AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Nova generacija modela Alpina B7 zvanično je predstavljena. I ovoga puta radi se o modelu, koji koristi tehniku i stil serijskog BMW serije 7, ali na značajno višem nivou...

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Alpina B7 xDrive (da, dobro ste pročitali, radi se o modelu koji ima pogon na sve točkove) pokreće nova generacija sa dva turba opremljenog 8-cilindarskog motora zapremine 4,4 litra, koji razvija maksimalnu snagu od 608 KS u rasponu obrtaja od 5.750 o/min do 6.250 o/min i maksimalni obrtni moment od 800 Nm u rasponu od 3.000 do 5.000 o/min. 

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Već pri broju obrtaja od 1.100 o/min, motor razvija obrtni moment od 450 Nm, a pri 1.800 o/min, dostupno je 600 Nm. Ove informacije se odnose na agregat koji koristi gorivo od 98 oktana.

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Za prenos snage zadužen je osmostepeni automatizovani menjač ZF 8HP70 Switch-Tronic, koji moment šalje na sve točkove, a koji u slučaju da je ESP sistem isključen, najveći obrtni moment šalje na zadnje točkove. Iz mesta do 100 km/h, Alpina B7 stiže za samo 3,7 sekundi, a maksimalna brzina iznosi 310 km/h. Alpina se hvali kombinovanom potrošnjom od 10,4 l/100 km (ahaaaaa!)

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Izduvni sistem razvijen je sa ciljem da obezbedi atraktivniji zvuk nego BMW 750i xDrive. Naravno, automobil je opremljen i sistemom aktivnog upravljanja zadnjim točkovima, adaptivnim oslanjanjem, specijalnim Alpina "set-up", felnama prečnika 20 inča, pneumaticima Michelin Pilot SuperSport (uz doplatu se mogu dobiti i felne prečnika 21 inča). Dimenzije prednjih pneumatika iznose 255/40 R20, a zadnjih 295/35 R20. Za kočenje su zaduženi diskovi prečnika 395x36 napred i 370x24 pozadu, sa četvoroklipnim kočionim elementima. 

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Kao što smo navikli od Alpine, oprema je veoma bogata. Pored toga, materijali su ekskluzivniji i završna obrada je na višem nivou (ako je to uopšte moguće). Za oblaganje enterijera, korišćena je koža Lavalina, koju dopunjuju obloge od pravog drveta i detalji od klavir crne boje. Modifikovana je i elektronika, pa se Alpina B7 može pohvaliti sopstvenog grafikom instrument table. 

Alpina B7 xDrive Bi-Turbo - nema potrebe da čekate BMW M7

Automagazin.rs

Novi diler Citroen vozila na Novom Beogradu - Autopromet

Novi diler Citroen vozila na Novom Beogradu - Autopromet

Kompanija Avtonova KAB, ekskluzivni uvoznik Citroën vozila i rezervnih delova, proširila je svoju dilersku mrežu na teritoriju Novog Beograda. Sada kupci Citroën vozila mogu pogledati vozila ili obaviti test vožnju i na novoj lokaciji u ulici Autoput br.5 u salonu kompanije Autopromet...

Ken Block driftovao na kineskom putu pod oblake (VIDEO)

Ken Block driftovao na kineskom putu pod oblake (VIDEO)

Pikes Peak, Nordschleife i Goodwood spadaju u najslavnije staze na svetu. Od septembra im se pridružila i atraktivna deonica puta Tianmen Shan Big Gate Road u podnožju planine Tianmen u Kini. Tamo je stigao i Ken Block, a gde je on, tu je i show...

Toyotin 2.0-litarski motor stiže iz Poljske

Toyotin 2.0-litarski motor stiže iz Poljske

Kako prodaja hibridnih vozila Toyota Motor Europe (TME) konstantno raste, kao i njihovo učešće u ukupnoj prodaji u evropskom regionu - dostigavši 52 odsto „miksa“ u prvoj polovini 2019. godine, japanska kompanija nastavlja da lokalizuje proizvodnju komponenti hibridnih pogonskih sistema na tlu Evrope...

2024 Toyota Land Cruiser
Slika nedelje