AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

LikeABosch: Bosch pokreće globalnu IoT kampanju

LikeABosch: Bosch pokreće globalnu IoT kampanju

„Like a Bosch” je slogan nove globalne kampanje dobavljača tehnologije i usluga predstavljene na najvećem sajmu potrošačke elektronike, CES u Las Vegasu 7. januara 2019...

Cilj kampanje je da prenese poruku da kompanija Bosch predstavlja vodećeg dobavljača umreženih proizvoda i rešenja. Osnovu kampanje predstavlja hip-hop video-klip u kome je protagonista napredni korisnik interneta stvari. Bosch ulazi na novu teritoriju sa kampanjom „Like a Bosch”; potpuno različit pristup i prizvuk obeležavaju novine u kompaniji osnovanoj 1886. godine. Ovaj potez na najbolji način koristi mnoštvo video-materijala i mema „like a boss” koji su postali viralni na internetu i privukli desetine miliona klikova. U tim video-klipovima prikazuju se obični ljudi koji izvode bizarne akrobacije, impresivne atletske pokrete ili se spretno izbavljaju iz neprilika. Korporativna kampanja „Like a Bosch” menja nekoliko slova kako bi osvežila i dodatno unapredila ovaj internet fenomen. Mladić u video-klipu kompanije Bosch uvek sve drži u malom prstu, zahvaljujući umreženim rešenjima kompanije Bosch. Pomoću pametnog telefona u ruci, on upravlja svojim automobilom, kosilicom ili aparatom za kafu, sa puno samopouzdanja i na kul, pametan način – on upravlja stvarima „like a Bosch”.

LikeABosch: Bosch pokreće globalnu IoT kampanju

Iniciranje viralnog pokreta u oblasti interneta stvari (IoT)


„Iskoristili smo globalnu internet senzaciju i obradili je uz humor”, kaže Boris Dolkhani, rukovodilac sektora za brend menadžment u kompaniji Bosch. „Kada je u pitanju internet stvari, svi putevi vode u Bosch. To je jasna poruka kampanje”. Cilj kompanije je da inicira viralni pokret u oblasti interneta stvari, šireći tu poruku svim relevantnim kanalima za komunikaciju kako bi doprla do široke publike. Bosch računa na svojih oko 400.000 saradnika da lajkuju i dele te video-klipove. Dodatni klipovi u kojima su prikazani proizvodi za dva domena koji se odnose na internet stvari, mobilnost i umrežen život, uslediće kasnije tokom godine. Kampanju koja će biti predstavljena kroz digitalne kanale i kanale društvenih medija, kreirala je reklamna agencija sa sedištem u Nemačkoj, hamburška Jung von Matt.


Kompanija u pokretu


Kompanija Bosch nastavlja da unapređuje svoju poziciju vodeće IoT kompanije u oblasti interneta stvari i u 2017. godini je prodala 38 miliona proizvoda koji se koriste na mreži. Danas se 20 odsto od oko 27.000 Bosch programera softvera bavi isključivo internetom stvari. Bosch očekuje da globalno tržište interneta stvari raste 35 odsto godišnje i dostigne godišnji promet od 250 milijardi američkih dolara do 2020. godine. Takva očekivanja su navela kompaniju da postavi ambiciozne ciljeve, i ona sada želi da omogući da svi njeni elektronski uređaji budu povezani na internet do tada. Osim toga, za svaki uređaj će biti ponuđene usluge koje se zasnivaju na podacima, a očekuje se da u toj oblasti glavnu ulogu odigra veštačka inteligencija.


PR

Air Max Drift iskustvo - Spoj mode i adrenalina

Air Max Drift iskustvo - Spoj mode i adrenalina

Pod okriljem Tike šopa, specijalizovane prodavnice za prodaju limitiranih serija patika i garderobe, a povodom promocije najnovijih modela Nike Air Max Plus Drift patika, u Beogradu je organizovano jedinstveno adrenalinsko iskustvo...

Proizvodnja vozila u svetu u 2023. godini

Proizvodnja vozila u svetu u 2023. godini

Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova prenosi informaciju od Međunarodne organizacije proizvođača motornih vozila (OICA) koja pokazuje da je u svetu tokom prošle godine proizvedeno 93.546.599 vozila ( automobili i laka komercijalna vozila)...

123456. . .1595
2024 Toyota Land Cruiser
Slika nedelje