AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Telekom Srbija nastavlja kampanju - Kada vozis, parkiraj telefon!

Telekom Srbija nastavlja kampanju - Kada vozis, parkiraj telefon!

U okviru kampanje „Kada voziš, parkiraj telefon!“, kompanija Telekom Srbija korisnicima svojih usluga podeliće 5.000 hands-free uređaja, u želji da dodatno apeluje na svest vozača da odgovorno koriste mobilni telefon tokom vožnje...

Telekom Srbija nastavlja kampanju - Kada vozis, parkiraj telefon!

U svim prodajnim mestima Telekoma Srbija širom zemlje, zainteresovani građani koji imaju važeću vozačku dozvolu, a potpišu postpaid ugovor sa ugovornom obavezom od 12, 24 ili 36 meseci,  bez obzira na to da li je ugovor sa telefonskim aparatom ili sa popustom od 50 odsto, dobiće na poklon hands-free uređaj. Akcija traje dok ima zaliha.

Za prvih mesec dana, kampanja „Kada voziš, parkiraj telefon!“, koju je Telekom Srbija pokrenuo u saradnji sa Upravom saobraćajne policije MUP-a Srbije i Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja, zabeležila je odlične rezultate. Uspešnost kampanje potvrdilo je i istraživanje koje je Srpski komitet za bezbednost saobraćaja, u saradnji sa Saobraćajnim fakultetom u Beogradu, sproveo među 1.000 ispitanika. Anketa pokazuje da je čak  96 odsto njih zapazilo kampanju i pozitivno je ocenilo. Od broja ispitanika koji su naveli da su koristili mobilni telefon za pisanje poruka tokom vožnje pre kampanje (72 odsto), njih 61 odsto je navelo da je kampanja pozitivno uticala na promenu njihovog ponašanja i da to više ne rade. Ispitanici koji su naveli da nisu koristili mobilni telefon tokom vožnje pre kampanje, istakli su da je kampanja učvrstila njihove stavove da su se ponašali odgovorno.

Telekom Srbija nastavlja kampanju - Kada vozis, parkiraj telefon!

„Kada voziš, parkiraj telefon!“ je prva društveno odgovorna kampanja koja se, na nacionalnom nivou, bavi problemom upotrebe mobilnih telefona tokom vožnje. Do sada je realizovano nekoliko akcija, a u planu su dodatne aktivnosti  i predavanja u gradovima u celoj zemlji, kako bi se svi građani, a posebno mladi vozači, aktivno uključili i dali svoj doprinos smanjenju upotrebe mobilnih telefona tokom vožnje. Promoteri kampanje su  Ivana Španović i Emir Bekrić, osvajači bronzanih medalja na Svetskom prvenstvu u Moskvi i najbolji atletičari Balkana u 2013. godini.

PR

Car of the Year 2020 - Toyota Corolla u finalu

Car of the Year 2020 - Toyota Corolla u finalu

Corolla je za kratko vreme ostvarila veliki uspeh na tržištu, a njen kvalitet prepoznao je i međunarodni novinarski žiri izbora za „Automobil godine“ u Evropi koji je Toyotin model C segmenta tržišta svrstao u red glavnih kandidata za ovu laskavu titulu...

Kia XCeed osvojio prestižnu nagradu „Zlatni volan“

Kia XCeed osvojio prestižnu nagradu „Zlatni volan“

Novi krosover primio priznanje za „najbolji auto za manje od 35.000 EUR“  Kijin novi urbani krosover XCeed nedavno je primio priznanje Zlatni volan (Das Goldene Lenkrad) koje se najčešće naziva najvažnijom nemačkom automobilskom nagradom...

Lotus Evija prvi put u akciji (VIDEO)

Lotus Evija prvi put u akciji (VIDEO)

Prvi put, Lotus nam je omogućio da pogledamo prototip modela Lotus Evija u pokretu. Prototip sa brojem 2 testira se u uslovima visokih brzina, a serijska produkcija kreće uskoro...

2024 Toyota Land Cruiser
Slika nedelje