AutoMAGAZIN - Vesti

ma nemoj
Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Skoro polovina vozača u svetu ne zna zakonom dozvoljenu količinu alkohola prilikom vožnje

Skoro polovina vozača u svetu ne zna zakonom dozvoljenu količinu alkohola prilikom vožnje

Samo 18% vozača zna kolika je zakonom dozvoljena količina alkohola prilikom upravljanja vozilom, dok 46% ljudi samo misli da zna...

Skoro polovina vozača u svetu ne zna zakonom dozvoljenu količinu alkohola prilikom vožnje

Pored toga, 28% vozača smatra da njihova kultura dozvoljava da se upravlja vozilom pod uticajem alkohola, pokazali su rezultati međunarodnog istraživanja koje je sprovela kompanija HEINEKEN u deset zemalja sveta, a koji su predstavljeni studentima Fakulteta organizacionih nauka u okviru globalne Heineken® kampanje „When you drive, never drink“.


„Činjenica je da mnogi faktori kao što su uticaj društva i kulture, svesti, trenutka u kom se nađemo utiču na problem vožnje pod dejstvom alkohola. Ne dozvolite da se lepo veče sa prijateljima pretvori u noćnu moru koja će vam promeniti živote. Naša je želja da predstavimo i kontinuirano promovišemo odgovornu konzumaciju kao društvenu normu ponašanja kada je vožnja u pitanju“, izjavio je predstavnik kompanije HEINEKEN Srbija Goran Stupar.

Skoro polovina vozača u svetu ne zna zakonom dozvoljenu količinu alkohola prilikom vožnje

Posledice vožnje pod dejstvom alkohola, kao i realne primere iz saobraćaja prikazao je studentima predstavnik Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović.


„Saobraćajne nezgode u kojima učestvuju vozači pod uticajem alkohola najčešće se događaju tokom noći odnosno u ranim jutarnjim satima između 2 i 6 časova, i to najčešće petak na subotu i subota na nedelju. Upravo to je vreme karakteristično za noćne izlaske mladih vozača, koji su ciljna grupa kampanje“, rekao je Okanović.


Ekspert za medije i direktor za odnose sa klijentima u agenciji Golin Ivan Kleut govorio je studentima o promociji odgovornog ponašanja u medijima.


„Ne krivite medije za slike sa mesta saobraćajnih nezgoda. Ni novinari ih ne vole. Osim što nas informišu, kada mediji izveštavaju o saobraćajnim nezgodama prouzrokovanim zloupotrebom alkohola, oni ujedno šalju snažnu poruku o važnosti odgovornog ponašanja“, poručio je Kleut.


Studenti su imali priliku i da učestvuju u različitim edukativnim aktivnostima koje je za njih pripremila kompanija HEINEKEN Srbija – da probaju naočare koje simuliraju vid pod dejstvom alkohola, kao i da provere brzinu svojih refleksa na specijalnoj BATAK Champion Reaction mašini kako to rade profesionalni vozači.


Kompanija HEINEKEN Srbija i Komitet za bezbednost saobraćaja uspešno su sproveli radionice o odgovornoj konzumaciji na četiri fakulteta Univerziteta u Beogradu - Fakultetu organizacionih nauka, Pravnom, Saobraćajnom i Ekonomskom.


PR

Euro Sumar: Prolećne cene za Suzuki automobile već u decembru

Euro Sumar: Prolećne cene za Suzuki automobile već u decembru

Potencijalnim kupcima, koji su se već odlučili za kupovinu Suzuki automobila, a očekuju eventualne popuste tokom tradicionalnog prolećnog sajma u Beogradu, uvoznik i serviser automobila i motocikala ove marke, beogradski Euro Sumar, poručuje da je sada pravi trenutak da realizuju svoje namere.

123456. . .1394
Audi e-tron
Slika nedelje