AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Telekom Srbija nastavlja kampanju - Kada vozis, parkiraj telefon!

Telekom Srbija nastavlja kampanju - Kada vozis, parkiraj telefon!

U okviru kampanje „Kada voziš, parkiraj telefon!“, kompanija Telekom Srbija korisnicima svojih usluga podeliće 5.000 hands-free uređaja, u želji da dodatno apeluje na svest vozača da odgovorno koriste mobilni telefon tokom vožnje...

Telekom Srbija nastavlja kampanju - Kada vozis, parkiraj telefon!

U svim prodajnim mestima Telekoma Srbija širom zemlje, zainteresovani građani koji imaju važeću vozačku dozvolu, a potpišu postpaid ugovor sa ugovornom obavezom od 12, 24 ili 36 meseci,  bez obzira na to da li je ugovor sa telefonskim aparatom ili sa popustom od 50 odsto, dobiće na poklon hands-free uređaj. Akcija traje dok ima zaliha.

Za prvih mesec dana, kampanja „Kada voziš, parkiraj telefon!“, koju je Telekom Srbija pokrenuo u saradnji sa Upravom saobraćajne policije MUP-a Srbije i Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja, zabeležila je odlične rezultate. Uspešnost kampanje potvrdilo je i istraživanje koje je Srpski komitet za bezbednost saobraćaja, u saradnji sa Saobraćajnim fakultetom u Beogradu, sproveo među 1.000 ispitanika. Anketa pokazuje da je čak  96 odsto njih zapazilo kampanju i pozitivno je ocenilo. Od broja ispitanika koji su naveli da su koristili mobilni telefon za pisanje poruka tokom vožnje pre kampanje (72 odsto), njih 61 odsto je navelo da je kampanja pozitivno uticala na promenu njihovog ponašanja i da to više ne rade. Ispitanici koji su naveli da nisu koristili mobilni telefon tokom vožnje pre kampanje, istakli su da je kampanja učvrstila njihove stavove da su se ponašali odgovorno.

Telekom Srbija nastavlja kampanju - Kada vozis, parkiraj telefon!

„Kada voziš, parkiraj telefon!“ je prva društveno odgovorna kampanja koja se, na nacionalnom nivou, bavi problemom upotrebe mobilnih telefona tokom vožnje. Do sada je realizovano nekoliko akcija, a u planu su dodatne aktivnosti  i predavanja u gradovima u celoj zemlji, kako bi se svi građani, a posebno mladi vozači, aktivno uključili i dali svoj doprinos smanjenju upotrebe mobilnih telefona tokom vožnje. Promoteri kampanje su  Ivana Španović i Emir Bekrić, osvajači bronzanih medalja na Svetskom prvenstvu u Moskvi i najbolji atletičari Balkana u 2013. godini.

PR

AMSS brine o zdravstvenim radnicima na putu

AMSS brine o zdravstvenim radnicima na putu

Auto-moto savez Srbije kao društveno odgovorna organizacija, želeći da pruži podršku svim radnicima zdravstvenih ustanova koji se svakodnevno bore protiv epidemije korona virusa i čuvaju živote svih građana Srbije, stavlja na raspolaganje sve svoje resurse...

Nove Mazde CX-30 i MX-30  osvojile Red Dot nagradu za dizajn 2020

Nove Mazde CX-30 i MX-30 osvojile Red Dot nagradu za dizajn 2020

Nove Mazde CX-30 i MX-30 su prepoznate i nagrađene na takmičenju 'Red Dot: Product Design 2020'. Kompaktni SUV CX-30 i prvi Mazdin potpuno električni automobil MX-30 pridružuju se sve većoj listi nagrađenih Mazdinih modela dizajniranih u skladu sa filozofijom 'Kodo: Duša pokreta'...

Delta Automoto prodajni salon i servis su tu za vas

Delta Automoto prodajni salon i servis su tu za vas

U skladu sa društvenom odgovornošću, kao i propisanim merama zaštite tokom vanrednog stanja, kompanija Delta Automoto, generalni zastupnik za brend Honda, prilagodila je radno vreme salona i servisa kako bi i dalje bila na raspolaganju za sve potrebe svojih klijenata...

Kalle Rovanpera - Toyota GR Yaris Hybrid Rally1
Slika nedelje