AutoMAGAZIN - Vesti

Najnovije vesti iz auto industrije

Cadillac BLS - Wagon - novi evropski Amerikanac

Cadillac BLS - Wagon - novi evropski Amerikanac

Cadillac BLS je Amerikanac koji je napao klasu koja predstavlja srce automobilske Evrope. BLS je tržišnu utakmicu ušao sa etabliranim veličinama, kao što su BMW serije 3, Audi A4, Mercedes C-klase. Ipak, prodaja modela BLS nije startovala sjajno, i vođstvo je odlučilo da pojača redove. Na sajmu automobila u Frankfurtu stiže karavan izvedba...

Cadillac BLS - Wagon - novi evropski Amerikanac

Automobil oslanja na platformu Saaba 9-3, odnosno Opel Vectre. Za razliku od ostalih Cadillacovih modela, BLS ima pogon na prednje točkove i motor postavljen popreko. Za početak planirana su četiri motora, od toga dva dizel i tri benzinca. Dizel zapremine 1.9 litara tehnike Common rail i benzinci od 2 litra sa i bez turba, kao i 2.8 - litarski šestocilindras. Svi motori su poreklom iz Opela. Slabiji dizel agregat razvija 110 kW, dok je snažniji opremljen bi-turbo sistemom i isporučuju 132 kW i 400 Nm obrtnog momenta. Za ljubitelje benzinaca, tu je dvolitarski turbo motor snage 129 kW i 154 kW, dok je vrh ponude 2,8-litarski agregat opremljen dvokomornim turbo punjačem. Ovaj "šestak" razvija 188 kW pri 5.500 obrtaja u minutu i obrtni moment od 365 Nm u rasponu od 1.800 do 4.500 o/min Dimenzijama, karavan izvedba će se jasno distancirati od sedana. Automobil je porastao za 36 mm na 4.716 milimetara ukupne dužine. Širina automobila iznosi 2.038 mm a visina 1.543 mm. Zapremina prtljažnog prostora iznosi 419 litara, a kada se sklopi zadnji red sedišta, zapremina raste na 1.285 litara, što je identično kao kod Saab-a 9-3 Combi. Kupci će u modelu BLS Wagon moći da dobiju zvučni sistem BOSE, DVD i navigacioni sistem, kao i Bluetooth i hands free-sistem. U ponudi će biti 4 paketa opreme: Business, Elegance, Sport i Sport Luxury.

Cadillac BLS - Wagon - novi evropski Amerikanac

Šta je o modelu Cadillac BLS rekao Bob Lutz? Cadillac BLS je automobil postavljen na bazi Saaba 9-3, pri čemu je i dizel pod njegovom haubom poreklom iz Evrope. Šta je na tom automobilu ostalo od Cadillaca ? Bob Lutz: "Cadillac želi postati globalan brend. Cadillac, ako to interesuje narod u Evropi nije bio prodavan u prvih 20 godina ni u Americi. Želimo da zaštitimo karakter brenda Cadillac, u tom smislu da ne želimo da radimo kopije automobila kao Mercedes i BMW. Naši modeli će zaštiti oštre linije i agresivan dizajn. Ali, sve ovo mora biti urađeno racionalno na evropsko-japanskoj osnovi." -Šta je novo urađeno pri razvoju Cadillaca BLS ? Bob Lutz: "GM je u poslednjih 20 godina izgubio sposobnost da napravi dobre i kvalitetne materijale. Izrada je bila loša...Ljudi ne kupuju Toyotu Camry bez razloga. Kupuju je zbog toga što se sa 20 metara vidi kvalitet, ali sa 20 centimetara izgleda još lepše. Upravo zbog toga sam se u GM zauzeo za kvalitetan razvoj bitnih detalja. Integrisaću japansko-nemački-švajcarski kvalitet u američku kulturu." Goran Sarić - Automagazin

MASS Company i Motul dobitnik Oskara za motorna ulja

MASS Company i Motul dobitnik Oskara za motorna ulja

Na Međunarodnom sajmu automobila „BG CAR SHOW“ 30. marta 2009.godine održana je svečana dodela nagrada automobilskog foruma. Već druge godine za redom udruženje automobilskih novinara dodelilo je priznanje Isaku Jovanoviću ispred firme „MASS Company“ d.o.o. za MOTUL kao najbolje automobilsko ulje godine.
Kia osvojila prestižnu ‘red dot’ nagradu za dizajn

Kia osvojila prestižnu ‘red dot’ nagradu za dizajn

Zabavni urbani crossover Kia Soul je postao prvi korejski automobil koji je osvojio prestižnu dizajnersku nagradu ‘red dot’.Među više od 3.230 konkurenata iz 49 država u 17 različitih kategorija, nedavno pušten u prodaju, Kia Soul je izabran u kategoriji ‘Automobilski transport, autodomovi i kamp prikolice’ za 2009. godinu...
Subaru na sajmu automobila u Beogradu

Subaru na sajmu automobila u Beogradu

Kompanija „Nicos C. Kattamis ltd“, ovlašćeni uvoznik i distributer Subaru vozila za Srbiju i Crnu Goru, izlaže na predstojećem 47. MEĐUNARODNOM SALONU AUTOMOBILA - MSA (OICA) od 27.03.2009 do 05.04.2009 u Beogradu svoje modele u hali 1 Beogradskog sajma...
Velauto - Mitsubishi na sajmu automobila u Beogradu

Velauto - Mitsubishi na sajmu automobila u Beogradu

Na 47. Medjunarodnom Salonu automobila u Beogradu, Velauto predstavlja novi proizvod, novi imidž, novi odnos sa kupcima. Tokom trajanja 47. Salona automobila u Beogradu, Velauto Investment je svim kupcima vozila marke Mitsubishi, omogućio kupovinu vozila po sniženim sajamskim cenama...
Delta Motors na 47. Međunarodnom Salonu automobila u Beogradu

Delta Motors na 47. Međunarodnom Salonu automobila u Beogradu

Na 47. Međunarodnom Salonu automobila u Beogradu Delta Motors nastupa u Hali 1 Beogrdskog sajma, na površini od 350 m2 i izlaže 7 automobila marke BMW i MINI-ja. Dve preimijere nam stižu odmah nakon evropske premijere na sajmu automobila u Ženevi: BMW Z4 i novi MINI Cabrio. BMW 116i, 318i, 520d, 730d, X3 2.0d, X5 3.0d i X6 3.0d su tokom sajma ponuđeni sa posebnim promotivnim uslovima...
Peugeot 308 i Peugeot Bipper dobitnici nagrade  Privrednog pregleda

Peugeot 308 i Peugeot Bipper dobitnici nagrade Privrednog pregleda

Prema tradicionalnom izboru u organizaciji dnevnih poslovnih novina „Privredni pregled “ koji se smatra najstarijim i jednim od najvažnijih u našoj zemlji, Peugeot 308 dobitnik je nagrade za automobil sa visokim ekološkim standardima i automobil sa najmanjom potrošnjom a Peugeot Bipper za najbolje komercijalno dostavno vozilo...
Grand Motors - Proširena ponuda Ford Transita

Grand Motors - Proširena ponuda Ford Transita

Grand Motors, generalni uvoznik Forda, od nedavno u ponudi ima još jednu verziju Transita – 350 MWB Putar. Već iz oznake se nazire njegova namena, ali se ovakvo vozilo može koristiti i za sve delatnosti u kojima se, osim tereta, prevozi i posada, kao što su, recimo, intreventne ekipe za popravku i održavanje vodovodne, kanalazacione ili elektro mreže, mašina na gradilištima, površinskim kopovima ili za druge, slične namene...
Smart - Novi brend na tržištu Srbije

Smart - Novi brend na tržištu Srbije

Povodom uvođenja novog brenda na tržište i početka Međunarodnog salona automobila, kompanija Mercedes-Benz Srbija i Crna Gora organizovala je događaj pod sloganom „smart meets Srbia“ i pozvala kolege iz Italije i Grčke zajedno sa novinarima da posete Beograd...
Renault Twingo E-Tech electric (2026)
Slika nedelje