AutoMAGAZIN - Vesti

www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

Opel će nastaviti svoju trenutnu izvoznu ofanzivu povratkom  na važno japansko tržište. Počevši od sledeće godine, brend će lansirati tri modela u svom prvom koraku: najprodavaniju Corsu, koja u Japanu može imati drugačiji naziv, multifunkcionalni Combo Life i Grandland X kompaktni SUV...

Ostali modeli biće lansirani kasnije.

“Japansko tržište automobila jedno je od najvećih na svetu. Opel ima odličnu reputaciju kao nemački brend. Stoga je naš povratak u Japan veoma važan korak ka značajnom povećanju našeg profitabilnog izvoza, kao što smo obećali u PACE! planu. Opel postaje globalni, a naš povratak u Japan je još jedan dokaz tome", rekao je generalni direktor Opela Michael Lohscheller.

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

U Japanu će Opel biti deo Nacionalne prodajne organizacije PSA grupe i moći će da koristi infrastrukturu na terenu i stručnost grupe. Ovo uveliko olakšava povratak na ovo tržište.


Do sada je PSA grupa u Japanu zastupljena sa markama Peugeot, Citroen i DS Automobiles i prodala je više od 15.600 vozila u 2019.godini. Lansiranjem  brenda Opel će pomoći PSA grupi da proširi svoju ponudu u Japanu i privuče nove kupce. Tim više što će japanski kupci takođe imati koristi od Opelove električne ofanzive: Oni će imati izbor između motora sa unutrašnjim sagorevanjem i elektrifikovanog pogona, jer će Corsa takođe biti dostupna u čisto električnoj verziji, dok će Grandland X biti dostupan i kao plug-in hibrid.

Opel nastavlja izvoznu ofanzivu povratkom u Japan

U narednim mesecima brend će izgraditi dilersku mrežu u većim gradovima zemlje, koja će se neprestano širiti. Do 2023. godine Opelova mreža biće zastupljena u preko 80 procenata uvoznog tržišta. Opel želi da raste korak po korak. Kao i drugde, u Japanu će fokus biti na profitabilnom rastu i zadovoljnim kupcima.

Sveobuhvatna izvozna ofanziva jedan je od stubova strateškog plana Opel / Vaukhall PACE! Do sredine 2020-ih, tržišta izvan Evrope biće odgovorna za više od deset odsto Opelovog volumena prodaje. Da bi to postigao, brend jača svoje prisustvo na izvoznim tržištima u Aziji, Africi i Južnoj Americi, gde je već prisutan i ulazi na više od 20 novih izvoznih tržišta do 2022. Poslednji primeri uključuju povratak u Rusiju, kao I ulazak na tržišta Kolumbije i Ekvadora.

PR

Nove Mazde CX-30 i MX-30  osvojile Red Dot nagradu za dizajn 2020

Nove Mazde CX-30 i MX-30 osvojile Red Dot nagradu za dizajn 2020

Nove Mazde CX-30 i MX-30 su prepoznate i nagrađene na takmičenju 'Red Dot: Product Design 2020'. Kompaktni SUV CX-30 i prvi Mazdin potpuno električni automobil MX-30 pridružuju se sve većoj listi nagrađenih Mazdinih modela dizajniranih u skladu sa filozofijom 'Kodo: Duša pokreta'...

Delta Automoto prodajni salon i servis su tu za vas

Delta Automoto prodajni salon i servis su tu za vas

U skladu sa društvenom odgovornošću, kao i propisanim merama zaštite tokom vanrednog stanja, kompanija Delta Automoto, generalni zastupnik za brend Honda, prilagodila je radno vreme salona i servisa kako bi i dalje bila na raspolaganju za sve potrebe svojih klijenata...

CITNow – nova usluga u Delta Motorsu (VIDEO)

CITNow – nova usluga u Delta Motorsu (VIDEO)

Kompanija Delta Motors, generalni uvoznik i distributer za BMW i MINI vozila, od nedavno je u svoj servis uvela, CITNow, poseban vid izveštavanja klijenata o radovima koje je potrebno izvršiti na njihovom vozilu nakon pregleda po dolasku u servis...

123456. . .1455
Novi Audi A3 Sportback (2020)
Slika nedelje