča, koje smo mogli videti na modelu M8.
![BMW M5 prošao fazu podmlađivanja - snaga ostaje ista (FOTO) BMW M5 prošao fazu podmlađivanja - snaga ostaje ista (FOTO)](slike/vesti/20200622223812_photo_2.jpg)
U enterijer je instalirana najmodernija multimedijalna tehnologija, sa dva displeja dijagonale 12,3 inča. Infotainment podržava konekciju sa pametnim telefonima i obezbeđuje bežično punjenje telefona Apple. Već u standardu je serija sistema asistencije, među kojima su i sistem monitoringa vozila u saobraćajnoj traci, i sistem za izbegavanje sudara uključujući kontrolu upravljanja i kočenja. U pogledu dizajna, najsnažnija verzija otkriva i neke detalje, uključujući i M tastere na volanu.
![BMW M5 prošao fazu podmlađivanja - snaga ostaje ista (FOTO) BMW M5 prošao fazu podmlađivanja - snaga ostaje ista (FOTO)](slike/vesti/20200622223812_photo_3.jpg)
Pogonska tehnika ostala je praktično nepromenjena. Pod haubom je osmocilindarski agregat zapremine 4,4 litra sa dva turbo punjača, koji razvija 600 KS, što obezbeđuje ubrzanje iz mesta do 100 km/h za samo 3,4 sekunde. Verzija Competetion ima 25 "konja" više i do stotke stiže za desetinku brže. Obe verzije standardno su opremljene osmostepenim automatizovanim menjačem i sistemom pogona na sve točkove xDrive, koji daje i mogućnost prebacivanja u mod sa zadnjim pogonom.
![BMW M5 prošao fazu podmlađivanja - snaga ostaje ista (FOTO) BMW M5 prošao fazu podmlađivanja - snaga ostaje ista (FOTO)](slike/vesti/20200622223812_photo_4.jpg)
Za bolju agilnost, model M5 Competetion je pozajmio amortizere od M8 modela, a oslanjanje je dodatno podešeno da pruži maksimalan užitak u vožnji.
Automagazin.rs