AutoMAGAZIN - Vesti

Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota proširuje ponudu lakih privrednih vozila

Toyota proširuje ponudu lakih privrednih vozila

Toyota je objavila ambiciozan plan rasta za svoj segment lakih privrednih vozila (LCV). Ostvarenje ovog cilja biće podržano jačanjem ponude lakih komercijalnih vozila i novim brendom - Toyota Professional...

Proširena paleta proizvoda

Toyota PROACE CITY će krenuti u prodaju početkom 2020, i na taj način se pridružiti furgonu srednje veličine PROACE i „neuništivom“ pick-upu Hilux, zaokružujući tako Toyotinu paletu lakih privrednih vozila (LCV).  PROACE CITY će biti konkurentan i privlačan dodatak segmentu kompaktnih furgona (Compact Duty Van - CDV), proširujući Toyotinu pokrivenost modelima na preko dve trećine tržišta dostavnih vozila. Ovaj model nudi praktičnost kroz pažljivo konstruisanje i oblikovanje, uz odličnu nosivost i sposobnost transporta dugih tereta – jedan od malobrojnih modela koji mogu prevoziti dve Euro-palete.

Toyota proširuje ponudu lakih privrednih vozila

Elektrifikacija modela PROACE i PROACE CITY

Rastuća zabrinutost zbog klimatskih promena i kvaliteta vazduha dovode do novih, strožih propisa o emisijama štetnih gasova u mnogim evropskim gradovima. Ti faktori menjaju zahteve i prioritete kupaca lakih privrednih vozila, posebno u gradskim područjima. U saradnji sa Grupom PSA, Toyota će pridodati baterijske električne verzije (BEV - Battery Electric Vehicle) modela PROACE i PROACE CITY. One će biti predstavljene 2020. odnosno 2021, omogućavajući Toyoti ispunjavanje novih potreba kupaca dostavnih vozila.
 
Toyota Professional

Toyotina nova proizvodna ofanziva pruža pravu priliku za predstavljanje LCV brend strategije: Toyota Professional. Ova inicijativa će dodatno usmeriti aktivnosti i posvećenost na dostavna vozila u celoj njenoj mreži. Povrh toga, Toyota će pokrenuti novu strategiju za LCV mrežu radi osiguravanja posebnog pristupa kupcima lakih privrednih vozila, što će uključivati pretvaranje nekih od postojećih prodajno-servisnih centara u LCV centre sa specijalizovanim osobljem.

„Širenje i elektrifikacija palete proizvoda u segmentu lakih privrednih vozila koju nudi Toyota Motor Europe, biće utemeljena na novom brendingu: Toyota Professional. On naglašava Toyotinu posvećenost rastućem broju kupaca lakih privrednih vozila i uključuje posebnu LCV mrežu radi pružanja odgovarajuće usluge kupcima vozila iz ovog tržišnog segmenta“, istakao je povodom objave nove strategije Matt Harrison, izvršni podpredsednik TME.

PR

Toyota Start Your Impossible Talk na Belom dvoru (FOTO)

Toyota Start Your Impossible Talk na Belom dvoru (FOTO)

Toyota Srbija je organizovala druženje srpskih (para)olimpijaca s predstavnicima medija i VIP zvanicama na Belom dvoru, na kome su Saška Sokolov, Goran i Ivana Maksimović i Dejan Majstorović govorili o svojim karijerama i  pripremama za Igre koje će sledeće godine biti održane u Japanu...

Otvoren novi Volvo Car centar Beograd

Otvoren novi Volvo Car centar Beograd

U četvrtak 28.novembra 2019. godine otvoren je novi velelepni prodajno servisni centar u Beogradu. Volvo Car centar Beograd nalazi se na adresi Auto-put za Novi Sad 98 u Zemunu...

Car of the Year 2020 - Toyota Corolla u finalu

Car of the Year 2020 - Toyota Corolla u finalu

Corolla je za kratko vreme ostvarila veliki uspeh na tržištu, a njen kvalitet prepoznao je i međunarodni novinarski žiri izbora za „Automobil godine“ u Evropi koji je Toyotin model C segmenta tržišta svrstao u red glavnih kandidata za ovu laskavu titulu...

123456. . .1442
Škoda Octavia 2020
Slika nedelje