Opel Adam - Kreiraj Adama u svom stilu
Početna
Vesti
Test
Saveti
Predstavljamo
Kamioni
Forum
Sport
Formula 1
WRC
Domaći reli
Kružne trke
Brdske trke
Galerije
Posteri
Formula 1
WRC
Evropski reli
Domaći reli
Kružne i brdske
Sajam
Auto show
Auto oglasi
Novi automobili
Intervju
Vaše fotografije
Marketing
Linkovi
RSS vesti
Kontakt
 
Ford Fiesta - Grand Motors
 
 
 
ma nemoj
 
 
Automobili
 
www.automagazin.rs
 
Auto magazin

Toyota CH-R stigao u Srbiju - prve fotografije iz Beograda27.12.2016

Toyota CH-R stigao u Srbiju - prve fotografije iz Beograda

Avangardna kombinacija - krosover s profilom kupea, u Srbiji po početnoj ceni od 20.990 evra za verzije sa benzinskim motorom, odnosno 27.500 evra za vozilo sa hibridnim pogonom...


Toyota CH-R stigao u Srbiju - prve fotografije iz Beograda

Mesec dana od početka proizvodnje, istovremeno kada i na većini evropskih tržišta, novi model C-HR, stigao je i u Toyotine salone u Srbiji. Potencijalnim kupcima se nudi u tri osnovne verzije: sa Euro 6 turbo benzinskim motorom od 1.197 cm3 (85 kW/116 KS, 185 Nm maksimalnog obrtnog momenta), šestopenim ručnim menjačem i pogonom na prednje točkove, po startnoj ceni od 20.990 evra (u dinarskoj protivvrednosti, sa svim dažbinama); sa istim motorom, automatskim menjačem i pogonom na sve točkove, za početnih 26.900 evra i sa hibridnim pogonom – benzinskim motorom od 1.798 cm3 (90 kW/122 KS) i elektromotorom (60 kW/82 KS), eCVT automatskim menjačem (kontinuirana promena stepena) i pogonom na prednje točkove po startnoj ceni od 27.500 evra. Uz sve tri osnovne verzije kupci mogu da biraju jedan od tri paketa opreme: C-ENTER, C-ULT ili C-HIC.



Toyota CH-R stigao u Srbiju - prve fotografije iz Beograda

Sa dužinom od 4.360 mm, širinom od 1.795 mm i visinom od 1.555 mm (hibridna verzija) i sa međuosovinskim rastojanjem od 2.640 mm, C-HR je identičan konceptu koji je najpre predstavljen na Salonu automobila u Parizu 2014, a veoma dobro primljen od strane publike. Serijska verzija je ostala verna osnovnim elementima sa tog koncepta: spoljašnjost nalik kupeu je svedočanstvo hrabrosti njegovih dizajnera koji su kreirali stil koji se izdvaja u Toyotinoj ponudi, ali postavlja i novi pravac među srednje velikim krosoverima.


Automobilski stručnjaci su već prepoznali „potencijale“ novog modela: C-HR je jedan od sedam finalista koji pretenduju na laskavu titulu Automobil godine 2017 (pobednik će biti poznat početkom marta naredne godine), dok je u ovogodišnjem, takođe vrlo uglednom izboru Autobest zauzeo treće mesto.


Njegov osoben stil, nalik kupeu (Coupe High-Rider), dodatno je naglašen time što su ručice za otvaranje na zadnjim vratima sakrivene i integrisane u zadnji C stub vozila. Pored toga, padajuća linija krova se završava malim spojlerom, što dodatno ističe dinamičnost novog Toyotinog modela.


Toyota CH-R stigao u Srbiju - prve fotografije iz Beograda

C-HR je potpuno originalan i u unutrašnjosti, koja je dizajnirana i napravljena u duhu novog Sensual Tech koncepta – on kombinuje visoko-tehnološku funkcionalnost sa senzualnim i otmenim stilom. Tvorci ovog modela su imali za cilj da „čulni kvalitet“ (Sensory Quality – SQ), dakle onaj koji se vidi i oseća, bude najbolji u klasi, jer su uvažili činjenicu da se pred potencijalnim kupcima u užem izboru nalaze i konkurentski modeli iz premijum segmenta.


Odgovarajući na zahteve ciljanih kupaca, C-HR može biti opremljen brojnim dodacima. Kao deo Toyotine posvećenosti takozvanoj demokratizaciji napredne bezbednosne opreme, Toyota Safety Sense je standardno ponuđen u svim verzijama. Ovaj skup sistema sadrži Pre-Collision System („prepoznavanje“ sudara, uključujući i Pedestrian Recognition – „prepoznavanje“ pešaka), prilagodljiv tempomat (Adaptiv Cruise Control) upozorenje na napuštanje vozne trake (Lane Departure Alert) sa kontrolom upravljanja, automatsko isključivanje/uključivanje dugih svetala (Automatic High Beam) i prepoznavanje saobraćajnih znakova (Road Sign Assist).


Toyota CH-R stigao u Srbiju - prve fotografije iz Beograda

Kupci koji se odluče za vrh ponude, mogu da uživaju u mogućnosti grejanja sedišta, zatamnjenih stakala, ulaska u vozilo bez potrebe da ga otključavaju (to radi samo, kada prepozna ključ u džepu vozača). Mogu da izaberu vrhunski „tapacirung“ i sedišta koja su samo delimično izrađena od kože, kao i Toyotin revolucionarni sistem pomoći pri parkiranju S-IPA (Simple Intelligent Park Assist), točkove od 18 inča kao i dvobojno (duoton) ofarbanu karoseriju.


Toyotu C-HR pokreću motori s kojima ima fluidno i privlačno ponašanje u vožnji, baš onako kako žele kupci kojima se „obraća“ novi model. U konvencionalne verzije, sa pogonom na prednje ili na sve točkove, ugrađuje se novi 1,2-litarski turbo benzinski motor sa direktnim ubrizgavanjem, koji je svoj debi imao u modelu Auris. Sa 85 kW/116 KS i obrtnim momentom od 185 Nm (osnovnoj u verziji) omogućava ubrzanja od 0 do 100 km/h za 10,9 sekundi, maksimalnu brzinu i do 190 km/h, emituje 125 g/km CO2 i „beleži“ prosečnu potrošnju od 5,4 l/100 km. Uz ovaj motor može da se ugradi šestostepeni ručni menjač ili automatik sa kontinuirano varijabilnom transmisijom (CVT). Ako se kupac odluči za CVT menjač, onda se izbor povećava i na vrstu pogona – 4x4 ili samo na prednjim točkovima.


Vrh pogonske ponude čini hibridna verzija, koja je jedina takva u segmentu. Ona garantuje uglađenu vožnju, bez vibracija. Sa hibridnim pogonom poslednje generacije, C-HR se odlikuje sa emisijom ugljen-dioksida od svega 82 g/km, što je rekord u ovoj klasi vozila. Istovremeno, prosečna potrošnja je samo 3,5 l/100 km.


Novi hibridni pogon sa 90 kW/122 KS nije samo lakši i efikasniji od prethodnog, već nudi oštrije performanse. Recimo, izmene na motoru su kao rezultat dale termičku efikasnost od 40% – što je rekord za benzinske motore. Ostali elementi hibridnog sistema su napravljeni tako da budu manji i lakši, a njihov položaj je izmenjen kako bi se omogućilo optimalan raspored, sa ciljem postizanja što nižeg težišta.


Sa niskim težištem i multilink zadnjim oslanjanjem, nova TNGA platforma je idealna polazna osnova koja omogućuje da svi kasniji dodaci na karoseriji mogu biti dizajnirani tako da pružaju momentalni i prirodni odziv na vozačeve reakcije i poteze. Upravljanje je projektovano tako da bude linearno, sa što manje zakretanja volana, a to modelu C-HR daje izuzetnu preciznost za jedan krosover. Smanjeno naginjanje karoserije, što je inače mana visokih vozila, odrazilo se i na veći komfor. Čak i na evropskim putevima, koji najčešće nisu u najboljem stanju, ovaj krosover se ponaša predvidivo i precizno, što doprinosi samopouzdanju vozača i uživanju u vožnji.

Novi C-HR je poseban i po audio „doživljaju“: pruža izuzetnu reprodukciju zvuka za jedan krosover iz C segmenta, jer može da bude opremljen JBL premijum audio-sistemom koji obuhvata 8-kanalno, stereo pojačalo od 576 vati sa devet zvučnika, uključujući i dva potpuno nova JBL visokotonca. Inženjeri Toyote i JBL su tesno sarađivali kako bi izbegli da na zvuk loše utiču različiti elementi enterijera, kao što su, na primer, prozori, stakleni krov i različiti tapacirani elementi, kao i rigidnost strukture koja okružuje svaki zvučnik. Temeljna analiza kupaca je takođe uzeta u obzir pri rasporedu zvučnika, pre svega pri odluci da visokotonci budu pozicionirani unutar A stuba. Osim toga, audio-sistem sadrži i dva 17 cm „sabvufera“ u prednjem delu kabine, dok su u zadnjem delu dva zvučnika od 15 cm i 19 cm „sabvufer“.


PR

Komentari (1)

Facebookdel.icio.usStumbleUponDiggGoogle+Twitter
Gravatar
neno bg
Izgleda avantgardno kao i prelepi most na Adi. Cool
27th December 2016 11:34am

Dodajte komentar

* Potrebne informacije
(neće biti objavljeno)
 
Smile Sad Huh Laugh Mad Tongue Crying Grin Wink Scared Cool Sleep Blush Unsure Shocked
Unesi reč ruka unazad.
 
Unesite odgovor:
 
 
 

Vožnja motocikla po snegu? Za ovog momka to nije problem (foto+video) 22.01.2017

Vožnja motocikla po snegu? Za ovog momka to nije problem (foto+video)

Marc Marquez, trostruki Moto GP šampion, seo je na svoju Hondu RC213V sa pneumaticima sa "ekserima" i provozao se u austrijskom Kitzbühelu. Deluke kao luda ideja, zare ne?

Detaljnije...
 

Seat Ateca - Best buy autoomobil u Evropi za 2017. godinu 21.01.2017

Seat Ateca - Best buy autoomobil u Evropi za 2017. godinu

Žiri sastavljen od 30 eminentnih automobilskih novinara je nedavno proglasio novi Seat Ateca za dobitnika nagrade „AUTOBEST - Best Buy Car of Europe in 2017“, jednog od najvažnijih evropskih priznanja u automobilskoj industriji... 

Detaljnije...
 

Bosch u 2017. godini pokazuje mogućnosti u Internetu stvari 19.01.2017

Bosch u 2017. godini pokazuje  mogućnosti u Internetu stvari

Zatvorite ulazna vrata i krenite – to je sav deo posla koji vi treba da obavite, ostalo će uraditi pametan dom. On reguliše temperaturu grejanja kako bi smanjio troškove i sam uključuje alarmni sistem. Taj primer pokazuje da milijarde stvari već ostvaruju međusobnu komunikaciju, dele informacije i funkcionišu samostalno.

Detaljnije...
 

Nepobediv kvalitet zimskog OMV MaxxMotion Dizela 19.01.2017

Nepobediv kvalitet zimskog OMV MaxxMotion Dizela

Zimske temperature ispod nule su opet pred nama. Vremenska prognoza za Srbiju predviđa niske temperature u narednom periodu, a posebno na jugu Srbije. Dugi periodi hladnog vremena zahtevaju posvećivanje više pažnje karakteristikama goriva kako bi se osiguralo optimalno startovanje motora i pouzdana vožnja...

Detaljnije...
 

Novi Opel Crossland X – Gradski stil i opušten SUV imidž 18.01.2017

Novi Opel Crossland X – Gradski stil i opušten SUV imidž

Oštar i kompaktan spolja, veoma prostran i fleksibilan iznutra, sa dvobojnom karoserijom i tipičnim SUV izgledom – to je potpuno novi Opel Crossland X. Ovaj urbani CUV model (Crossover Utility Vehicle), drugi član Opel X porodice, dodaje porodično orijentisane karakteristike B segmentu, u kojem se pridružuje bestseleru Mokka X...

Detaljnije...
 

Kia Stinger bljesnuo pod reflektorima salona u Detroitu 18.01.2017

Kia Stinger bljesnuo pod reflektorima salona u Detroitu

Kia je na nedavno otvorenom salonu automobila u Detroitu, gde tradicionalno caruju američki proizvođači automobila, premijerno predstavila Kia Stinger...

Detaljnije...
 

Hyundai Srbija započinje prodaju IONIQ-a 17.01.2017

Hyundai Srbija započinje prodaju IONIQ-a

Hyundai IONIQ je prvi hibridni model automobila na svetu, koji može da ponudi tri različita električna pogonska sistema. Električni, hibridni, koji kombinuje snagu benzinskog motora sa snagom elektromotora i plug-in, koji takođe kombinuje snagu benzinskog motora sa snagom elektromotora i ima mogućnost punjenja baterije iz električne mreže...

Detaljnije...
 

Ovi vlasnici Lamborghinija imaju potpuno ludu zabavu (foto+video) 17.01.2017

Ovi vlasnici Lamborghinija imaju potpuno ludu zabavu (foto+video)

Lamborghini Aventador na snegu? Verovatno je većini ljudi ovako nešto nespojivo. Nekima su dovoljni samo dobri pneumatici, konopac i stari dušeci od velikih kamionskih pneimatika i zabava može da počne...

Detaljnije...
 

Dobro upakovana ponuda - Opel Corsa Enjoy za 10.999 evra 16.01.2017

Dobro upakovana ponuda - Opel Corsa Enjoy za 10.999 evra

Ove zime iz Opela dolazi prijatno iznenađenje. Uživanje uz Opel Corsa Enjoy, model sa 5 vrata, je dostupno kupcima po neverovatnoj ceni. Opel se pobrinuo da primamljiva cena ne bude prepreka ka primamljivom paketu opreme, pa za 10.999 evra kupci dobijaju fantastično upakovan automobil...

Detaljnije...
 
12 3 4 5 6 7 8 . . . 1289
 
BMW i Inside Future Concept (2017)
 
 
 
Opel Sajam BG Car Show 2016
 
 
Super Test
 
 
F1 bolid Ferrari 2014
Koju oznaku biste dali novom Ferrari bolidu za sezonu 2014?
F14 T
F14 Maranello
F14 Scuderia
F166 Turbo
F616