Najnovije vesti iz auto industrije
Fiat predstavio novi Bravo
Objavljeno: 01.02.2007.
Kompanija Fiat želi da napravi presek sa neuspešnim asocijacijama iz prošlosti. Model Stilo je tržišno neuspešan model koji je kompaniju Fiat umalo koštao glave. Zato će njegov naslednik ponovo probuditi ime Bravo, koji je dobio odgovornost da prvi ponese novi logo kompanije. Posle špijunskih fotki i špekulacija, Fiat je i zvanično otkrio atribute modela od koga puno očekuje. Krenimo redom...
Dimenzijama 4336 x 1792 x 1498 mm, sa međuosovinskim rastojanjem od 2600 mm, Bravo obećava puno više od svog prethodnika. Novi Fiat Bravo se sa međuosovinskim rastojanjem od 2,6 metra smestio između Grande Punta i Crome. Kada smo već kod gabarita, treba istaći zapreminu prtljažnog prostora od dovoljnih 400 litara, sa veoma dobrom ergonomijom i pristupom.
Novi Fiatov pulen neće se obrukati ni kada je oprema u pitanju. U serijsku opremu spadaju i dva vazdušna jastuka napred, kao i dva bočna, što je za svaku pohvalu. Neće nedostajati ni ABS, EBD, ESP sa funkcijom Hill Holder, ASR i MSR. Italijani će kupcima ponuditi četiri nivoa opreme: Active, Dznamic, Emotion i Sport. Iako cena još uvek nije poznata, one bi se mogla kretati od 15.400 do 22.800 eura.
Osnovnu motorizaciju čini 1,4-litarski benzinski agegat, snage 90 konjskih snaga i 128 Nm obrtnog momenta. Novi Fiat Bravo opremljen ovim agregatom, od 0 do 100 km-h sprinta za 12,5 sekundi, i razvija maksimalnu brzinu od 175 km-h. Prosečna potrošnja pomenutog agregata iznosi 6,7 litara benzina na 100 pređenih kilomatara. Interesanto je da će uz ovaj agregat biti u ponudi i šestostepeni manuelni menač. Fiat neće biti bez odgovora ni za Golf V GT. Naime, u ponudi agregata za novi bravo biće i 1,4-litarski turbo, koji razvija od 120 do 150 konjskih snaga. Ukoliko preferirate dizel agregate, Fiat nudi 1,9 turbo dizel MJET, snage od 120 do 150 konjskih snaga, sa zavidnim performansama. Više detalja imaćemo uskoro.
Goran Sarić - Automagazin
Novi Volkswagen Golf šeste generacije dobija pogon na sve točkove uz agregat 2.0 TDI. Sistem 4Motion koristi proverenu Haldex spojnicu, preuzetu od prethodnih generacija Golfa, koja je predstavljena pre deset godina. Nova generacija 4Motion sistema može se pohvaliti nižom potrošnjom, bržom reakcijom na promene uslova trakcije i produženim servisnim intervalom, koji je povećan sa 30 000 na 60 000 pređenih kilometara...
Deda Mraz je ove godine odlučio da svoje irvase zameni Opel Zafirom, kako bi što brže stigao do one dece koja su ove godine bila najbolja i tako zaslužila da prva dobiju poklone...
Subaru je jedini automobilski proizvođač na svetu sa širokom proizvodnom paletom koji je na američkom tržištu uspeo da za prvih 11 meseci prodaje tokom 2008 godine ostvari pozitivan prodajni rezultat u odnosu na prethodnu godinu...
Kompanija z Suzuki Motor Corporation danas je potvrdila da, zbog svetske ekonomske krize, prekida svoje aktivnosti u svetskom reli šampionatu. Japanska ekipa u reli šampionat sveta ušla je 2002. godine, kada je sa modelom Ignis S1600 startovala u kategoriju JWRC...
Aktuelna generacija modela Audi A8 na tržištu se nalazi od 2003. godine, i preživela je samo jedan facelift, koji mu pomaže da se u tržišnoj borbi održi na nivou Mercedesa S klase i BMW-a serije 7. 2010. godine na tržište stiže nova generacija, a pred nama su prve špijunske fotografije...
Ekskluzivno za Automagazin portal,Hondu Accord 2.4 i-VTEC testirao je aktuelni reli šampion Srbije, Vladan Petrović. Izdvojili smo za Vas najznačajnije utiske šestostrukog državnog reli šampiona...
Pred nama su prve zvanične fotografije serijskog modela Aston Martin Rapide, koji se priključuj društvu četvorovratnih luksuznih sportskih kupe modela. Aston Martin planira proizvodnju od najmanje 2000 primeraka Rapida godišnje i to po ceni od 150.000 do 190.000 evra, a prodaja počinje 2010. godine...
Sergio Marchione, prvi čovek koncerna Fiat Group, tvrdi da će aktuelnu veliku ekonomsku krizu preživeti samo šest proizvođača automobila. Takođe, Marchione tvrdi da će u sledećoj deceniji samo jedan koncern biti sposoban da proda više od 5,5 miliona automobila godišnje...
Oficijalni tuning za Nissan 370Z se predstavlja. Finalna verzija novog Nissan 370Z nije bila u potpunosti ni otkrivena, a kompanija Nismo već je bila počela diskusiju i razvoj njegove konverzije u tipični bezkompromisni izgled...