AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Toyota proširuje ponudu lakih privrednih vozila

Toyota proširuje ponudu lakih privrednih vozila

Toyota je objavila ambiciozan plan rasta za svoj segment lakih privrednih vozila (LCV). Ostvarenje ovog cilja biće podržano jačanjem ponude lakih komercijalnih vozila i novim brendom - Toyota Professional...

Proširena paleta proizvoda

Toyota PROACE CITY će krenuti u prodaju početkom 2020, i na taj način se pridružiti furgonu srednje veličine PROACE i „neuništivom“ pick-upu Hilux, zaokružujući tako Toyotinu paletu lakih privrednih vozila (LCV).  PROACE CITY će biti konkurentan i privlačan dodatak segmentu kompaktnih furgona (Compact Duty Van - CDV), proširujući Toyotinu pokrivenost modelima na preko dve trećine tržišta dostavnih vozila. Ovaj model nudi praktičnost kroz pažljivo konstruisanje i oblikovanje, uz odličnu nosivost i sposobnost transporta dugih tereta – jedan od malobrojnih modela koji mogu prevoziti dve Euro-palete.

Toyota proširuje ponudu lakih privrednih vozila

Elektrifikacija modela PROACE i PROACE CITY

Rastuća zabrinutost zbog klimatskih promena i kvaliteta vazduha dovode do novih, strožih propisa o emisijama štetnih gasova u mnogim evropskim gradovima. Ti faktori menjaju zahteve i prioritete kupaca lakih privrednih vozila, posebno u gradskim područjima. U saradnji sa Grupom PSA, Toyota će pridodati baterijske električne verzije (BEV - Battery Electric Vehicle) modela PROACE i PROACE CITY. One će biti predstavljene 2020. odnosno 2021, omogućavajući Toyoti ispunjavanje novih potreba kupaca dostavnih vozila.
 
Toyota Professional

Toyotina nova proizvodna ofanziva pruža pravu priliku za predstavljanje LCV brend strategije: Toyota Professional. Ova inicijativa će dodatno usmeriti aktivnosti i posvećenost na dostavna vozila u celoj njenoj mreži. Povrh toga, Toyota će pokrenuti novu strategiju za LCV mrežu radi osiguravanja posebnog pristupa kupcima lakih privrednih vozila, što će uključivati pretvaranje nekih od postojećih prodajno-servisnih centara u LCV centre sa specijalizovanim osobljem.

„Širenje i elektrifikacija palete proizvoda u segmentu lakih privrednih vozila koju nudi Toyota Motor Europe, biće utemeljena na novom brendingu: Toyota Professional. On naglašava Toyotinu posvećenost rastućem broju kupaca lakih privrednih vozila i uključuje posebnu LCV mrežu radi pružanja odgovarajuće usluge kupcima vozila iz ovog tržišnog segmenta“, istakao je povodom objave nove strategije Matt Harrison, izvršni podpredsednik TME.

PR

Nemačka prvi put prestigla Norvešku u prodaji elektromobila

Nemačka prvi put prestigla Norvešku u prodaji elektromobila

Nemačka je prvi put prestigla Norvešku i postala treće najveće tržište elektromobila na svetu. U prvoj polovini godine, u Nemačkoj koja ima 83 miliona stanovnika, prodato je 48 000 novih elektromobila, dok je u 5-milionskoj Norveškoj, koja je bila evropski lider u ovoj oblasti, prodato 44 000 elektromobila...

Kia Motors i Rafael Nadal već 15 godina zajedno na vrhu

Kia Motors i Rafael Nadal već 15 godina zajedno na vrhu

Kompanija Kia Motors i Rafael Nadal ove godine obeležavaju 15 godina partnerstva. Teniska superzvezda je postao Kijin ambasador za špansko tržište 2004. godine kao 17-godišnjak i na početku karijere, koja je već sada jedna od najimpozantnijih u istoriji tenisa...

Testiran Nissan GT-R NISMO za 2020.

Testiran Nissan GT-R NISMO za 2020.

Nissan je nedavno pozvao predstavnike medija na trkačku stazu EuroSpeedway Lausitz u Nemačkoj i obližnje puteve sa jednim ciljem: predstavljanje preciznog inženjeringa novog Nissan GT-R NISMO za 2020. u regiji koja to najbolje može pokazati...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje