AutoMAGAZIN - Vesti

ma nemoj
Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

Volkswagen pobeđuje na UEFA EURO 2020 kao novi partner UEFA za Mobilnost

 Volkswagen pobeđuje na UEFA EURO 2020 kao novi partner UEFA za Mobilnost

Volkswagen postaje novi partner UEFA, Unije evropskih fudbalskih asocijacija, počev od 2018. godine i time nastavlja svoju dugogodišnju fudbalsku tradiciju...

Na osnovu četvorogodišnjeg ugovora kao ,,Zvanični Mobility partner UEFA nacionalnog fudbalskog tima", kompanija će takođe pružati podršku UEFA2020 Evropskom prvenstvu u fudbalu koje se održava u 13 zemalja po prvi put, da bi obeležila 60. godišnjicu ovog takmičenja. Ovaj angažman u najpopularnijem sportu na svetu će najviše služiti kao komunikacijska platforma za lansiranje na tržište I.D. koji će predstavljati lice Volkswagen-ove nove e-mobility porodice od 2020. godine pa nadalje.


Dr Herbert Diess, glavni izvršni direktor Volkswagen brenda je prokomentarisao: ,,Nijedan drugi sport nije tako moćan kao fudbal, niti ujedinjuje toliko ljudi. Pored toga, 2020 UEFA Evropsko prvenstvo u fudbalu koje se igra širom celog kontinenta je fantastičan projekat. Naša želja je da doprinesemo izgradnji mostova između svih zemalja i za zaljubljenike u fudbal, uz pomoć naše mobilnosti i kreativnosti".


Volkswagen je kao kod kuće na putevima od Atlantika do Urala, između Špicbergena i Sicilije. Nešto malo manje od 1,7 miliona vozila je isporučeno klijentima u Evropi prošle godine. Putnička vozila koja na sebi nose VW logo dostupna su u svih 55 država članica UEFA. Ovaj automobilski brend takođe poseduje 21 proizvodnu fabriku sa oko 150.000 zaposlenih u sedam zemalja ovog kontinenta.


Guy-Luarent Epstein, marketinški direktor UEFA, raduje se partnerstvu sa Volkswagen-om: ,,Ponosni smo što na našoj strani imamo tako veliki evropski bend koji poseduje iskrenu strast prema fudbalu. To posebno važi imajući u vidu zadatke koji su pred nama: UEFA EURO 2020TM će postaviti najrigoroznije zahteve u pogledu mobilnosti. U pozadini ovog turnira nalazi se grandiozna ideja i inovativni koncept i veoma smo srećni što imamo podršku Volkswagen-a na ovom uzbudljivom putovanju".


Volkswagen ima duboke korene, naročito u evropskom fudbalu. Počev od 2019. godine, Nemačka fudbalska asocijacija (DFB) će se pridružiti postojećim partnerstvima sa nacionalnim fudbalskim asocijacijama Francuske (FFF) i Švajcarske (AFS/SFV) u vožnji Volkswagen brenda.


Jačanje posvećenosti fudbalu je osmišljeno tako da podrži strategiju kompanije u budućnosti. ,,Fudbal i Volkwagen su idealan spoj. Fudbal se igra u skoro svakoj zemlji i uključuje sve – kao i naša kola. Zato nam sport nudi savršenu mogućnost da predstavimo našu novu orijentaciju. Fudbalskim žargonom, Volkswagen će igrati napadačku igru tokom godina koje dolaze. Naposletku, mi izvodimo najveću ofanzivu u istoriji naše kompanije u pogledu modela, kao i e-mobilnosti," rekao je Herbert Diess.


Angažovanje Volkswagen-a doseže i do drugih vrhunskih fudbalskih takmičenja, kao i do UEFA EURO 2020TM. Ovo partnerstvo sa UEFA takođe obuhvata UEFA EURO za žene, UEFA prvenstvo do 21 godine, Futsal EURO i završni turnir novooformljene UEFA Lige nacija koja će debitovati 2019. godine. Volkswagen će takođe imati pravo na korišćenje raznih prava u vezi sa onima koji se kvalifikuju za UEFA EURO 2020TM. Kao UEFA-in ,,zvanični Mobility partner UEFA nacionalnog fudbalskog tima", Volkswagen će uživati u velikom paketu prava, uključujući prava reklamiranja i promocije, digitalna prava, karte za fudbalske utakmice i opcije uživanja u gostoprimstvu. Biće odigrano ukupno oko 500 utakmica tokom perioda trajanja ovog ugovora.


Jürgen Stackmann, član Borda brenda Volkswagen za prodaju je rekao: ,,Krećemo u novom pravcu sa sponzorstvom UEFA nacionalnog fudbalskog tima, što se dobro uklapa sa početkom prodaje I.D.: da bi obeležio lansiranja naše nove generacije visokoinovativnih električnih vozila, Volkswagen brend po prvi put gradi međunarodnu komunikacijsku platformu u fudbalu, koja će stvoriti pozitivni interes ne samo širom Evrope, već i dalje. Izuzetno smo uzbuđeni zbog toga!" UEFA EURO 2020TM naročito donosi velike mogućnosti za Volkswagen. Kako je Stackmann objasnio: ,,Mi ćemo naravno uključiti sva evropska tržišta, kao i oko 3.000 naših dilera širom evropskog kontinenta. Međutim, akcenat je u potpunosti na zaljubljenike u fudbal, a time i na naše klijente. Želimo da im predstavimo atraktivna rešenja mobilnosti".


Kompanija Porsche SCG i Volkswagen kroz novo partnerstvo sa UEFA sa jedne strane dobija jos veću motivaciju za nastavak podrške vrhunskih sportista a sa druge snažnu podršku u promovisanju e-Mobilnosti i elektičnih vozila.


PR

Renault brine za bezbednost naše dece

Renault brine za bezbednost naše dece

U sredu  22. novembra 2017. u Medija centru je predstavljen program „Bezbednost za sve“ koji ima za cilj obrazovanje učenika osnovnih škola na temu sigurnog ponašanja u saobraćaju...

Izuzetna cena za Ford Kugu u N1 verziji

Izuzetna cena za Ford Kugu u N1 verziji

Preduzećima, preduzetnicima i svim pravnim subjektima koji imaju pravo na povrat PDV-a, prodajno-servisna mreža Forda u Srbiji nudi jedinstvenu priliku za kupovinu atraktivnog i traženog SUV modela Kuga u N1 verziji po vrlo primamljivoj ceni – već za 16.125 evra...

123456. . .1344
Audi A7 (2018)
Slika nedelje