AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Gospodar vrhunske trakcije: Opel Insignia Country Tourer sa visokotehnološkim pogonom na sve točkove

Gospodar vrhunske trakcije: Opel Insignia Country Tourer sa visokotehnološkim pogonom na sve točkove

Tlo je zaleđeno a para koja izlazi iz usta pri izdahu se ledi momentalno. Sneg je svuda gde pogled može da dopre...

Gospodar vrhunske trakcije: Opel Insignia Country Tourer sa visokotehnološkim pogonom na sve točkove

Pogledajte: Testirali smo - Opel Insignia Grand Sport 2.0 Turbo 4x4.

 

Savršeni uslovi da se nađete iza volana i odvozate zaista brze krugove –i to pri austrijskom „debelom“ minusu. Ljudima koji žele da se zabavljaju na snegu i ledu, potrebna je samo jedna stvar: Opel Insignia Country Tourer sa Twinster integralnim pogonom i vektorisanjem obrtnog momenta. Ovaj automobil je idealan za hvatanje u koštac sa ledenim, snežnim uslovima u Tomatalu, gde se obavljaju Opelovi zimski treninzi (Opel Winter Trainigs). Program ne samo što uključuje kočenje i ubrzavanje, te dovođenje vozila do limita kada je prijanjanje u pitanju i savladavanje ekstremnih uslova, već je takođe i veoma zabavan. To je moguće zahvaljujući Opelovoj perjanici, Insigniji, odnosno vrhu ponude koju čini Insignia Country Tourer, vodeća kada je reč o pružanju komfora u svakoj vrsti vožnje.

Gospodar vrhunske trakcije: Opel Insignia Country Tourer sa visokotehnološkim pogonom na sve točkove

Visokotehnološki 4x4 sistem za bezbedno zadovljstvo u vožnji u svakom momentu


Inovativni AWD pogon je baziran na čistoj visokoj tehologiji: „Kod Twinster sistema sa vektorisanjem obrtnog momenta, dvostruka spojnica zamenjuje konvencionalni diferencijal na zadnjoj osovini. Rezultat se ogleda u tome što sistem može da distribuira obrtni moment na oba ili na po jedan zadnji točak individualno, i to u deliću sekunde“, objasnio je Hol. To znači da se snaga sve vreme šalje optimalno. „Twinster omogućava ekstremno visok kapacitet distribucije obrtnog momenta, od 0 Nm na jednoj strani, pa do 1.500 Nm na drugoj. Pored toga, distribucija obrtnog momenta može nezavisno da se reguliše u odnosu na proklizavanje i brzinu okretanja točka. Tu je i kompaknta konstrukcija: s obzirom na to da su dve spojnice prisutne ispred pogonskih vratila, diferencijal zadnje osovine je izostavljen. Tu se dobija ušteda kako na prostoru, tako i masi“, nastavio je on.

Gospodar vrhunske trakcije: Opel Insignia Country Tourer sa visokotehnološkim pogonom na sve točkove

Ova tehnologija takođe omogućava Insigniji Country Tourer da bude agilnija i preciznija prilikom prolaska kroz krivine. Ona nudi izvanrednu uzdužnu kontrolu vozila u cilju ostvarivanja maksimalne stabilnosti i imponuje prijanjanjem za primer, bez obzira o kakvoj voznoj podlozi se radi, pa čak i kada su u pitanju led i sneg. Generalno, viši obrtni moment se šalje na spoljni zadnji točak, vozilo se stabilizuje a Insignia prolazi krivinu sa više preciznosti, reagujući spontanije na komande vozača. Vektorisanje obrtnog momenta, iz tog razloga, znači i poboljšanje aktivne bezbednosti.


Učesnici Opelovog zimskog treninga mogu sve ovo da iskuse iz prve ruke. Sve što im je potrebno je da privremeno isključe vektorisanje obrtnog momenta, koje je povezano za sistemom elektronske kontrole stabilnosti (ESP). „Poređenje doživljaja u vožnji sa aktiviranim pa zatim isključenim vektorisanjem obrtnog momenta je dramatično. Dok ste imali sve pod kontrolom do jednog momenta, bez tehničke podrške, u drugom momentu, završićete već u drugom pilonu“, rekao je Hol.


Ovo je upoznavanje sa krajnjim mogućnostima vozila, koje niko ne želi da ima u stvarnom saobraćaju.

Gospodar vrhunske trakcije: Opel Insignia Country Tourer sa visokotehnološkim pogonom na sve točkove

Za one koji žele komforno krstarenje ali i za iskusne sportske vozače


Mehatronička FlexRide šasija predstavlja osnovu za optimalnu upravljivost, u zavisnosti od situacije u vožnji. Ona prilagođava rad amortizera, kalibraciju papučice gasa i tačke promene stepena prenosa (na automobilima sa automatskim menjačem) automatski, ili bazirano na „Tour“ i „Sport“ režimima, koje bira vozač. U odnosu na odabrani režim, odziv na volanu i papučici gasa biva mekši ili direktniji, a ESP po potrebi interveniše ranije ili kasnije.


Oni koji su za nešto oštriju, sportsku vožnju sa ESP sistemom i integralnim pogonom, odabraće „Sport“ režim. U ovoj postavci, sistem dozvoljava silovit pokret oko vertikalne ose koja prolazi kroz težište vozila, u isto vreme podržavajući agilni karakter Insignije Country Tourer. Oni koji preferiraju komforno krstarenje treba da pritisnu „Tour“ dugme. Centralni kontrolni sofver kontrole režima vožnje (Drive Mode Control) čini srce i dušu ove adaptivne šasije. On bez prestanka analizira informacije koje obezbeđuju senzori i podešavanja, i u isto vreme prepoznaje individualni stil vožnje.


PR

Air Max Drift iskustvo - Spoj mode i adrenalina

Air Max Drift iskustvo - Spoj mode i adrenalina

Pod okriljem Tike šopa, specijalizovane prodavnice za prodaju limitiranih serija patika i garderobe, a povodom promocije najnovijih modela Nike Air Max Plus Drift patika, u Beogradu je organizovano jedinstveno adrenalinsko iskustvo...

Proizvodnja vozila u svetu u 2023. godini

Proizvodnja vozila u svetu u 2023. godini

Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova prenosi informaciju od Međunarodne organizacije proizvođača motornih vozila (OICA) koja pokazuje da je u svetu tokom prošle godine proizvedeno 93.546.599 vozila ( automobili i laka komercijalna vozila)...

123456. . .1595
2024 Toyota Land Cruiser
Slika nedelje