AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

FAS i Svetislav Goncić: Đaci prvaci bezbedni u saobraćaju

FAS i Svetislav Goncić: Đaci prvaci bezbedni u saobraćaju

U okviru nacionalne kampanje SMART KID, posvećene podizanju svesti o bezbednosti dece u saobraćaju, kompanija FIAT Automobili Srbija (FAS) obišla je tri osnovne škole u Kragujevcu, gde su zajedno sa glumcem Svetislavom Goncićem i predstavnicima saobraćajne policije razgovarali sa đacima prvacima...

FAS i Svetislav Goncić: Đaci prvaci bezbedni u saobraćaju

.... na temu bezbednosti u saobraćaju i podelili im poklone za polazak u školu. Prezentacije i predavanja održana su u osnovnim školama „Natalija Nana Nedeljković“, „Živadinka Divac“ i „Milutin Todorović“, a FAS  je obezbedio poklone za sve đake prvake, ukupno 1750 dece, iz 24 osnovne škole na teritoriji Kragujevca.

„Ovom prilikom bismo da poželimo svim prvacima u Kragujevcu, ali i u Srbiji, srećan polazak u školu i mnogo uspeha u sticanju novih znanja. Takođe, želimo da budemo sigurni da su svi đaci, a naročito prvaci, svesni načina na koje mogu da doprinesu poboljšanju sopstvene bezbednosti u saobraćaju na putu od kuće do škole i nazad. Smatramo da je naš zadatak da im pomognemo u tome,“ rekla je Aleksandra Ranković, menadžer korporativnih komunikacija kompanije FIAT Automobili Srbija.  Ona je dodala „Osnovni cilj celokupne SMART KID kampanje je da edukujemo decu i podignemo svest o značaju poštovanja saobraćajnih pravila, kao i da utičemo na njih, ali i na roditelje, da promene navike i ponašanje u saobraćaju.“

FAS i Svetislav Goncić: Đaci prvaci bezbedni u saobraćaju

Ovo je samo jedna u nizu aktivnosti kojom kompanija FIAT Automobili Srbija u okviru SMART KID kampanje obeležava početak školske godine. FAS će nastaviti da edukuje, ali i zabavlja decu, kroz različite akcije i poklone. Tako će svi koji kupe Mali zabavnik 15. septembra uz njega od FAS-a dobiti i bojanku na poklon.

Nacionalna edukativna kampanja SMART KID, koju organizuje i sprovodi kompanija FIAT Automobili Srbija u partnerstvu sa Agencijom za bezbednost saobraćaja Republike Srbije, posvećena je podizanju svesti o bezbednosti dece u saobraćaju. U okviru SMART KID kampanje, pokrenut je web portal www.smartkid.rs, pomoću kojeg roditelji i deca mogu da se na jednostavan i zabavan način informišu o tome kako da bezbedno učestvuju u saobraćaju.

U okviru kampanje biće organizovane i brojne druge edukativne i zabavne aktivnosti da bi se najneposrednije moguće angažovali i roditelji i deca i naveli da preduzmu sve neophodne mere predostrožnosti kao aktivni učesnici u saobraćaju.

PR

Car of the Year 2020 - Toyota Corolla u finalu

Car of the Year 2020 - Toyota Corolla u finalu

Corolla je za kratko vreme ostvarila veliki uspeh na tržištu, a njen kvalitet prepoznao je i međunarodni novinarski žiri izbora za „Automobil godine“ u Evropi koji je Toyotin model C segmenta tržišta svrstao u red glavnih kandidata za ovu laskavu titulu...

Kia XCeed osvojio prestižnu nagradu „Zlatni volan“

Kia XCeed osvojio prestižnu nagradu „Zlatni volan“

Novi krosover primio priznanje za „najbolji auto za manje od 35.000 EUR“  Kijin novi urbani krosover XCeed nedavno je primio priznanje Zlatni volan (Das Goldene Lenkrad) koje se najčešće naziva najvažnijom nemačkom automobilskom nagradom...

Lotus Evija prvi put u akciji (VIDEO)

Lotus Evija prvi put u akciji (VIDEO)

Prvi put, Lotus nam je omogućio da pogledamo prototip modela Lotus Evija u pokretu. Prototip sa brojem 2 testira se u uslovima visokih brzina, a serijska produkcija kreće uskoro...

Rally Croatia 2024 - Sebastien Ogier
Slika nedelje