AutoMAGAZIN - Vesti

ma nemoj
Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Renault Kadjar i Star Wars

Renault Kadjar i Star Wars

Renault, u saradnji sa filmom „Solo: Star Wars priča“, pripremio je svojim kupcima uzbudljivo iskustvo u iščekivanju bioskopske premijere novog filma, 24. maja 2018. godine...

Od aprila do jula 2018. godine, kompanija Renault poziva sve da „odaberu drugačiji put“ kroz veliku evropsku kampanju, osmišljenu i realizovanu u saradnji sa kompanijama Lucasfilm, Disney i Publicis Conseil. Reč je o saradnji bez presedana za ovaj francuski automobilski brend, koja će se istovremeno održavati u 25 zemalja širom Evrope.

 

Pogledajte: Testirali smo - Renault Kadjar 1.6 dCi 4x4.


Kada Renault i film „Solo: Star Wars priča“ udruže snage, prirodno je očekivati avanturu. Novi film, u kom ćemo se ponovo susresti sa našim omiljenim odmetnikom u celoj galaksiji, otkriva nam kako je Han Solo, odabravši drugačiji put, upoznao svog moćnog budućeg kopilota, Čubaku. Sada, zahvaljujući karakteristikama modela Renault KADJAR – pogonu na sva četiri točka, sistemu za aktivno kočenje u slučaju nužde i sistemu za nadzor mrtvog ugla – Renault svojim kupcima nudi priliku da i oni „odaberu drugačiji put“.


Da li ste spremni da odaberete drugačiji put?


Uzbudljivo putovanje na koje vas vode Renault i „Solo: Star Wars priča“ počinje televizijskom reklamom u kojoj jednu od glavnih uloga igra Čubaka. Renault je na kreiranju specijalnih efekata u televizijskoj reklami radio sa vodećom kompanijom za vizuelne efekte, Industrial Light & Magic, koja je poznata po svom radu na filmovima iz Star Wars franšize.


Pored reklamne kampanje, kompanija Renault organizuje i nagradni konkurs koji će učesnicima pružiti šansu da osvoje neke od raznovrsnih Star Wars nagrada, kao i da dožive svoje sopstveno Kadjar iskustvo. Svi zainteresovani mogu da se prijave na konkurs putem Internet stranice www.renaultkadjar.rs ili posetom najbližem Renault prodajnom salonu.


Uz televizijsku reklamu i štampane materijale za obaveštavanje javnosti, većina komunikacije u ovoj kampanji odigravaće se preko digitalnih platformi. Sav sadržaj je kreiran sa posebnom pažnjom na individualna interesovanja kupaca, pružajući svakoj publici odgovarajuće, prilagođeno iskustvo.


PR

Fordovi modeli mesec dana po izuzetnim cenama

Fordovi modeli mesec dana po izuzetnim cenama

Već na početku nove poslovne godine, Fordov ovlašćeni uvoznik, distributer, prodavac i serviser, kompanija Grand Motors, potencijalnim kupcima nudi priliku da po povoljnijim cenama od redovnih postanu vlasnici nekog od atraktivnih modela...

Nissan na sajmu CES predstavlja tehnologiju I2V

Nissan na sajmu CES predstavlja tehnologiju I2V

Na sajmu potrošačke elektronike CES, Nissan će predstaviti svoju viziju budućnosti za vozilo koje vozačima pomaže da „vide nevidljivo” spajanjem stvarnog svijeta sa virtualnim, čime stvara ultimativni doživljaj povezanog automobila...

123456. . .1397
Audi e-tron
Slika nedelje