Najnovije vesti iz auto industrije
Lexus IS-F - izazov za najsnažnije
Objavljeno: 13.01.2007.
Kompanija Lexus je na sajmu automobila u Detroitu predstavila "nabrijanu" izvedbu modela IS, sa oznakom IS-F. Lexus IS-F bez imalo straha u očima, i sa puno samopouzdanja, gledaće konkurente BMW M3, Mercedes C AMG, Audi RS4, koji se sigurno neće prijatno osecati u društvu ovog markantnog bildera...
Pod haubom Lexusa IS-F disaće V8 agregat zapremine 5 litara, koji razvija snagu od 400 konjskih snaga i obrtni moment od 475 Nm. Podsetimo, vrh ponude po snazi, u srednjoj klasi, trenutno nudi Audi RS4, a očekuje se i BMW M3 i Mercedes C AMG. Međutim, ono što ovaj automobil izdvaja od konkurencije, svakako će biti osmostepeni automatski menjač, sposoban da stepen prenosa promeni sa samo jednu desetinku sekunde! Promena stepeni prenosa može se realizovati i preko palica iza volana (sekvencijalni menjač).
Za kočenje se brine snažni kočioni sistem marke Brembo. Na prednjoj osovini montirani su kočioni diskovi prečnika 36 centimetara, a pozadi su diskovi prečnika 35 centimetara. Automobil će biti dostupan sa serijski motiranim točkovima prečnika 19 inča, za čiji dizajn se pobrinuo čuveni BBS. Na prednim felnama su pneumatici širine 225, pozadi 255.

Elektronski stabilizacioni program, "Vehicle Dynamics Integrated Management", u ovom modelu podignut je na viši stepen pripravnosti u odnosu na standardan IS. Vizuelne razlike u odnosu na standardan IS mogu se pronaći na prednjim usisnicima za vazduh, odbojnicima, tu su i bočne škrge, kao i dva dupla završetka izduvnog sistema. U enterijeru je sve što tamo očekujete od ovog automobila: kožna sedišta za četiri osobe odlično se uklapaju sa niklovanim detaljima na instrument tabli, a od važnih info za ulične trkače ne nedostaje ni merač temperature ulja u agregatu. Prodaja Lexusa IS-F staruje 2008. godine. Postere ovog luksuznog Japanca možete pronaći u galeriji.
Goran Sarić Automagazin
Na izložbi SIMA 2009 u Parizu, koja predstavlja najveći pregled tehnike iz agro-biznisa u Francusoj, biće predstavljen zanimljiv traktor. Na štandu kompanije New Holland biće predstavljen traktor NH2, koji energiju za pogon koristi iz gorivnih ćelija...
OMV, vodeća energetska grupacija u evropskom pojasu rasta, se povlači sa italijanskog tržišta. Njegova podružnica OMV Italia S.r.L sa mrežom od 96 benzinskih stanica u severno-italijanskom regionu Triveneto (Trentino, Južni Tirol, Fiuli-Venecija Đulija, Veneto) će se prodati do kraja 2009. godine...
Zeleni Porsche Cayenne neće biti Diesel 3.0 TDI niti bilo šta slično. Porsche je potvrdio da 2010. godine na tržište stiže Porsche Cayenne S Hybrid. Kompresorom pojačan šestocilindrični agregat od Audija, potpomognut elektromotorom, beležiće potrošnju 4-cilindričnog motora, a snagu 8-cilindričnog...
Pred sajam automobila u Ženevi, internetom su prostrujale prve oficijalne fotografije modela Audi TT RS, u karoserijskim verzijama kupe i kabriolet. Audi TT RS je najbrži TT model svih vremena, koji postavlja nove standarde u svojoj kategoriji...
Na sajmu automobila u Ženevi biće predstavljen model Lafa Romeo MiTo GTA. Ekskluzivna mini-Alfa ispod haube skriva turbo motor zapremine 1,8 litra, koji razvija respektabilih 230 konjskih snaga, što ga čini najsnažnijim automobilom u svom segmentu...
Kompanija Opel već je najavila dolazak novog Hybrida imena Ampera. Posle prve zvanične fotografije (možete pogledati klikom na
LINK), koja nam nije otkrila puno toga, predstavljamo Vam zvanične skice, koje dolaze iz evropskog ureda za registraciju proizvoda...
Prvi tunel za pranje vozila, jedinstveni objekat na Balkanu, montiran je prošle godine u Beogradu, a ovih dana počinje postavljanje još jednog - u Merkator centru u Šapcu. Najzaslužniji za to što se Srbija može pohvaliti da je i po ovome jedinstvena u ovom delu Evrope je beogradski Tecon Sistem...
Mercedes-Benz G ove godine slavi 30 godina od početka proizvodnje. Kompanija Brabus, koja važi za specijalistu tjuninga modela sa trokrakom zvezdom na masci, u Ženevi će predstaviti svoj rođendanski poklon...
Fiat ovih dana na tržištima Zapadne Evrope počinje prodaju "nabildovane" verzije modela Abarth 500 i Abarth 500 Essesse. Osnovna cena modela Abarth 500, koji poseduje veoma izdašnu osnovnu opremu, u Nemačkoj iznosi 18.100 Eura...