AutoMAGAZIN - Vesti

ma nemoj
Aladin logo
www.automagazin.rs

Najnovije vesti iz auto industrije

I Hyundai ima hot-hatch - njegovo ime je i30 N

I Hyundai ima hot-hatch - njegovo ime je i30 N

Kompanija Hyundai predstavila je svoj hot-hatch model i30 N, koji će se za mesto pod suncem boriti sa modelima kao što su Golf GTI, Leon Cupra, Civic Type R... 

I Hyundai ima hot-hatch - njegovo ime je i30 N

Južnokorejski hot-hatch biće sportista za svaki dan. Pokreće ga 2.0 Turbo motor, koji će biti dostupan u dva nivoa snage. Za one koji se odluče za standardan i30 N, predviđen je agregat maksimalne snage 250 KS (184 kW) i maksimalnog obrtnog momenta 353 Nm.

I Hyundai ima hot-hatch - njegovo ime je i30 N

Za one koji žele više, Hyundai je pripremio i30 N Performance, kojeg pokreće motor maksimalne snage 275 KS (202 kW), dok je maksimalni obrtni moment ostao isti, ali je dostupan u širem opsegu obrtaja. Deo paketa su i veće kočione komponente, pneumatici Pirelli P Zero, felne prečnika 19 inča, blokada diferencijala. Naravno, tu je i izduvni sistem sa aktivnim klapnama, što obećava vrhunski zvuk.

I Hyundai ima hot-hatch - njegovo ime je i30 N

Iz Hyundaija ističu, da je motor podešen da linearno razvija snagu, bez obzira na činjenicu da je opremljen turbopunjačem. Obe verzije imaju pogon na prednje točkove, posredstvom šestostepenog manuelnog menjača. Kasnije bi se u ponudi trebala naći i verzija sa automatizovanom transmisijom. 

I Hyundai ima hot-hatch - njegovo ime je i30 N

Iako automobil koristi bazu nove generacije modela i30, iz južnokorejske kompanije tvrde, da je nove verzija N (ime je određeno po prvom slovu imena razvojnog centra Hyundaija Namyang) razvijena potpuno od početka. Pored novog motora, potpuno novo je i oslanjanje, koje se kompletno razlikuje od drugih verzija. Klirens je smanjen, napred je oslanjanje tipa McPherson, a pozadi multilink. Za prilagođavanje oslanjanja različitim potrebama, zadužen je sistem adaptivnih amortizera. 

I Hyundai ima hot-hatch - njegovo ime je i30 N

Hyundai i30 N nudi pet režima vožnje - Eco, Normal, Sport, N, N Individual, kojima se utiče na rad amortizera, reakcije motora, zvuk motora, blokade diferencijala i ESP sistema. Elektronski program stablinosti (ESP) moguće je potpuno isključiti.


U enterijeru pažnju privlače sportska sedišta, sportske nožne komande, i mnogobrojni detalji koji asociraju na pravi takmičarski automobil.


Automagazin.rs

Opel Astra: 500.000 porudžbina za Automobil godine 2016.

Opel Astra: 500.000 porudžbina za Automobil godine 2016.

Arhitektura vozila male mase, visokoefikasne pogonske tehnologije i moderna digitalna povezanost, uz sisteme vozačke asistencije – ovi kvaliteti Opel Astre, premijerno predstavljene na Salonu automobila u Frankfurtu 2015., već su zadobili poverenje više od 500.000 kupaca širom Evrope...

Uspeh naših na Evropskom šampionatu - Šta znaš o saobraćaju

Uspeh naših na Evropskom šampionatu - Šta znaš o saobraćaju

Na evropskom takmičenju koje je održano u petak 15. septembra u Albaniji, naša ekipa sastavljena od dva dečaka i dve devojčice, predstavila je Srbiju, gde je zahvaljujući dosadašnjim postignutim rezultatima, u veoma jakoj konkurenciji vršnjaka iz čitave Evrope nasupila kao jedan od favorita.

Opel Ampera-e prevalila 750 kilometara sa jednim punjenjem

Opel Ampera-e prevalila 750 kilometara sa jednim punjenjem

Televizijska ekipa auto mobil, emisije na VOX kanalu je pokušala da sazna koliko trenutni šampion autonomije u klasi električnih automobila zaista može da pređe sa jednim punjenjem baterije i da li može da prevali put od najzapadnijeg grada Nemačke, do grada na krajnjem istoku ove zemlje.

IAA 2017 - Tri nova Hyundai modela

IAA 2017 - Tri nova Hyundai modela

Hyundai je predstavio tri potpuno nova modela  na 67. Međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu: prvi Hyundai model visokih performansi I30 N, elegantni kupe sa petoro vrata, I30 Fastback i smeli, sub-kompaktni SUV, potpuno nov model KONA.

123456. . .1334
Mercedes-AMG Project One
Slika nedelje