AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Goodyear UltraGrip 8 Performance - odličan na bljuzgavici, snegu i ledu

Goodyear UltraGrip 8 Performance - odličan na bljuzgavici, snegu i ledu

Goodyear UltraGrip 8 PERFORMANCE je pneumatik specijalno razvijen za teške uslove vožnje po snegu. Pneumatik odlikuje tehnologija tri vrste lamela razvijenih sa ciljem da pneumatik bude čvrst, a da istovremeno postiže odlične performanse na snegu...

Gusto raspoređene hibridne lamele obezbeđuju odličnu vodljivost na snegu tokom celog veka trajanja pneumatika, a povećan broj rubova i više zamaknutih blokova u dezenu doprinose boljim opštim performansama pneumatika na snegu. Poboljšanja postignuta na području vodljivosti odražavaju se takođe u rezultatima na nezavisnim testovima jer je vodljivost ovog pneumatika na snegu u proseku za 3% bolja nego kod konkurenata .

Testerasto centralno rebro deluje pri kočenju kao snežni plug i omogućava 6% kraći put zaustavljanja na snegu u odnosu na prosek ostala tri testirana konkurentna pneumatika , a testerasti oblik sa rubovima pod raznim uglovima obezbeđuje bolje prianjanje na snegu. Tokom vožnje široki kanali u ramenom delu efikasno odvode snežnu bljuzgavicu ispod pneumatika. Na mokrom putu dolazi do izražaja usmereni dezen sa hidrodinamičkim kanalima kojima se raspršuje voda, pa se pneumatik efikasno odupire akvaplaningu, a neprekinuto centralno rebro omogućava dobro držanje smera i precizno upravljanje u krivinama na suvoj podlozi.

Goodyear UltraGrip 8 - Prvi usmereni pneumatik sa tehnologijom 3D-BIS po celokupnom dezenu gazećeg sloja - bolje prianjanje i kraći put zaustavljanja

Goodyear s ponosom predstavlja UltraGrip 8 – prvi usmereni pneumatik sa patentiranom tehnologijom Goodyear 3D-BIS (Block Interlocking System – sistem međusobnog preplitanja blokova) po celokupnom dezenu gazećeg sloja koja omogućava da se u gazeći sloj pneumatika ugradi veći broj lamela. Što je više lamela, bolje je prianjanje. Gusto raspoređene lamele omogućavaju dodatno prianjanje na snegu i ledu jer se svojim rubovima bukvalno urezuju u sneg i led i čvrsto se hvataju pošto se otvaraju pre nego što dođu u kontakt sa podlogom.

Da bi vodljivost i kočenje na mokrim i suvim putevima bilo dobro, blokovi moraju biti kruti i čvrsti. Zato su inženjeri razvili lamele sa trodimenzionalnim preplitanjem ("3D Interlocking Effect”).

 

Unutar svake lamele na zidovima se nalaze piramidalna ispupčenja i udubljenja. Kada blok gazećeg sloja dođe u kontakt sa putem, lamele se zahvaljujući svom specifičnom obliku čvrsto zatvaraju. Ovim se postiže zahtevana čvrstina blokova koja omogućava izvanrednu vodljivost i odaziv pneumatika kako na suvim tako i na mokrim putevima.

Goodyear Dunlop Sava Tires

Novi Seat Leon (2020) na novom videu

Novi Seat Leon (2020) na novom videu

Novi Seat Leon kuca na vrata. Popularni španski kompakt u svojoj novoj generaciji biće predstavljen 28. januara sledeće godine, a iz Seata su nas počastili prvom video najavom...

Kia predstavlja novu limuzinu K5

Kia predstavlja novu limuzinu K5

Novi Kia K5 je fastback evolucija Kijine globalno najprodavanije limuzine, koja združuje agresivan dizajn sa enterijerom podređenom vozaču, najnovije tehnologije i nove motore...

Rally Italia Sardegna 2024 - Tanak
Slika nedelje