AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Nova prestižna nagrada za Kia Motors

Nova prestižna nagrada za Kia Motors

Kia je u okviru prestižnih nagrada German Brand Award (GBA) osvojila zlatnu medalju za ‘izvrsnost u strategiji marke, upravljanju i stvaranju marke’. Žiri je najstarijeg korejskog proizvođača automobila odlikovao i u kategoriji ‘interni brending’.

Kia oduševljava ‘snagom iznenađenja’


Kia je žiri, sastavljen od nezavisnih stručnjaka, uverila ne samo načinom komuniciranja svojih prednosti nego i omogućavanjem tih prednosti svojim strankama. To se pogotovo odnosi na vrlo kvalitetan brending iskustva stranaka s Kijinim uslugama – od prvog kontakta do isporuke novog vozila. Kijini strogi procesi upravljanja su se raširili i na program popravka vozila i podrške strankama, a moto ‘snaga iznenađenja’ (engl. The Power to Surprise) je žiri pohvalio, jer je ‘jednostavan, atraktivan i pametan’.

Nova prestižna nagrada za Kia Motors

Andrej Kupetz, generalni direktor German Design Councila, pritom je rekao:

 

“Digitalizacija je imala ogroman uticaj na marke i proizvode. Kompanije iz svih branši i područja poslovanja se suočavaju s potpuno novim izazovima. To vrlo značajno utiče na upravljanje markama i postaje sve brže, transparentnije i kompleksnije, ali i manje predvidljivo i kontrolisano, zahvaljujući dinamici društvenih mreža. Fokusiranost na marku, uključenost personala i celovito razumevanje i implementacija marke ostaju ključni faktori u uspehu marke i u sve digitalnijem svetu.”


Kupetz je još dodao: “German Brand Awards pokazuje da sve više kompanija prepoznaje značaj strogog upravljanja markama. Brending vide kao strateški alat poslovnog razvoja, koji ponekad zahteva radikalne promene. Razumevanje toga, uz uzimanje u obzir osnovnih principa uspešnog upravljanja marke je od ključnog značaja za spremnost na buduće izazove.”


GBA 2017: naglašavanje uloge brendinga u uspehu kompanije


Nagrade o kojima odlučuje nezavisni žiri, koji čine stručnjaci s područja brendinga, podeljene su u kategorijama ‘izvrsnost u brendingu’, ‘izvrsnost u brendingu u branši’ i ‘izvrsnost u strategiji marke, upravljanju i stvaranju marke’.


Nagrade GBA podeljuju u partnerstvu s nemačkim dizajnerskim savetom, nezavisnom međunarodnom ustanovom koja pomaže preduzećima kod efikasnijeg komuniciranja dizajna i jačanja razumevanja dizajna u široj javnosti. Savet, osnovan 1953. godine, obuhvaća više od 280 međunarodnih preduzeća koja zapošljavaju preko 3 miliona ljudi.


PR

Peugeot - Mesec sajamskih ponuda!

Peugeot - Mesec sajamskih ponuda!

Posebna Sajamska ponuda za PEUGEOT vozila sa lagera trajaće do 31. marta u svim prodajnim salonima, kao i na našem štandu u Hali 1 Beogradskog Sajma i obuhvata najpopularnije hečbek i SUV modele po akcijskim cenama i sa specijalnim uslovima garancije...

Opel Sajamska Akcija 2024

Opel Sajamska Akcija 2024

U susret ovogodišnjem Sajmu Automobila u Beogradu, Opel je za sve svoje kupce u Srbiji do kraja marta obezbedio posebne akcijske popuste od 10% za celokupnu gamu, uz 4 godine garancije (ili 100.000 pređenih kilometara)...

Sajam automobila u Beogradu ima dugu tradiciju

Sajam automobila u Beogradu ima dugu tradiciju

Jedinstvena sajamska manifestacija i najznačajniji godišnji događaj u sektoru auto i moto industrije u jugoistočnoj Evropi, Bg car show i Motopassion,  biće održana na Beogradskom sajmu u tradicionalnom prolećnom terminu – od 21. do 27. marta 2024. godine...

Rally Sweden 2024 - Thierry Neuville
Slika nedelje